AZ, Sparta, FC Eindhoven, Haarlem, ADO, Heracles, Go Ahead Eagles en Willem IIquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef Robbiev85 het volgende:
Welke bestaande profclubs, anders dan PSV, Ajax en Feyenoord, werden Nederlands kampioen?
graag in een post aub
Alleen niet meer op het hoogste niveauquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:42 schreef Cootz het volgende:
Ohja, Eindhoven en Haarlem bestaan nu ook nog...
allemaal goed, maar ik mis er eentjequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
AZ, Sparta, FC Eindhoven, Haarlem, ADO, Heracles, Go Ahead Eagles en Willem II
nee, eentje uit het zonnige zuidenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:45 schreef SaskiaR het volgende:
agovv?
Rapid JC en Roda zijn gefuseerd tot een nieuwe club Roda JC, daarom tel ik hem niet goed.. maar er is er nog eentjequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:47 schreef Cootz het volgende:
Ja oke, Rapid JC heet nu Roda JC. Dus:
AZ, Sparta, FC Eindhoven, Haarlem, ADO, Heracles, Go Ahead Eagles, Willem II en Roda
Dacht al dat die niet mee zou tellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:48 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
Rapid JC en Roda zijn gefuseerd tot een nieuwe club Roda JC, daarom tel ik hem niet goed.. maar er is er nog eentje
jup dat is de laatstequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
NAC Breda is het ook eens geweest, meen ik mij te herinneren, vraag alleen ff niet wanneer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |