Beste mensen,
Ik wil jullie graag wat vragen.
Ik ben samen met een vriendin bezig met het opzetten van een experimenteel muziekcafe! We zijn al in vergevorderde status. Vanwege het nieuwe concept zijn banken moeilijk te overtuigen van de potientiele markt. Dus ga ik het marktonderzoek uitbreiden, en daar komen jullie in beeld :-)
Het concept:Er wordt al zoveel van hetzelfde aangeboden, dus wij vonden het tijd voor een frisse wind! Het experimentele muziekcafe ademt een bijzondere, speciale, anders-dan-anders-sfeer uit. Je gaat een vernieuwende mengeling tussen experimentele electronica, alternatieve rock, thema-avonden en op termijn live-optredens beleven.
Specifieker gezegd zal de eerste leidraad de volgende genres beslaan: abstract, ambient, beats, breakbeat, drill & bass, downtempo, drum & bass, experimental, future jazz, glitch, IDM, industrial, minimal, rhythmic noise en triphop. Als tweede leidraad komen de volgende genres aan bod: art rock, avant-garde, indie, lo-fi, newwave, new prog, post-rock, progressive metal en stoner rock.
Wat de thema-avonden betreft willen we zo breed mogelijk gaan, zoals bijvoorbeeld blues/jazz, disco, funk/soul, hardcore/oldschool, houseclassics, jaren 60, jaren 70, jaren 80, jaren 90, Nederlandstalig, reggae/ska enzovoort.
De live-optredens kunnen ook mainstream rock zijn, maar zullen ook aansluiten bij onze leidraad.
Kortom, eindelijk eens wat anders!
Een plek voor zowel de gevorderde allesvreter als liefhebbers van onderbelichte genres.
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan denken als dit muziekcafe er gaat komen. Daarom hoop ik dat jullie ons willen helpen door het beantwoorden van bijgaande poll. Alle reacties zijn welkom!
Kijk
www.bovenhetmaaiveld.com voor een 'teaser' en je kan me ook per mail bereiken op ruud@bovenhetmaaiveld.com.
Bedankt!
Ruud
Poll: Wat vind je ervan?Ik ben een allesvreter, tel mij maar vast als vaste klant
Klinkt goed, ik ga zeker een keer kijken
Ik zal er zijn, maar dan alleen bij de experimentele electronica
Ik zal er zijn, maar dan alleen bij de alternatieve rock
Ik zal er zijn, maar dan alleen bij de thema-avonden
Vernieuwing is goed, maar ik twijfel of dit iets is voor mij is
Ik vind de horeca prima zo, hoeft niks nieuws bij
Dit lijkt me niks
Wa?
Anders, namelijk... (reageer!)
Tussenstand:
![]()
Ook een poll maken? Klik hier