quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:57 schreef mcDavid het volgende:
Is dit het newbie-bash-topic van vandaag?
Dan denk ik aan allemaal opgewonden F&F posters op de achtergrond met Danny die een paar mods schoptquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef mcDavid het volgende:
Ik zat te denken aan iets met een hand die ze in hun nekvel vasthoud boven een opblaasbadje. Maar misschien moest ik dat maar niet doen.
Oh shit, we hoefden haar helemaal niet te verrassen, maar te verassen, toch wel een fundamenteel verschil eigenlijk...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:26 schreef tassie32 het volgende:
Hoi Jorrit,
Nee geen voorkeur hoor, veras me maar.
groetjes tassie
ondergewaardeerde filmquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:08 schreef tassie32 het volgende:
He leuk jongens de voorbeeldjes van jullie creatie's zover, ik begrijp dat ik meer precies moet aangeven wat ik leuk zou vinden. Aangezien ik deze foto voor twee dingen wil gebruiken hoop ik op wat inspiratie van jullie. Ik zou graag één foto willen waar de hong op het strand zijn, en de andere foto wil ik gaan gebruiken om een verhuiskaart van te maken. Ik hoop dat ik wat leuk krijg te zien. Ik ben nu zelf nog in de leer met photoshop, ik leun dan ook een beetje op jullie voor een "leuke"foto.
Alvast bedankt allemaal
groetjes tassie
Hij is mooiquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:06 schreef tassie32 het volgende:
Nou hier het resultaat van mijn eerste creatie, kritiek graag, moet nog veel leren.
[afbeelding]
groetjes tassie
Kankerhonden 1/2quote:
quote:
*proestquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:28 schreef tassie32 het volgende:
Hé chuck norris, ik zou het erg prettig vinden als je het K wordt wat je hier schrijft niet zo willen gebruiken. Ben er zelf net vanaf en laat me je vertellen, het is geen PRETJE, laat dat dan ook gewoon lekker achterwegen.
groetjes tassie
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:28 schreef tassie32 het volgende:
Hé chuck norris, ik zou het erg prettig vinden als je het K wordt wat je hier schrijft niet zo willen gebruiken. Ben er zelf net vanaf en laat me je vertellen, het is geen PRETJE, laat dat dan ook gewoon lekker achterwegen.
groetjes tassie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |