wat dacht je van twee jaar geleden in Eindhovenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat moment in de Arena was een van de meest trieste acties die ik ooit op de Nederlandse velden heb gezien. Samen met hele heksenjacht rond Boukhari. Maar goed, zegt ook alles over de club in kwestie.
Je meent het? Hoe lang duurt die ongeveer?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Rust..
ik dacht al, waarom is er reclamequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Rust..
zingen over de dood van de vrouw van Van Gaal was minder triest?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat moment in de Arena was een van de meest trieste acties die ik ooit op de Nederlandse velden heb gezien. Samen met hele heksenjacht rond Boukhari. Maar goed, zegt ook alles over de club in kwestie.
Wat was er toen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat dacht je van twee jaar geleden in Eindhoven
Bedankt dat je 't even zegt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Rust..
Lange Fransiequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik gok dat die hondenreclame zo langskomt
Hoe verzint iemand zulke debiliteit?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik gok dat die hondenreclame zo langskomt
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Milan gaf in de eerste helft gewoon voetballes zo leek was het..
Ooit al eens een match op de Italiaanse commerciele tv gezien ? Daar zenden ze zelfs reclamespotjes uit als de bal even uit het spel gaat bij een inworp, corner, doeltrap, ...quote:
Minstens zo triest, maar het gedrag van die joden om eigen (oud) spelers uit te fluiten is NSB gedrag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:32 schreef BigFire het volgende:
[..]
zingen over de dood van de vrouw van Van Gaal was minder triest?
ik zie geen reclame?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik dacht al, waarom is er reclame
DOE MIJ MAAR DE GAMMA VISA CARDquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
CONIMEX! WOOHOO! BOEMBOEMAJANGPINDASATE! LEKKEL!
Genant ja. Morgen op alle Belgische kanalenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een dommies !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |