quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Scheids heeft een nep horloge uit het verre oosten?
Die was legendarisch iddquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:10 schreef Poekel het volgende:
[afbeelding]
"MAAR DE BALLENJONGENS WERKEN NIET MEE! DAT WAS VROEGER OOK AL ZO, IN HET OOSTBLOK! DAAR HIELDEN ZE WEL EEN MINUUT DIE BAL VAST!"
nog geen seconde later was de bal alweer terug het veld inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:11 schreef sjarreltje het volgende:
[afbeelding]
MAAR DE BALLENJONGENS WERKEN NIET MEE. DAT WAS VROEGER IN HET OOSTBLOK OOK AL ZO! TOEN HIELDEN ZE DE BAL WEL EEN MINUUT VAST!
Ik welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben niet in de mood om hierom te lachen [afbeelding]
Prachtig ja!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:00 schreef Longmen het volgende:
[afbeelding]
DIE DEKSELSE VANIACK WAT EEN TOVENAAR STAAT ER IN DE GOAL
Dat was Hugo Walkerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:04 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
KOMT DAT SCHOOOOOOOOOT!!!!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:08 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
HET KAN NOG ALTIJD! HET WONDER VAN PRAAG! NOG TWEE MINUTEN, TWEE GOALS. HET KAN NOG ALTIJD!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:25 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
JA KENNEDY GAAT HEM NEMEN...DIE HEEFT EEN LOEPZUIVERE TRAP IN ZIJN BENEN
Om vervolgens in de muur te schieten
Dat was de grap ook.quote:
hehe was het niet iets van:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:25 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
JA KENNEDY GAAT HEM NEMEN...DIE HEEFT EEN LOEPZUIVERE TRAP IN ZIJN BENEN
Om vervolgens in de muur te schieten
Zou ook kunnen. Ik herinner me alleen dat hij loepzuiver in de mond nam, en vervolgens de bal in de muur belandequote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
hehe was het niet iets van:
KENNEDY DIE BEKEND STAAT OM ZIJN LOEPZUIVERE TRAP!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:08 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
HET KAN NOG ALTIJD! HET WONDER VAN PRAAG! NOG TWEE MINUTEN, TWEE GOALS. HET KAN NOG ALTIJD!
Dat was wel de nummer 1 van de avond vond ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |