Inderdaad, je mag alleen kijken als je het leuk vindt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind jou eerlijk gezegd helemaal triest. Telkens maar alles af blijven kraken maar toch elke keer weer direct kijken he! Nogal hypocriet...
Okee, seizoen 6 mag dan z'n mindere momenten hebben, maar die Morris-arc redt de serie vind ikquote:
True, die blijft geniaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Okee, seizoen 6 mag dan z'n mindere momenten hebben, maar die Morris-arc redt de serie vind ik
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bah, mensen die te verwend zijn met 24 en daarom de serie direct compleet afkraken als een seizoen (of een aantal afleveringen in een seizoen) wat minder zijn. Erg kinderachtig.
Inderdaad. Ik dacht, ik gooi speciaal voor mensen die ironie nog niet kennen, er een PI tegenaan. Maar dan nóg zijn sommige te dom om het te begrijpen. Jammer.quote:
Dat heet niet triest, dat heet trouw.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind jou eerlijk gezegd helemaal triest. Telkens maar alles af blijven kraken maar toch elke keer weer direct kijken he! Nogal hypocriet...
Een kant van mij die ik nog nooit eerder heb laten zien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
-Mo- probeert serieus antwoord te geven
Doe het maar nooit weer, ik vind het een beetje engquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een kant van mij die ik nog nooit eerder heb laten zien.
Ik doe dit alleen voor Mike trouwens, per dag verwijdert hij zo'n 10 berichten van mij.
Dit seizoen niet meer, daarvoor is er al teveel stukquote:
Dat zat er al vanaf één van de eerste afleveringen inquote:Op donderdag 10 mei 2007 07:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit seizoen niet meer, daarvoor is er al teveel stuk
Na 18 eps was de koek op en komen ze met een Audreyverhaallijn,
Als hij de politie / regering erbij gehaald had, dan zou Audrey allang dood zijn.quote:waar Jack alleen op afgaat terwijl hij zo de regering via Heller kan mobiliseren om China onder druk te zetten
Had hij hem niet eerst stuk gemaakt dan?quote:Jack geeft Cheng een werkende chip, noytabene in t donker
Altijdquote:En natuurlijk blijf je kijken als trouwe 24 fan, want volgend seizoen hoop je op een nieuwe geniale serie.
Ja, maar 'seizoen 7' heeft hij uit mijn quote gehaald omdat hij anders zijn uiterst geniale analyse van seizoen 6 niet meer kon posten.quote:
Wat ben jij toch ook een knuppel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit seizoen niet meer, daarvoor is er al teveel stuk
Inderdaad, wat enorm sadquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, maar 'seizoen 7' heeft hij uit mijn quote gehaald omdat hij anders zijn uiterst geniale analyse van seizoen 6 niet meer kon posten.
Dat idee had ik inderdaad al jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, maar 'seizoen 7' heeft hij uit mijn quote gehaald omdat hij anders zijn uiterst geniale analyse van seizoen 6 niet meer kon posten.
Het heeft geen direct maatschappelijk nut dat jij nieuwsgierig bent.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:35 schreef pjotr2001 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik allang ben afgehaakt (bij aflevering 10 ofzo) Toch ben ik wel benieuwd hoe het verloop zal zijn, maar heeft dat nog zin??????
Wie zal het zeggen???????quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:35 schreef pjotr2001 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik allang ben afgehaakt (bij aflevering 10 ofzo) Toch ben ik wel benieuwd hoe het verloop zal zijn, maar heeft dat nog zin??????
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef pjotr2001 het volgende:
bedankt voor de duidelijke antwoorden.
Ik ga maar weer kijken dan
Dat doet die volgende aflevering nogquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:32 schreef RedFever007 het volgende:
Wel vermakelijk![]()
Alleen had Jack gewoon als een Rambo al die Chinesen om moet leggen
Klopt inderdaad, drama is prima maar zoveel liefdes drama is inderdaad meer voor Grey's anatomy.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:39 schreef Wytze het volgende:
Toch een leuke afleveriing, maar wel weer heel cliche.
Dit seizoen 24 veels teveel liefdes drama. Oprotten, dan kijk je maar Greys anatomy ofzo
Ik hoop niet dat dit het laatste seizoen is, maar er moet hier toch wel drastisch iets veranderen.
Hoop niet dat 24 the movie net zo wordt
Beledig Cheng niel hé!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:58 schreef Wytze het volgende:
..ben ik trouwens de enige die Tjang wel beetje cool vind
Voor zover ik het begrijp levert Jack's Pa die Chinezen dat onderdeel wat ze nodig hebben. In ruil daarvoor wil hij dus eerst zijn kleinzoon hebben. En wat doen je dan? Juist ja, je valt een zogenaamd zwaarbeveiligd overheidsgebouw aan (mega risico) om hem eruit te halen... In plaats van dat je wacht totdat ze naar buiten komen o.i.d.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:58 schreef Wytze het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de connectie is tussen jack's pa en die chinees.
My sentiments exactly..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:51 schreef RenzoBrad het volgende:
Desondanks blijft het altijd leuk om te kijken!
Precies! Verder vind ik ook dat er een gele ster achter hun username moet komen en dat deze 'mensen' (als je ze zo nog wilt noemen) actief geweerd moeten worden uit 24-topics, liefst uit alle topics!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:58 schreef Wytze het volgende:
[..]
My sentiments exactly..
Ik zie veelal dezelfde mensen al de laatste 10 afleveringen zeiken, graag appart topic + nerve gas canister voor deze mensen![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:51 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Voor zover ik het begrijp levert Jack's Pa die Chinezen dat onderdeel wat ze nodig hebben. In ruil daarvoor wil hij dus eerst zijn kleinzoon hebben. En wat doen je dan? Juist ja, je valt een zogenaamd zwaarbeveiligd overheidsgebouw aan (mega risico) om hem eruit te halen... In plaats van dat je wacht totdat ze naar buiten komen o.i.d.![]()
Helemaal niet, er gebeurt juist geen drol. Die bomaanslagen waren al geweest en we hebben er 1 in de eerste 10 minuten gezien, daarnaast is er 17 afleveringen geleden een nuke ontploft en sindsdien is er helemaal niks gebeurd juist. Op Cheng z'n CTU-actie na dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Slaat echt compleet nergens op
maar goed, sowieso gebeurt er dit seizoen veel te veel. bomaanslagen, ontploffende nukes en als toetje nog Chinesen die zeer toevallig precies op het juiste moment van de dag ten tonele verschijnen. Verder is altijd iedereen beschikbaar als het moet, vallen de COMsystems uit wanneer het toevallig net niet moet, wordt er een aanslag op de president gepleegd enzovoort
Ja klopt, wat ik ook bedoel is dat er inderdaad geen fuck gebeurd maar wel veel verschillende onderwerpen. Beter gewoon één of twee kernzaken in 1 seizoen. In ieder geval niet zoals het nu gaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet, er gebeurt juist geen drol. Die bomaanslagen waren al geweest en we hebben er 1 in de eerste 10 minuten gezien, daarnaast is er 17 afleveringen geleden een nuke ontploft en sindsdien is er helemaal niks gebeurd juist. Op Cheng z'n CTU-actie na dan.
Niet echt gelukt danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef Bananenman het volgende:
Goeie aflevering. Alleen dat Milo neergeknald wordt puur voor de shock value![]()
12.000.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:37 schreef SunChaser het volgende:
Met 9/11 lag heel Amerika een maand plat, nu met een nuke waar een paar 100.000 mensen zijn gedood
Ik was er niet echt shocked door. Vond het wel leuk dat het zo plotseling wasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef Bananenman het volgende:
Goeie aflevering. Alleen dat Milo neergeknald wordt puur voor de shock value![]()
Bedoeld. Daar slaap ik dan weer slecht vanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:37 schreef Bananenman het volgende:
Het was wel zo bedoelt. Net als Tony en Michelle vorig seizoen. Ik slaap er nog steeds slecht van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |