Dat kan ze Sjon niet aandoenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef Carlaa het volgende:
![]()
Halloooo, Palma... kijk je mee????? Morgen weer ziek melden????
![]()
![]()
![]()
Palma gaat morgen net doen alsof ze van niks weet. Spannend!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef Carlaa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De afdeling tegengas( o.a APK ) sterkt me in het uiten van mijn eigen voorkeur. Ik laat me niet gek maken door de meute, ik volg mijn eigen gevoel. En als het me niet bevalt, dan zet ik toch gewoon de streams uit en ga slapen. Ik vind Lieke leuk en Lieke maakt DGK nog leuker.quote:
Of ze is nu alvast d'rquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef Carlaa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen pas?? Ik denk dat ze vanavond om 22.00 uur als spontaan en langdurig misselijk wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef Carlaa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vroeg het me af omdat ze net zo heel duidelijk zei gewend te zijn aan het oog van de camera. Ze wilde het er niet over hebben, maar ze bedoelde duidelijk voor dgk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Geen enkele. Was opnieuw iets wat een fokker zeker dacht te weten, maar niet bleek te kloppen. Was een andere Lieke.
¤0,01 is al teveelquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. 4 euro p.m. is ook wel belachelijk veel.
Ook op deze foto is Lieke's innerlijke beschaving duidelijk herkenbaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mijn laatste Lieke-cap van vanavond. Ik wil morgenvroeg present zijn bij de eerste Lieke-Palma-clash!![]()
[afbeelding]
Volkómen mee oneens. Ik heb de afgelopen maanden met veel plezier naar de gouden kooi streams gekeken, dus vind het geen probleem om er nu een paar euro per maand voor te moeten betalen.quote:
Bij een dame als Lieke spreken we over sensueel en intensquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:28 schreef Lipsch het volgende:
is Lieke een erg geil meisje eigenlijk?
Als je een andere weg mocht vinden, ga je dat dan aan de grote klok hangen of PM'men we elkaar dan allemaal stilletjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |