dat heb ik ook liever dan is hij tenminste niet in beeld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef schizolientje het volgende:
Jaap gaat weer aan zijn dagbesteding...bloggen
gelukkig kan de stream weer aan...ik hoor palma en Lieke..quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef schizolientje het volgende:
Jaap gaat weer aan zijn dagbesteding...bloggen
Nostalgistquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:17 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Huub moeten even overleggen wat ze vanavond gaan doen......Ik hoop zo dat die RansJaap eruit gaat....
Maar ja, de redactie beslist.....
Je zou verwachten dat er iets moet gebeuren om streamers te binden, maar het lijkt er niet op.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:20 schreef 2live het volgende:
maar als ik het goed begrijp is de stemming van vanavond weer een wassen neus?
De entree van Lieke als nieuwe miljonair is toch een streamertrekker van jewelste?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:23 schreef Meganog het volgende:
Je zou verwachten dat er iets moet gebeuren om streamers te binden, maar het lijkt er niet op.
Brian weet dat hij op de lange termijn alléén steun heeft van Jaap.... Wat die ook waard is....quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:20 schreef 2live het volgende:
maar als ik het goed begrijp is de stemming van vanavond weer een wassen neus?
De dag is nog niet voorbij beste mensen......de dag is nog niet voorbijquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat er iets moet gebeuren om streamers te binden, maar het lijkt er niet op.
Dat is juist de avond dat ik me vrijwillig heb aangemeld voor schoonmaakwerkzaamheden hier in de buurt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef kybe het volgende:
Jaap denkt dat de tv aflevering van zijn trouwdag miljoenen kijkers op gaat leveren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |