Ik vind die tekst niet zoquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:34 schreef blrrrt het volgende:
Jahoor. Een dagelijkse advertentie van AH in DAG.
[afbeelding]
Hehehe dat is lullig. Maar je verdient volgens mij wel meer dan normaal?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
UPDATE:
wij krijgen dus volgende loonstrook pas vakantiegeld![]()
![]()
dit omdat onze baas geen gebruik maakt van de boekhouddienst (waar de loonstrookjes gemaakt worden
) van Albert Heijn centraal, maar gewoon een 'eigen' boekhouder heeft!!!
hoe bedoel je dat precies?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hehehe dat is lullig. Maar je verdient volgens mij wel meer dan normaal?
volgens mij kun je deze week je spaarkaarten nog omruilen voor vouchers, meer nietquote:
Nee. Dit is de laatste week dat je kaarten kan bestellen met je vouchers. Spaarkaarten inruilen kan al een aantal weken niet meer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij kun je deze week je spaarkaarten nog omruilen voor vouchers, meer niet
okeej, ook goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Nee. Dit is de laatste week dat je kaarten kan bestellen met je vouchers. Spaarkaarten inruilen kan al een aantal weken niet meer.
quote:Albert Heijn-acteur krijgt hoofdrol in film
AMSTERDAM - Het spelen in commercials van Albert Heijn heeft acteur Achmed Akkabi een flinke promotie opgeleverd. De acteur die de rol van vakkenvuller Rachid speelt, krijgt de hoofdrol in de nieuwe speelfilm van regisseur Johan Nijenhuis.
Akkabi nam een groot aantal commercials op voor Albert Heijn, waarin hij samen met bedrijfsleider Harry bijzondere aanbiedingen en de grote acties onder de aandacht van het publiek bracht. Hij speelde verder een rol in de tv-serie Het Huis Anubis en presenteerde een kunstprogramma voor de Avro.
Johan Nijenhuis is bekend van speelfilms als Costa en is nu bezig met de voorbereiding van de film Alibi over een onderneming die mensen die vreemd willen gaan of geen zin hebben in een weekeinde met schoonmoeder een alibi verschaffen. Georgina Verbaan speelt ook in de film. Tyno Gernand zou een rol voor zijn rekening nemen, maar moest vanwege een botbreuk aan zijn voet afhaken. Akkabi krijgt de rol van Youssef.
zonde van de jusquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:00 schreef Casual-T het volgende:
![]()
Heb weleens zo'n plastic fles sinaasappelsap van 2 liter naar me toegegooid gekregen omdat ik per ongeluk zo'n negroïde medebroeder aanraakte met een winkelwagenkarretje![]()
Ik lig echt dubbelquote:
Morgen heb ik vrij geregeld. Hebben met de scouting een fietstocht en daarna BBQ, wordt niks denk ik met dit weerquote:
Geen idee, zou er wel even melding van maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:21 schreef woeeiiii het volgende:
Hoi aanstaande collega's, momenteel werk ik nog bij Konmar maar daar gaat binnenkort verandering in komen, ik heb m'n contract van AH gehad die ik nog eventjes moet tekenen, maar op het contract staat U wordt aangesteld als vulploeger, terwijl een collega van me Verkoper B heeft staan, en een hoger uurloon heeft. Hoe wordt dit onderscheid gemaakt? Ik werk er ongeveer 2.5 jaar, en dééd meer dan anderen (oa prijzen invoeren, reclames aanmaken, en met het computersysteem spelen) en ik wéét meer dan anderen, daarbij ben ik een periode leiding geweest van de zaterdagploeg, en ik word gewoon hoger gewaardeerd door mijn hogeren, waarom ben ik dan vulploeger?
Meldt het en zorg dat je een Verkoper B contract krijgt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:21 schreef woeeiiii het volgende:
Hoi aanstaande collega's, momenteel werk ik nog bij Konmar maar daar gaat binnenkort verandering in komen, ik heb m'n contract van AH gehad die ik nog eventjes moet tekenen, maar op het contract staat U wordt aangesteld als vulploeger, terwijl een collega van me Verkoper B heeft staan, en een hoger uurloon heeft. Hoe wordt dit onderscheid gemaakt? Ik werk er ongeveer 2.5 jaar, en dééd meer dan anderen (oa prijzen invoeren, reclames aanmaken, en met het computersysteem spelen) en ik wéét meer dan anderen, daarbij ben ik een periode leiding geweest van de zaterdagploeg, en ik word gewoon hoger gewaardeerd door mijn hogeren, waarom ben ik dan vulploeger?
of dat ze op iets plakken waar al 35% opzitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:56 schreef morgane het volgende:
ik moet het echt op m'n voorhoofd gaan schrijven hoor! 'MAXIMAAL ÉÉN JOKER PER ARTIKEL!'
Hoevaak dat wel niet gevraagd is afgelopen week![]()
Of op Euroshopperzooi van 25 cent, zodat je alsnog 25 cent moet betalenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of dat ze op iets plakken waar al 35% opzit![]()
Interesseert me niehietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:08 schreef Clauw het volgende:
Of klanten die op 9 producten jokers hebben geplakt..![]()
Ik heb het wel 9 keer aangeslagen..quote:
Lekker aanscannen hoor, ik doe ook niet moeilijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:15 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik heb het wel 9 keer aangeslagen..
ik vind het teveel gedoe met de jokers, de een heeft teveel de andere heeft ze niet gekregen, die klant plakt ze verkeerd en dan heb je nog eens dat klanten jokers van vorige week gebruiken.![]()
Ik heb tegen iedereen gezegd: "Ze komen waarschijnlijk morgen welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Webgangster het volgende:
Hmm hmm Page totaal uitvekrocht bij ons vanmiddag, komt ook niet meer binnen waarschijnlijk.
Dit is serieus 1 van de beste toiletappier actie van de albert heijn
Page kan niet aan de dc's leveren staat op winkelweb
Lekker van Page danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Webgangster het volgende:
Hmm hmm Page totaal uitvekrocht bij ons vanmiddag, komt ook niet meer binnen waarschijnlijk.
Dit is serieus 1 van de beste toiletappier actie van de albert heijn
Page kan niet aan de dc's leveren staat op winkelweb
Same herequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:15 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik heb het wel 9 keer aangeslagen..
ik vind het teveel gedoe met de jokers, de een heeft teveel de andere heeft ze niet gekregen, die klant plakt ze verkeerd en dan heb je nog eens dat klanten jokers van vorige week gebruiken.![]()
Ben ook sinds 2 maanden Verkoper B.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:08 schreef Brammie1 het volgende:
bij mij in het filiaal worden er al een paar jaar geen mensen meer verkoper B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |