Dat had ik nu al een stuk leuker gevonden dan Lieke.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:43 schreef maril het volgende:
Zou me niets verbazen als die Safraan of hoe ze ook heet,ook in de gouden kooi komt wonen binnenkort.
Of Coraquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:43 schreef maril het volgende:
Zou me niets verbazen als die Safraan of hoe ze ook heet,ook in de gouden kooi komt wonen binnenkort.
ik vind het wel grappig als dat zo zou zijn, Huub die geen trouw aan een meisje kan beloven en Lieke die dan zorgt het zijn kop gaat kostenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:39 schreef Prospera het volgende:
Lieke gaat plassen,
Huub tegen Eric: dit gaat mij mijn kop kosten.
[afbeelding]
Ander niveau dan Lieke, maar desondanks welkomquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:43 schreef maril het volgende:
Haar had ik ook graag als bewoner gezienquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik nu al een stuk leuker gevonden dan Lieke.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij een dame als Lieke spreken we over sensueel en intens![]()
Huub ook trouwens. En Brian ook. En Amanda ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:35 schreef Wopper1 het volgende:
Lieke is zo makkelijk om in bed te krijgen..
Hoezo per defenitie negatief?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub ook trouwens. En Brian ook. En Amanda ook.
Oh wacht... je probeerde het te brengen als iets negatiefs
Para of niet para, That is nou helemaal geen question meer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:53 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb net een stukje van de herhaling van de live-uitzending gekeken. Die Brain!!! Wat een verschrikkelijke loooooooooooooooooser CRY-BABY!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |