Ik zou het gezelliger vinden als je gewoon hier in het forum post in plaats van te gaan pm-en..quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:26 schreef IJsmuts het volgende:
ik ga deze maand heeel veel posten, wil ook op de 2000 posts pm uit komen![]()
Zelfs boven IJs..quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou het gezelliger vinden als je gewoon hier in het forum post in plaats van te gaan pm-en..
Sorry, heb in 1 maand meer gehaald dan jij in 4.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Zelfs boven IJs..
Mja, al met al niet slechts gedaan denk..![]()
Conclusie is wel dat ik meer een leven heb dan Heintje..
idd, wees blij dat we je in april de gelegenheid hebben gegeven ons topic te misbruikenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Sorry, heb in 1 maand meer gehaald dan jij in 4.
Ik had ook niet verwacht dat ik zoveel zou hebben.
Deze maand gaat denk ik ook minder worden.
Of ik moet hier heel actief mee gaan posten.
Weet alleen niet of julie daarop zitten te wachten.
Ik ben langzaam aan het opbouwen.. mijn tijd komt nog..quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Sorry, heb in 1 maand meer gehaald dan jij in 4.
Ik had ook niet verwacht dat ik zoveel zou hebben.
Deze maand gaat denk ik ook minder worden.
Of ik moet hier heel actief mee gaan posten.
Weet alleen niet of julie daarop zitten te wachten.
Mijn dank daarvoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd, wees blij dat we je in april de gelegenheid hebben gegeven ons topic te misbruiken![]()
Ach ja, ik ben over ijsmeis heen gegaan. Dat was mijn doel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ben langzaam aan het opbouwen.. mijn tijd komt nog..![]()
Er is nog steeds een stijgende lijn..
dat wil ik ook!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben over ijsmeis heen gegaan. Dat was mijn doel.
Wie wil dat nou niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
dat wil ik ook!over ijsmeis heen gaan
Dan mag het?? Dan ga ik ook veel postenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wie wil dat nou niet.
Maar dan moet je toch best veel posten.
Dat had je onderhand wel moeten weten na een maand hier posten..quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:02 schreef Heintje het volgende:
Ohw hebben julie het over neuken?
Sinds ik weer begonnen ben met werken is er een drastisch stijgende lijn ontstaan..quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:48 schreef Mr_Baus het volgende:
van plaats 8 naar plaats 26![]()
Ik zal nog eens gaan werken![]()
Neuken zal ijsmeis niet met me willen denk ik, het triotje dat ik voorstelde vond ze ook al niks.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat had je onderhand wel moeten weten na een maand hier posten..
Mijn stage is ook de hoofdsponser van mijn posts.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Sinds ik weer begonnen ben met werken is er een drastisch stijgende lijn ontstaan..![]()
Je moet ook niet gelijk je foto meesturen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Neuken zal ijsmeis niet met me willen denk ik, het triotje dat ik voorstelde vond ze ook al niks.
Goed voorbeeld doet volgen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:10 schreef IJsmuts het volgende:
zo ik ga eten
Ben ik zo lelijk dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet ook niet gelijk je foto meesturen..
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:02 schreef Heintje het volgende:
Ohw hebben julie het over neuken?
Mijn vriendin zegt altijd dat ik mooi ben hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar aan de hand van ijsmeis der reactie wil ik het denk ik ook niet weten..
Ik ook, maar dat is bij julie dus neuken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Nee ik had het over ijsmeis heen gaan
Tja, nu is het niet alleen op het forum, maar ook in real life.quote:
Wij weten alles om te buigen tot neuken hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is bij julie dus neuken.
Dat zegt ze ja, dat meent ze nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt altijd dat ik mooi ben hoor.
Wie moet ik dan geloven. Mijn eigen vriendin of ene ijsmeis?
ijsmeis heeft gewoon geen smaak.
Ik dacht ik kijk even in je fotoboek, maar zoek je nog een baanquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt altijd dat ik mooi ben hoor.
Wie moet ik dan geloven. Mijn eigen vriendin of ene ijsmeis?
ijsmeis heeft gewoon geen smaak.
Waar moet je over schrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, nu is het niet alleen op het forum, maar ook in real life.
Moet vandaag nog een artikel schrijven, maar heb gewoon 0 inspiratie
nee, keigeil sexen.. alles erop en eraanquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is bij julie dus neuken.
info?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik dacht ik kijk even in je fotoboek, maar zoek je nog een baan![]()
Ik zie dat je beroep gamer is en laat Getronics PinkRoccade nu een heus gameteam hebben en wij zijn hoofdsponsor van grote lanpraty's zoals Campzone
Dus...
Daar zou ze nooit over liegen.quote:
In mijn fotoboek staat een hele oude foto.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik dacht ik kijk even in je fotoboek, maar zoek je nog een baan![]()
Ik zie dat je beroep gamer is en laat Getronics PinkRoccade nu een heus gameteam hebben en wij zijn hoofdsponsor van grote lanpraty's zoals Campzone
Dus...
We zoeken ICT-ersquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
info?
Wat voor opleiding nodig?
Wat houd het werk in?
PKM hoer nodig?
Zelfs pinda's kunnen het verhaal die kant optrekken..quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nee, keigeil sexen.. alles erop en eraan![]()
Alleen als het genoeg verdient..quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We zoeken ICT-ers
Sorry, wij kunnen geen PKM hoer betalen, heb het nog voorgesteld, maar de financieel directeur wilde er niet aan.
Das jammer.. ik kan hakkuh, jumpstylen en pwnen, maar ict'en ben ik niet zo goed inquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We zoeken ICT-ers
Sorry, wij kunnen geen PKM hoer betalen, heb het nog voorgesteld, maar de financieel directeur wilde er niet aan.
met pinda's kan je héle geile dingen doen! én kinkyquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Zelfs pinda's kunnen het verhaal die kant optrekken..
En staan de vacatures en dergelijke onlijn?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We zoeken ICT-ers
ah das zonde man! Dan zal ik je maar niet lekker maken met wat je allemaal met pinda's in bed kan doen... das een hoop geile shit! En dan heb ik het nog niet eens over pindakaas!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:21 schreef Heintje het volgende:
Ik ben een soort van alergisch voor pinda's.
Tja fijn is het niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ah das zonde man! Dan zal ik je maar niet lekker maken met wat je allemaal met pinda's in bed kan doen... das een hoop geile shit! En dan heb ik het nog niet eens over pindakaas!![]()
![]()
Slagroom is zoooo jaren 90 en vreselijk ordinairquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja fijn is het niet.
Maar om nou te zeggen dat ik het erg vind dat er pinda's in mijn bed liggen is het ook weer niet.
En pindakaas stinkt.
Slagroom kan toch ook leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |