Amanda wil graag Brian terug en zal het wel aangeven, maar zal het zeker verder niet uitspelen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is Amanda toch DOM! Ga dan over naar het slaan van Brian, wat is nou belangrijker of je bent gebeft of bent geslagen?
Uitgelachen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:11 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Allemaal niet nodig, die jongen moet echt naar het buitenland als hij eruit komt . Die wordt hier vierkant uitgelachen op straat, door jong en oud.
eensquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef petraa het volgende:
Het is de Brian show vanochtend, godver ik word ziek van die VENT en krijg MOORDNEIGINGEN
idd, waar is huub ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef petraa het volgende:
Het is de Brian show vanochtend, godver ik word ziek van die VENT en krijg MOORDNEIGINGEN
Niks uitlachen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:11 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Allemaal niet nodig, die jongen moet echt naar het buitenland als hij eruit komt . Die wordt hier vierkant uitgelachen op straat, door jong en oud.
Even geleden speelde hij piano in het kantoor. Nu hoor ik hem op de achtergrond in de villa. Wat mij betreft mag de stream wel ergens anders naar toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |