De dokter zag een foto en schrok zich dood.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Is het bekend waarom de afspraak met de tietendokter en Natasia niet doorging?
yes ik ook! Wat een waardeloos programma is het toch, helaas heb ik vandaag even de streams aangehad ( Dit terwijl ik bijna 1 week was afgekickt) ach morgen vragen ze er geld voor dus dan kijk ik toch niet meer.quote:
met of zonder tieten, ik blijf nasty een bitch vindenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Welkom Ruud, heer met smaak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Pietje en FdW, claim haar niet voor jullie zelf, ik ben er ook nog.![]()
"Niks meer van te maken".quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
De dokter zag een foto en schrok zich dood.![]()
Ga dus ook niet betalen voor de streams!quote:
En er was toen niet zo gauw een vervangend arts in the house die het aandurfde met gevaar voor eigenl leven.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
De dokter zag een foto en schrok zich dood.![]()
Precies, dan kijken alleen onze tiener meisjes nog, thank godquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:10 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
yes ik ook! Wat een waardeloos programma is het toch, helaas heb ik vandaag even de streams aangehad ( Dit terwijl ik bijna 1 week was afgekickt) ach morgen vragen ze er geld voor dus dan kijk ik toch niet meer.
Pannenkoekjes........................quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:05 schreef MissSomebody het volgende:
Natasja heeft een soort of toestemming om in de middag ff te gaan liggen.....![]()
Uitrusten anders zijn haar borstjes niet uitgerust voor het GROTE werk vermoed ik...![]()
Lieke is er voor ons allemaal!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Pietje en FdW, claim haar niet voor jullie zelf, ik ben er ook nog.![]()
moeten speciaal voor dit geval doctors over komen uit de USAquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Mee eens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je na al die hoertjes nog iets voor Huub voelt ben je nog dommer dan de achterkant van een koe !
Michelin (de vulling-leverancier) heeft nog niet genoeg zwart rubber bij elkaar.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Geef mijn portie maar aan Fikkiequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke is er voor ons allemaal!
Maar we hebben nog een kapert op de kust...
[afbeelding]
Fikkie wil dat ook niet ....quote:
Ik ga hier natuurlijk wel ff alle mensen uitlachen die betalen voor de streamsquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:12 schreef maril het volgende:
Nou voor alle betalende streamers(va 4mei), wens jullie veel plezier met die gesprekken van Huub en Lieke.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:13 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Michelin (de vulling-leverancier) heeft nog niet genoeg zwart rubber bij elkaar.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |