Straat-tactiek, hetzelfde deed hij met Nena....Zielig hoor....quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:16 schreef petraa het volgende:
Hij gaat haar nu woorden in haar mond leggen.
Mag je geen aap zeggen hier...? vreemd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat woord mag je hier niet zeggen!!! Dus pas op, kost je een ban. Kijk hier krijg je voor minder een exit dan in de kooi.![]()
Ik heb meer de neiging om met een polstok over het hek te jumpen en Amanda ff te vertellen waar die rat mee bezig isquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef petraa het volgende:
Het is de Brian show vanochtend, godver ik word ziek van die VENT en krijg MOORDNEIGINGEN
Nou doe dat !!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:16 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ik heb meer de neiging om met een polstok over het hek te jumpen en Amanda ff te vertellen waar die rat mee bezig is
100%quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef FSR het volgende:
Wedden dat dit uitgezonden wordt, om Huub zwart te maken !!
Loverboys mogen dat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef Cungy het volgende:
Is onze Brainless vergeten dat hij kortsgeleden in de douche stond te neuken met een ander grieks wijfie?
Volgens mij zei Brian een kwartier geleden dat hij alles een plek heeft gegeven en afgesloten en nu begint het gezeik weer van voorafaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef ericahysterica het volgende:
ah rat wil nu een confrontatie dat dellie tegen huup zegt dat hij haar misbruikt heeft waar rat bijzit................de ultieme dominantie van een loverboy
alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef FdW het volgende:
Talpa heeft een slechte casting gedaan voor de openingsfase.
Daarnaast was de grootste fout het niet bestraffen van de agressie van Brian richting Stephan, zoals spugen, en het in het zwembad gooien van sigaretten.
Hiermee zijn een paar negatieve deuren opengezet.
Dan zegt ie altijd... daar gaat het niet over.. of.. dat heeft er niets mee te makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef Cungy het volgende:
Is onze Brainless vergeten dat hij kortsgeleden in de douche stond te neuken met een ander grieks wijfie?
Dat is een héél ander verhaal en dat mag je niet hiermee vergelijken. En nu weer over naar het onheil dat Huub Amanda, maar vooral Brian, heeft aangedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef Cungy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |