Heb jij soms streams die van de vrachtwagen vallen voor een zacht prijsje?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga hier natuurlijk wel ff alle mensen uitlachen die betalen voor de streams![]()
Ik ben nog druk aan het zoekenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb jij soms streams die van de vrachtwagen vallen voor een zacht prijsje?![]()
Na al die "Nicolaas-sop-meisjes", die alom gerespecteerd worden in hun favorietje, vind ik het onterecht dat Lieke-liefhebbers aangevallen worden op hun voorkeur. En dat heeft NIKS te maken met een al dan niet aanwezige voorkeur voor Hupert. (En die Niels-liefjes vind ik ook lief)quote:
Fear Factor?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
Welke programma's had lieke ook al weer nog meer in gezeten?
Jij bent natuurlijk verwend met de Michellin kalender...quote:
Zou ik ook doen. 4 euro p.m. is ook wel belachelijk veel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga hier natuurlijk wel ff alle mensen uitlachen die betalen voor de streams![]()
Geen enkele. Was opnieuw iets wat een fokker zeker dacht te weten, maar niet bleek te kloppen. Was een andere Lieke.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
Welke programma's had lieke ook al weer nog meer in gezeten?
Dat kan ze Sjon niet aandoenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef Carlaa het volgende:
![]()
Halloooo, Palma... kijk je mee????? Morgen weer ziek melden????
![]()
![]()
![]()
Palma gaat morgen net doen alsof ze van niks weet. Spannend!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef Carlaa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De afdeling tegengas( o.a APK ) sterkt me in het uiten van mijn eigen voorkeur. Ik laat me niet gek maken door de meute, ik volg mijn eigen gevoel. En als het me niet bevalt, dan zet ik toch gewoon de streams uit en ga slapen. Ik vind Lieke leuk en Lieke maakt DGK nog leuker.quote:
Of ze is nu alvast d'rquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef Carlaa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen pas?? Ik denk dat ze vanavond om 22.00 uur als spontaan en langdurig misselijk wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef Carlaa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vroeg het me af omdat ze net zo heel duidelijk zei gewend te zijn aan het oog van de camera. Ze wilde het er niet over hebben, maar ze bedoelde duidelijk voor dgk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Geen enkele. Was opnieuw iets wat een fokker zeker dacht te weten, maar niet bleek te kloppen. Was een andere Lieke.
¤0,01 is al teveelquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. 4 euro p.m. is ook wel belachelijk veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |