Lieke is geen partij voor Palma die zo over haar heen walst.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:31 schreef Peter6000 het volgende:
Hoelaat begint die tirade van Lieke tegen Palma nou.
Tot nu toe blijft het bij: "Kan je ff koffie voor me halen, alsjeblieft' oid.
Ze bouwt op deze manier langzaam maar zeker wel een enorme ergernis op bij Palma (wellicht), maar Palma ventileert het meteen door het schreeuwend te pareren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke doet het subtiel, da's veel leuker.
Zou me niets verbazen als dit ook echt het geval is.quote:
Ja ze schijnt erg bezig geweest te zijn met Lieke de laatste tijd. ook buiten dienst.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dit ook echt het geval is.
Palmboom.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe reageerde palmboom ?
Ze neemt zelfs haar rol wat serieuzer: 'Alles naar wens? Amanda, wil jij wat anders dan, want ik heb nog geen koffie dus wil je thee?'quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:35 schreef ericahysterica het volgende:
het valt mij op dat het minder palmashow is vanochtend
Vreemd, ze had toch gezegd dat ze allemaal al verwacht had en dat ze geen moeite met Lieke had. Bij de eerste de beste normale vraag bewijst ze het tegendeel. Grappig hoe mensen zich laten kennen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:38 schreef blomst het volgende:
Palma begint al door te draaien
achtelijk mens.
Echt normaal was dat niet, een apart mesje voor het eitjequote:Op donderdag 3 mei 2007 09:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vreemd, ze had toch gezegd dat ze allemaal al verwacht had en dat ze geen moeite met Lieke had. Bij de eerste de beste normale vraag bewijst ze het tegendeel. Grappig hoe mensen zich laten kennen.
Ik ook niet. Het soapgehalte wordt steeds groter, ten koste van het real life deel. Jammer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:40 schreef maril het volgende:
Ik kan mij niet van het gevoel ontrekken dat die ontslag destijds in scene is gezet, net als wat er nu gebeurd.
Wel waar file is rauw vlees, is niet echt fris om daar je ei mee te snijden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:41 schreef maril het volgende:
[..]
Echt normaal was dat niet, een apart mesje voor het eitje![]()
Eens, aan de andere kant, als Lieke vraagt om een schoon mes is het klaar toch, hoezo gaat Palma dan vragen waarvoor?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:41 schreef maril het volgende:
[..]
Ja hoor, het ging om de kruisbesmetting, tuuuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel waar file is rauw vlees, is niet echt fris om daar je ei mee te snijden.
Moordenaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:41 schreef maril het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft door zoiets 2 weken in ziekenhuis gelegen vanwege een bacterie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:44 schreef maril het volgende:
[..]
Ja hoor, het ging om de kruisbesmetting, tuuuuuuuuurlijk
Vertel dan eens ze heeft het net gegeten en dan eet ze een ei daarboven op, OMG Lieke de hel dag aan de ......quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Moordenaar.![]()
![]()
![]()
Het is algemeen bekend dat eigeel met filet american een levensgevaarlijke chemische reaktie veroorzaakt.![]()
Dus dat kan mijn voorland zijn als ik een broodje filet americain met gekookt ei eet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:45 schreef petraa het volgende:
Mijn dochter heeft door zoiets 2 weken in ziekenhuis gelegen vanwege een bacterie.
Buiten dat er ligt genoeg schone matriaal om een ei te breken , men weet toch dat ze het doet om te sarren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:47 schreef ericahysterica het volgende:
als je eerst al filet american eet en daarna zit er een restje aan je mes, is dit totale onzin dat dat niet aan je ei zou mogen komen
Ja !!! Dus waar maak je je druk om het is al weken de treiter en pest show.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef maril het volgende:
[..]
Buiten dat er ligt genoeg schone matriaal om een ei te breken , men weet toch dat ze het doet om te sarren.
aan de andere kan kan je stellen dat de nieuwe definitie van gastvrouw van DGK nu wel een feit isquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef maril het volgende:
[..]
Buiten dat er ligt genoeg schone matriaal om een ei te breken , men weet toch dat ze het doet om te sarren.
Palma moet gewoon niet zeiken, en doen wat haar vriendelijk gevraagd wordt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:47 schreef ericahysterica het volgende:
als je eerst al filet american eet en daarna zit er een restje aan je mes, is dit totale onzin dat dat niet aan je ei zou mogen komen
ik vrees voor een anti climax inmiddelsquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:49 schreef FSR het volgende:
Ik had een beetje op een relletje zitten wachten..
Misschien komt het nog...
Precies Palma is daar als personeel om de miljonairs te pleasen, dus ze moet gewoon doen wat er gevraagd wordt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Palma moet gewoon niet zeiken, en doen wat haar vriendelijk gevraagd wordt.
Helaas kan Palma niets anders dan zeiken.
Als Palma haar een schoonmes had gebracht, was de eer aan Palma geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef maril het volgende:
[..]
en voor natas lithium?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:51 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Dit gaat een dag worden, niet te geloven.
FEBO, is er misschien Ritalin in huis?
idd, gewoon doen wat je gevraagt wordt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eens, aan de andere kant, als Lieke vraagt om een schoon mes is het klaar toch, hoezo gaat Palma dan vragen waarvoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |