jawel... voeg maar toe....quote:
volgens mij moet jij je hele tv nog gaan instellen.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wil dat ook kijken, maar dan moet ik gewoon serieus eerst rtl5 in gaan stellen
Laat dan maar zitten
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus als wij denken dat jullie denken dat wij iets niet doen, terwijl wij weten dat wij dat wel doen, weten jullie wel dat wij dat doen en laten jullie ons denken dat jullie dat nmiet weten
Wheheh... strx ga ik vrouwen nog begrijpenquote:
joah, net 50 minuten aan de telefoon gezetenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
super Muck....![]()
![]()
..doe hem maar de groeten van mij.....
![]()
![]()
tis voorbij voor je het weetquote:ik tel ook zo een beetje de dagen af....![]()
mannen zullen nooit vrouwen helemaal begrijpen....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... strx ga ik vrouwen nog begrijpen![]()
![]()
Done!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
jawel... voeg maar toe....
[nickname]achternaam at hetemeel
(achternaam zit in link naar onder andere mijn avatar en mijn gehoste foto's)
nah...duurt zo lang.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
joah, net 50 minuten aan de telefoon gezeten
en hij hoeft vrijdag en zaterdag niet te werken, dus we hebben een lang weekend samen![]()
![]()
ik zal hem de groeten doen
[..]
tis voorbij voor je het weet![]()
Ik ziet hetquote:
preciesquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus als wij denken dat jullie denken dat wij iets niet doen, terwijl wij weten dat wij dat wel doen, weten jullie wel dat wij dat doen en laten jullie ons denken dat jullie dat nmiet weten
hoe lang nogdan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...duurt zo lang.....![]()
...en als hij hier is gaan de dagen ook veel te snel....
![]()
tot op z'n minst zondag wachten.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe lang nogdan?
en mja, de weekenden vliegen hier ook om
Ik begrijp het wel...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een beetje ingewikkeld OA.....?????![]()
Maar dan komt ie toch weer zo ongeveer de hele week buurten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tot op z'n minst zondag wachten.....![]()
![]()
![]()
Dan zit je dus niet in 128quote:
ach ja..ik zal maar niks over slimheid/doorgrondigheid en zo zeggen......quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel...
Maar dat jullie (dames) zoeen ingewikkeld verhaal kunnen doorgronden...![]()
dat valt toch best mee?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tot op z'n minst zondag wachten.....![]()
![]()
![]()
jawel....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dan komt ie toch weer zo ongeveer de hele week buurten?
skerpquote:
mwoa..paar dagen maar.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
dat valt toch best mee?
en hoe lang blijft ie dan?
mooi tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa..paar dagen maar.....![]()
![]()
lees...bijna hele week....![]()
![]()
Ja, ik kan 't niet meer aan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
woman talk darling......is altijd ff wennen....
![]()
![]()
ach ja..hebben we allemaal af en toe last van....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik kan 't niet meer aan.
Nee, maar iik hou 't effe niet meer bij wat er allemaal gezegd wordt...
Das ook weer zo jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jawel....![]()
..maar dan is het ook zo voorbij lijkt het...
![]()
Wat nou 128quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
skerp
Maar nee, ik zit niet in 128
zoals iik al vaker gezegd heb, ik kom daar eigenlijk nooit....
KPD..quote:
waar waar waar?! ?!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik zie....ik zie....OMFG IK ZIE CHOCOTOFF'S.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een hele goed idee is het Muck....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:51 schreef Muck het volgende:
ik denk he, dat ik mijn laptop maar eens uitzet, en me met een goed boek in mijn bedje nestel
quote:
Oh Jezus nog aan toe....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tvp
zozo je hebt er zin inquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Oh Jezus nog aan toe.......Lenny....!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg me alsjeblieft dat ik niet droom.....![]()
iets te enthousiast dan....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zozo je hebt er zin in
hoeist nou?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das op tijd...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:51 schreef Muck het volgende:
ik denk he, dat ik mijn laptop maar eens uitzet, en me met een goed boek in mijn bedje nestel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |