Misschien komt er nog wat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:52 schreef rooie3 het volgende:
Ja gezellig klote pokeren en kutmuziek.
Echt een prachtavond.
Ik begrijp wel dat pokeren te moeilijk is voor de meeste van jullie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:52 schreef rooie3 het volgende:
Ja gezellig klote pokeren en kutmuziek.
Echt een prachtavond.
lieke is wel gecharmeerd van brianquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:51 schreef Wopper1 het volgende:
Brian kan wel wraak willen, maar net ofdat alle meiden op Brian vallen. Deze jongen is een gevaar voor zichzelf en zijn medebewoners, komt ook Lieke snel genoeg achter.
Misschien komt er nog een lekkere kerel bij?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:53 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom was de poort in beeld ? Of was het gewoon een verkapte streamlock ?
Pokeren is saai om naar te kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat pokeren te moeilijk is voor de meeste van jullie.![]()
Lieke gaf aan Amanda al aan dat Brian wel erg dominant is..quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:53 schreef Lady-night het volgende:
Ben toch bang dat Lieke naar Brian gaat alhoewel, een man die slaat???
Yahtzee speelde ik al toen ik 5 wasquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
denk dat ik langer poker speel dan heel die tafel daar bij elkaar, maar kom op der is toch totaaaaaaaaaal niks aan om naar te kijken zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Naar dit?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:53 schreef Lady-night het volgende:
Ben toch bang dat Lieke naar Brian gaat alhoewel, een man die slaat???
Weet je hoeveel poker programma's er zijn op TV ?quote:
Oh, laat dat waar zijn !! (Als ze dan maar niet denken dat Mitch een lekkere gozer isquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Misschien komt er nog een lekkere kerel bij?![]()
Ik wil het wel leren hoor?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat ook zo is natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Oh, laat dat waar zijn !! (Als ze dan maar niet denken dat Mitch een lekkere gozer isZe denken waarschijnlijk ook dat Lieke een lekker ding is...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |