Nou hypothetisch gezien schrijf ik het...quote:
Hypothetisch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:55 schreef Jett het volgende:
[..]
Nou hypothetisch gezien schrijf ik het...
Om dit topic toch nog een beetje op niveau te houden moet ik je toch echt verzoeken om dit even toe te lichten!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:55 schreef Jett het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je het getyptquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:55 schreef Jett het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat denk ik niet.
het is bijna 4 mei hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef tbs-johny het volgende:
[..]
Kunnen we straks weer gele sterren uit staan delen![]()
Nee ik niet. Ik schrijf met inkt en een veer daarna scan ik het, load ik het.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hypotethisch?![]()
Maar ik maak fatoe met jou jeweet toch.
ik dacht dat je opgepakt was eik. zo lang heb ik jouw verschijning al niet gezien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef Jett het volgende:
[..]
Nee ik niet. Ik schrijf met inkt en een veer daarna scan ik het, load ik het.
JAAAAA
Hebreeuwse orgie?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef commander het volgende:
Zeg jett, ben je zelf eigenlijk van hebreeuwse origine?
Als er maar joden dood gaan vind ik alles goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:03 schreef commander het volgende:
hoe kijken jullie aan tegen het israel-conflict en zulks?
Om maar mee te doen:quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef commander het volgende:
En de holocaust? om het topic nog een beetje serieus te houden?
de tt doet al niet echt recht aan serieuze reacties. het hele topic überhaupt niet eik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef commander het volgende:
En de holocaust? om het topic nog een beetje serieus te houden?
Je hebt gelijk, en omdat je zo zoet bent krijg jij van mij ook zo'n mooie sterquote:
Nee anders was ik wel lelijk heaaaaaquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef commander het volgende:
Zeg jett, ben je zelf eigenlijk van hebreeuwse origine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |