Niet zo lang, ik schat een uurtje of zo (moet er wel bij zeggen dat mijn topografie errug slecht is). Valkenswaard is leuk! Je moet zeker gaan stappen als je komt!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef Enchanter het volgende:
tvp , ga 8 juni naar Valkenswaard (Centreparcs)
Hoelang is het rijden vanaf Valkenswaard naar Brussel ?
Iedereen hier is nog bij aan het komen van de koninginnedag denk ik, hihi. Hoewel, de terrasjes zitten meestal toch wel vol!quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:24 schreef JamesBrowny het volgende:
Wij zijn gister in Valkenswaard geweest, was weinig te doen!
Wel een heerlijke dame blanche gehad.
En best veel van de huldiging van psv waar toch heel wat mensen uit vwaard heen zijn geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Iedereen hier is nog bij aan het komen van de koninginnedag denk ik, hihi. Hoewel, de terrasjes zitten meestal toch wel vol!
Nou ja, wij waren eerst wat gaan eten bij de Griek(niet mijn eerste keus, maar goed)en daarna pas op een terrasje gaan zitten, dat was om een uur of 11 denk ik, best laat dus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Iedereen hier is nog bij aan het komen van de koninginnedag denk ik, hihi. Hoewel, de terrasjes zitten meestal toch wel vol!
Bij de griek is het in ieder geval altijd druk! Als je van dat soort eten houdt moet je echt eens tapas gaan eten bij Zinnin op de Frans van Besstraat. Heerlijk !quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:03 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nou ja, wij waren eerst wat gaan eten bij de Griek(niet mijn eerste keus, maar goed)en daarna pas op een terrasje gaan zitten, dat was om een uur of 11 denk ik, best laat dus.
Meeste mensen zullen wel op tijd naar bed gegaan zijn(werk, school enzo)
Ik moet nog naar bedquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:59 schreef Tezz het volgende:
Wat zijn wij vroeg wakker zeg. Het zou verboden moeten worden, hihi.
Like me...quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
En best veel van de huldiging van psv waar toch heel wat mensen uit vwaard heen zijn geweest.
het was wel lekker, maar ik houd meer van wat minder vlees.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij de griek is het in ieder geval altijd druk! Als je van dat soort eten houdt moet je echt eens tapas gaan eten bij Zinnin op de Frans van Besstraat. Heerlijk !
Ik kon helaas niet, maar had echt wel willen gaan. Hoop vrienden zijn ook geweest, vonden het allemaal erg gaaf.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:13 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Like me...
Echt 1 groot feest.
was t topic kwijt...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef Emme-r-tje het volgende:
het lijkt er op dat het weer stil aan het worden is hier.......
Vanavond is in de orient het bier maar 50 cent omdat peer (de eigenaar) jarig isquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef Emme-r-tje het volgende:
het lijkt er op dat het weer stil aan het worden is hier.......
Oe! En dat zeg je nu pas!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vanavond is in de orient het bier maar 50 cent omdat peer (de eigenaar) jarig is.
Ja vanavond dusquote:
hmmmm en ik lees het weer eens telaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja vanavond dus. Weet het ook pas sinds het smsje gisteren
.
Terrasjes weer!!!quote:
had je maar in een flat moeten gaan wonenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Terrasjes weer!!!
(maar helaas was het voor mij in-de-tuin-werk-weer. Kloteklus, maar het moest gebeuren...)
Zit wat in. En dat had ik misschien ook wel gedaan, ware het niet dat mijn kind volgens mij zo uitgefietst is op het balkon.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
had je maar in een flat moeten gaan wonen![]()
![]()
was een garpje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zit wat in. En dat had ik misschien ook wel gedaan, ware het niet dat mijn kind volgens mij zo uitgefietst is op het balkon.
Nou tuin is leuk maar planten potten en onkruid wieden valt best tegen hoor!quote:
Overigens stond ik net heel bezorgd naar buiten te kijken of ons pas gelegde terras wel een goede afwatering heeft........tjezus wat gaat het eruit zeg!quote:
hehe ja 't regende ff lekkerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Overigens stond ik net heel bezorgd naar buiten te kijken of ons pas gelegde terras wel een goede afwatering heeft........tjezus wat gaat het eruit zeg!
gelukkig heeft mijn vent toch goed gekeken naar eigen huis en tuin. Het terras stond wel vol water, maar wel op de juiste plekken en de afwatering was dus wel oke.quote:
heeft ie toch íets goed gedaanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
gelukkig heeft mijn vent toch goed gekeken naar eigen huis en tuin. Het terras stond wel vol water, maar wel op de juiste plekken en de afwatering was dus wel oke.
Fijn. Hoef ik binnen niet te dweilen dus.
Maar was het ook gezelli???quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef zoalshetis het volgende:
ha! ik ben een keer met carnaval verkleed gegaan als een rus en moest keihard kotsen toen ik na heel veel bier in de draaimolen op het dorpsplein ging.
wel gel liggen beffen die avond met een of andere redelijk frisruikende boerin...
weet ik veel. ik was aan het hossen met een meid die een jurkje droeg. even flink gebeft op een rustiger plek enzo. toen ben ik in de draaimolen op het plein gegaan. leuke herinneringen aan valkenswaard dus. ja het was onwijs gezelli...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar was het ook gezelli???
En die boerin kwam vast niet uit Vwaard, want daar hebben we niet zo heul veul boeren..............
Kom een keer terug zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet ik veel. ik was aan het hossen met een meid die een jurkje droeg. even flink gebeft op een rustiger plek enzo. toen ben ik in de draaimolen op het plein gegaan. leuke herinneringen aan valkenswaard dus. ja het was onwijs gezelli...
dat kutje van haar zit nog steeds in mijn hoofd. en dat zijn er niet zoveel op allen.
met carnaval? weet ik niet. denk dat het zoeken in een hooiberg is.quote:
Nee hoor, A2 op richting Eindhoven en afslag Valkenswaard nemen. Doorrijden tot in het dorp en daar de bordjes StayOkey volgen. Daar je luchtbedje oppompen, de tap leeg drinken en door het bos naar het centrum lopen en dan carnavallen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met carnaval? weet ik niet. denk dat het zoeken in een hooiberg is.
en ditisit een leuke kroegnaam???quote:Op maandag 28 mei 2007 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
hey, trouwens. ik vind zinnin een leuke naam voor een restaurantje.
al ietsje minder. maar guitig.quote:
eej weet je wat ook kei grappig is:bij Zinnin kun je ook nog eens zeer goed eten! En bij ditisit hebben ze Dommelsch !!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja ik heb de heli gehoord. Zowat in onze achtertuin. Een meiske op een scootertje was het, toch? Ik wist niet dat de automobilist dronken was. Tjeezus...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:24 schreef prupke het volgende:
Zo het was weer eens raak op de tienendreef!!!
brommer vs auto (met dronken bestuurder ) = trama helicopter
Dat meisje volgens mij niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:12 schreef PKfotografie het volgende:
was dat niet iemand van het kamp?
Jup afgelopen Zaterdag.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:28 schreef prupke het volgende:
Hmm ik lees net dat het meiske overleden is..
Ik ben d'r een week of 3 geleden nog mee opstap geweest. Was met een vriendin van haar, maar die was telkens weg dus veel met d'r staan buurten. Verder ken ik d'r niet. Aantal vrienden van d'r zie ik trouwens wel regelmatig.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
meisje heet joyce en heeft bij mij op de basisschool gezeten en is idd zaterdag overleden
Dat schijnt niet alleen dat is zelfs echt zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:13 schreef prupke het volgende:
schijnt dat morgen de kermis al van start gaat om 19.00 uur
en dat de markt ook maar voor het gemak afgesloten word...
het moet niet gekker worden hier
ik maak me eerder zorgen/druk om die sfeerverziekende kempervennenlui die niet weten wat echt zuipen isquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat schijnt niet alleen dat is zelfs echt zo. Ze hebben er alleen geen rekening meegehouden dat er morgen weer veel ontzettend zatte sfeer verziekende bouwvakkers rondlopen
![]()
.
Komt er ook nog eens bij iddquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
ik maak me eerder zorgen/druk om die sfeerverziekende kempervennenlui die niet weten wat echt zuipen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |