Vino komt tekort in het hooggebergte denk ik, maar je hebt gelijk, het is nog ver weg. In de ronden voor de Tour kunnen we pas zien wie er in vorm komt. Menchov is het hele voorjaar aan het trainen in Ruslandquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:42 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nog niet echt mee bezig gehouden, het is nog zo ver weg. Ik geef Vino ook wel veel kans, maar er zijn veel outsiders zoals Leipheimeren Menchov
![]()
dat zou ik niet eens willen wetenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:47 schreef wyccie het volgende:
Potdorie, en nu gaan jullie vragen wie Mabels trouwjurk heeft ontworpen, ok?
Mary/Merie Borsato?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:47 schreef wyccie het volgende:
Potdorie, en nu gaan jullie vragen wie Mabels trouwjurk heeft ontworpen, ok?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:53 schreef erkel het volgende:
Angela Schijf?
Jawelquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Kelly
* PhysicsRules schaamt zich dat hij dit weet...quote:
quote:Ik mag mezelf toch al wel het puntje geven he?![]()
Check. En bedankt voor de PM, Erkel, maar ik moet even een probleem met 't internet claimen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:32 schreef ScottTracy het volgende:
Astana
Ik schaamde me al dat ik Elize wist.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:56 schreef PhysicsRules het volgende:
* PhysicsRules schaamt zich dat hij dit weet...
Ok, dan weten we wat de oorzaak wasquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Check. En bedankt voor de PM, Erkel, maar ik moet even een probleem met 't internet claimen.(Dat een timeout op Fok gaf, maar me niet van MSN of de BBC.com site afschopte.)
Jep, Ferry van der Veer. Hoe verzin je het, dat is toch vragen om problemenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:58 schreef erkel het volgende:
Ferry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |