Als er 60000 mensen inkunnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:37 schreef Smeich het volgende:
Wanneer komen die finales eens in de Gelredome....
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:38 schreef Smeich het volgende:
Gaat Evert deze pot trouwens becommentarieren?![]()
PSV tweemaal.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:35 schreef WeebI het volgende:
Op weg naar de finale: Girdondins de Bordeaux, Galatasaray, FC Barcelona, PSV, Chelsea FC.
Milan heeft gewoon de sterkste ploeg, ontzettend veel ervaring en minstens zoveel kwaliteitquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef VoreG het volgende:
Ik gun het Seedorf ontzettend.
Daarnaast heeft Milan het beste spel laten zien in de wedstrijden die ze hebben gespeeld. Vooral Kaka.
Nooti verwacht dat ik dit zou zeggen, maar Milan mag van mij best winnen.
Yups.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:51 schreef dndiek het volgende:
De finale tussen twee Europese grootmachten
Samen 11x de Europa Cup I / CL gewonnen
Ze gooien gewoon alles op de CL. Als je ziet wat ze de laatste weken allemaal in de PL hebben opgesteld, ze nemen het niet eens serieus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:50 schreef Nouk het volgende:
Toch vreemd dat Liverpool alweer in de CL-finale staat. Een club dat al 15? jaar geen kampioen geworden is. Des te knapper denk ik, maar wel vreemd.
Krijg er nog steeds kippenvel vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=mAKp5jVPxTU
Barcelona - Arsenal 2-1quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat was de finale van vorig jaar ook alweer? Chelsea - Barca toch?
Chelsea heeft nog nooit de finale gespeeld ( toch )quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat was de finale van vorig jaar ook alweer? Chelsea - Barca toch?
Klopt, wel aantal keren halve finale.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Chelsea heeft nog nooit de finale gespeeld ( toch )![]()
Mijn Feyenoord is dus succesvoller geweest dan zo nietig clubje als Chelsea, wij wonnen de UEFA CUP 1 , En Wereldbekerquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt, wel aantal keren halve finale.
en dat is nou net het verschil tussen een echte club, en een zooitje poen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mijn Feyenoord is dus succesvoller geweest dan zo nietig clubje als Chelsea, wij wonnen de UEFA CUP 1 , En Wereldbeker![]()
Een ploeg die zowat in alle divisies gespeeld heeft in Engeland. Op de rand van degradatie naar de 3e divisie gestaan heeft, naar de subtop van Engeland. Van de rand van faillisement, naar kampioen van Engeland. Legendes heeft gehad in Osgood, Greaves en Zola. En dat wordt gewoon een zooitje poen genoemd zonder historie door sommige mensenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat is nou net het verschil tussen een echte club, en een zooitje poen.
Lees het topic eens, in plaats zoveel te posten. Vijfde finale wordt dit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveelste finale voor seedorf? 6e ?
Geef Fortuna een zak met geld en ze worden ook kampioen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Een ploeg die zowat in alle divisies gespeeld heeft in Engeland. Op de rand van degradatie naar de 3e divisie gestaan heeft, naar de subtop van Engeland. Van de rand van faillisement, naar kampioen van Engeland. Legendes heeft gehad in Osgood, Greaves en Zola. En dat wordt gewoon een zooitje poen genoemd zonder historie door sommige mensen
Maar laten we het vooral over echte clubs als Milan en Liverpool hebben, die helemaal niets met geld te maken hebben.
Neem het geld weg bij Liverpool en ze staan ook nooit meer in de CL-finale, dus wat wil je zeggen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Geef Fortuna een zak met geld en ze worden ook kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |