Valt mee dat ie niet over Nena begintquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:42 schreef Marelle het volgende:
Ja hoor Brian begint weer over Huub, meisjes dronken voeren blablablablabla![]()
ohw.. dan denk ik dr nog ff over :squote:
Droom verder koningin.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef droomkoningin het volgende:
1000,- per dag? dus je hoeft er maar 10 dagen te zitten om zonder verlies we te kunnen gaan? hmmmz... ik ga me ook opgeven
Dan hebben ze daar dus meer regen gehad dan hier.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
Brian: Het is nu 44 dagen geleden dat het droog is.
nee, maar ze zint ook op wraakquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:40 schreef itsme het volgende:
[..]
ik ook niet. aan de andere kant, is het tactisch wel zo slim van lieke om Huub een mes in de rug te steken? Ze is niet dom.
Daar heeft hij het net al over gehad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Valt mee dat ie niet over Nena begint
een zeer gevaarlijke dame.......quote:
Denk het niet, maar zo heel principieel ben ik er niet meer over...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat weet ik!En voor jou ben ik blij dat ze erin zit.
Ga je nu betalen voor de streams?
Ze wil m even laten zweten door geen positie in te nemen maar ze heeft pech, morgen is er al een stemronde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |