Ik zou er niet dood op gevonden willen wordenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:34 schreef superhaagie het volgende:
nou die secretarresse wil ik ook wel n koffertje mee delen hoor
Wel netjes dat ze het gewoon toegeven en dat ze seizoen 7 meer in de richting van 4 en 5 gaan maken met een tikkeltje seizoen 6.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:36 schreef Merkie het volgende:
24 producer admits season six flaws
Fijn dat ze het zelf ook doorhebben.
Zeggen ze toch elk jaar.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Wel netjes dat ze het gewoon toegeven en dat ze seizoen 7 meer in de richting van 4 en 5 gaan maken met een tikkeltje seizoen 6.
Zoals een van de commenters daar al zegt, ze hebben het met het einde van seizoen 5 ook voor zichzelf verpest, ze konden niet echt veel kanten op om Jack erg geloofwaardig te maken. Ze moeten daarom dit seizoen ook gewoon positiever afsluiten zodat we echt weer een power Jack terug hebben in seizoen 7 die op de top van z'n kunnen is en niet om de 10 minuten half neervalt omdat die 2 jaar in een gevangenis heeft gezeten (al doet die dat nu ook nog niet echt maar toch).
Dat het nieuwe seizoen heel anders wordt enzo.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:11 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Wat? Dat het meer op 4 en 5 gaat lijken?![]()
Ik wil niet iets als seizoen 4 en seizoen 5.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Wel netjes dat ze het gewoon toegeven en dat ze seizoen 7 meer in de richting van 4 en 5 gaan maken met een tikkeltje seizoen 6.
Zoals een van de commenters daar al zegt, ze hebben het met het einde van seizoen 5 ook voor zichzelf verpest, ze konden niet echt veel kanten op om Jack erg geloofwaardig te maken. Ze moeten daarom dit seizoen ook gewoon positiever afsluiten zodat we echt weer een power Jack terug hebben in seizoen 7 die op de top van z'n kunnen is en niet om de 10 minuten half neervalt omdat die 2 jaar in een gevangenis heeft gezeten (al doet die dat nu ook nog niet echt maar toch).
Dat is toch ook elke keer gebeurd! Dit seizoen is in principe ook heel anders, de aanslagen waren al grotendeels gepleegd voor het seizoen en ze hebben een recordaantal dingen herhaald, ook nog nooit gebeurdquote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat het nieuwe seizoen heel anders wordt enzo.
Zulks een sarcasme naar ik hoop? Aflevering 17 was wel goed ja, rest was très boring.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net aflevering 17 t/m 20 gekeken. Echt te geniaal voor woorden!Wat een spanning!
Precies, als goede acteurs goed aan het acteren zijn zijn dat soort scenes vaak ook erg goed. 24 blijft natuurlijk ook een drama serie, het kan niet een en al elkaar neerschieten en martelen zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee niks sarcasme. Ik vond ze geweldig. En dan vooral 17, 19 & 20. Dat gesprek tussen Nadia & Bill en tussen Jack & Audrey gaf me echt kippenvel.
Dude? Oke dat tussen Bill en Nadia ging nog maar tussen Jack en Audrey was echt driekeer niksquote:Op maandag 7 mei 2007 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee niks sarcasme. Ik vond ze geweldig. En dan vooral 17, 19 & 20. Dat gesprek tussen Nadia & Bill en tussen Jack & Audrey gaf me echt kippenvel.
Ja, dat mag.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:31 schreef RedFever007 het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik Bill en Tom Lennox wel de beste spelers vind van dit seizoen? Vast wel
Mag niet, staat een weekban op.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:31 schreef RedFever007 het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik Bill en Tom Lennox wel de beste spelers vind van dit seizoen? Vast wel
Totaal mee eens!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:31 schreef RedFever007 het volgende:
Het acteerwerk vind ik in seizoen 6 over het algemeen ver ondermaats. Alleen Lennox is idd erg goed. Bill niet zo, maar Bill is cult.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:27 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Precies, als goede acteurs goed aan het acteren zijn zijn dat soort scenes vaak ook erg goed. 24 blijft natuurlijk ook een drama serie, het kan niet een en al elkaar neerschieten en martelen zijn.
Yep, die scène zal mij ook nog altijd bijblijven.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het acteerwerk vind ik in seizoen 6 over het algemeen ver ondermaats. Alleen Lennox is idd erg goed. Bill niet zo, maar Bill is cult.De eerste scène van s6 was dan ook veelbelovend. Met Lennox, Hayzes en Palmert. Toen had ik echt goede hoop. Dat was een zeer goede dialoog, met goed acteerwerk.
Nog steeds de beste scene qua acteren in seizoen 6.
Oh dan zal Heroes wel teleurstellenquote:
Ha, zover ben ik geloof ik nog nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:03 schreef Richardfun het volgende:
En Milo die kogel door z'n kop, zag ik niet aankomen tbh.
Nu weet ik weer waarom ik geen topic moet openen voordat ik de aflevering gezien heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:03 schreef Richardfun het volgende:
Dat was Curtis Sunchaser.
En Peter MacNicolquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef SunChaser het volgende:
Laat Jack deze dag maar snel vergeten.
Al vind ik Ricky Schroder echt een aanwinst in de serie.
Dat zag ik juist van verre aankomenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:03 schreef Richardfun het volgende:
Dat was Curtis Sunchaser.
Dat snap ik ook niet. Dat ze de dochter van een minister hebben ontvoerd en mishandeld lijkt voldoende. Daarvoor hoefde Jack echt niet op eigen houtje achter Cheng aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef burpicane het volgende:
wat ik nog steeds niet snap waarom valt Amerika China niet gewoon aan?
Haha dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Merkie het volgende:
Milo heeft ineens een ander kapsel en een grotere snor. Wat raar.
Ik wist dat er iets anders was, zijn snor was echt heel anders. Dat is niet echt geloofwaardig neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Merkie het volgende:
Milo heeft ineens een ander kapsel en een grotere snor. Wat raar.
Klopt, zag het ook meteen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:51 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha dat viel mij ook op![]()
Van die kogel verwachtte ik echter niet...![]()
Edit: het viel me nog mee dat die Chinezen Morris niet weer gingen halen![]()
Dat snap ik ook niet. Rusland heeft de VS ondertussen al op het matje geroepen maar enige dreiging van de VS naar China toe is er helemaal nog niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef burpicane het volgende:
wat ik nog steeds niet snap waarom valt Amerika China niet gewoon aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |