abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50803499
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

je bent best een lul je vriendin heeft adhd en jij gaat er lollig over doen

Leuke vriend heeft ze
Zij noemt mij ook haar autistje .

Ach, er zit een enorme waarheid in dat ADHD'rs vaak trots op hun labeltje zijn. Strontvervelend is dat.
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 24 juni 2007 @ 23:41:30 #177
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_50804407
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:14 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Zij noemt mij ook haar autistje .

Ach, er zit een enorme waarheid in dat ADHD'rs vaak trots op hun labeltje zijn. Strontvervelend is dat.
Jij bent net zo trots op jouw labeltje, anders zou je er geen gewag van maken en een autisten topic openen... Maar hey, zo is iederen wel weer hypocriet op zijn manier, ik net zo goed...
pi_50804476
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:41 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Jij bent net zo trots op jouw labeltje, anders zou je er geen gewag van maken en een autisten topic openen... Maar hey, zo is iederen wel weer hypocriet op zijn manier, ik net zo goed...
Ik ben er keitrots op, maar ik ga het niet van de daken lopen schreeuwen dat ik blij ben met Ritalin of welke drugs (op mijn zelfkweek na dan ) dan ook. It's a fine line.
pi_50804763
weinig mensen weten van mij dat k t heb...en dat k aan medicatie zit...

vind t gewoon gaar als mensen weten dat k iedere dag pillen moet slikken om me een beetje fatsoenlijk te gedragen
  maandag 25 juni 2007 @ 09:52:14 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50811675
thank god heb ik geen pillen of shit Wel alcohol, telt dat?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50829513
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:52 schreef Qwea het volgende:
thank god heb ik geen pillen of shit Wel alcohol, telt dat?
alcohol telt zeker ook
pi_50867153
morgen krijg ik de uitslag van dat uitgebreide ggz onderzoek. ben benieuwd!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_50949085
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:14 schreef NiteSpeed het volgende:

Ik denk dat dat ook komt om er zelf beter mee om te gaan.
Je hoort van kind af aan dat je een druk tering jongetje/meisje bent.
Iedereen denkt dat je niet goed bij je hoofd bent (terwijl de meeste dit wel zijn).
Ik steek het ook niet meer onder stoelen of banken.
Vind je dat ik druk doe? Klopt ik ben dat drukke tering kereltje! Word je moe van me? PECH! ik lekker niet.

Wat ik wel vreemd vind is dat sommmige niet adhd-ers adhd leuk vinden.
Ik heb er een hoop problemen door gehad en vooral in het begin een hoop straf.
Ik vind het niet leuk dat ik het heb maar het maakt me ook geen ene reet meer uit.
Fuck with a Hooker, get rucked.
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:39:20 #184
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_50951696
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:16 schreef LamstraalASD het volgende:

[..]

Iedereen denkt dat je niet goed bij je hoofd bent (terwijl de meeste dit wel zijn).
Vind je dat ik druk doe? Klopt ik ben dat drukke tering kereltje! Word je moe van me? PECH! ik lekker niet.

Ik vind het niet leuk dat ik het heb maar het maakt me ook geen ene reet meer uit.
precies... meestal als je zoiets tegen iemand zegt face to face, azijn ze even stil, en daarna hebben ze of iets van " ok" of.. " klootzak"
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_50952044
wat is PDD-NOS?
ik schijn er iets van te hebben.
pi_50953712
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:48 schreef mighty_myte het volgende:
wat is PDD-NOS?
ik schijn er iets van te hebben.
Een autisme gerelateerde stoornis. In feite zegt het geen reet over je, behalve dat je autistische trekjes hebt en je niet in een andere categorie past. ADHD en autistische stoornissen lijken in bepaalde punten op elkaar, dus ik weet niet of je al een diagnose hebt of je er nu mee bezig bent maar het is nogal een mengelmoes soms, en dan kost het wat tijd en moeite voor je met zekerheid kan zeggen wat je hebt.
pi_50953747
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:16 schreef LamstraalASD het volgende:

[..]

Enne heb je last van mijn chaos... slik dan zelf dat pilletje.... jij hebt er last van, niet ik.
quote:
Dat denk ik er dan ook nog bij... verder perfect gezegd
pi_50953863
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:33 schreef Duur het volgende:

[..]

Enne heb je last van mijn chaos... slik dan zelf dat pilletje.... jij hebt er last van, niet ik.
Dat is precies de ergerlijke, irritante en onrespectabele houding waardoor veel mensen beginnen te kotsen op mensen met ADHD. Zo stereotypisch wat je nu zegt.
pi_50954051
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:36 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Dat is precies de ergerlijke, irritante en onrespectabele houding waardoor veel mensen beginnen te kotsen op mensen met ADHD. Zo stereotypisch wat je nu zegt.
Waarom is die mening een "ergerlijke, irritante en onrespectabele houding"?
Waarom zou ik voor iets waar ik weinig tot geen last een pil moeten gaan slikken waar ik ondder andere epeleptische aanvallen van krijg (dus niet meer autorijden, fietsen, onbegeleid OV-en enzovoorts)
psychotisch en paranoide van word....

(jep ik ben zo´n geluksvogel die bijna alle bijwerkingen van ritalin op volle sterkte mee krijg, en wel zo heftig dat ik andere pillen niet mag gebruiken van de heren doktoren)
pi_50954138
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef Duur het volgende:

[..]

Waarom is die mening een "ergerlijke, irritante en onrespectabele houding"?
Omdat jij de last vrijwillig legt bij mensen die er niets aan kunnen doen dat jij zo bent. Jij kan er misschien ook niets aan doen dat je het hebt, maar jij bent wel degene die het heeft. Aan jou de taak om zo min mogelijk anderen tot last te zijn. Waarom zou ik in godsnaam pillen moeten slikken omdat jij mij irriteert (hypothetisch ). Dat is echt de omgekeerde wereld, en heel egoïstisch.
quote:
Waarom zou ik voor iets waar ik weinig tot geen last een pil moeten gaan slikken waar ik ondder andere epeleptische aanvallen van krijg (dus niet meer autorijden, fietsen, onbegeleid OV-en enzovoorts)
psychotisch en paranoide van word....
Dan geen ritalin, maar zoek een andere oplossing en leg niet het probleem bij je medemens.
quote:
(jep ik ben zo´n geluksvogel die bijna alle bijwerkingen van ritalin op volle sterkte mee krijg, en wel zo heftig dat ik andere pillen niet mag gebruiken van de heren doktoren)

Mooi kut. Wat nou als je ouder wordt? Ritalin mag je ook niet eeuwig toch?
pi_50954415
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Omdat jij de last vrijwillig legt bij mensen die er niets aan kunnen doen dat jij zo bent. Jij kan er misschien ook niets aan doen dat je het hebt, maar jij bent wel degene die het heeft. Aan jou de taak om zo min mogelijk anderen tot last te zijn. Waarom zou ik in godsnaam pillen moeten slikken omdat jij mij irriteert (hypothetisch ). Dat is echt de omgekeerde wereld, en heel egoïstisch.
Omdat ik mezelf niet kapot wil maken omdat ik door een "bouwfoutje" ADHD heb en niet tegen dat soort pillen en poeder kan?

Kijk jij hoeft er niet mee om te gaan, je hoeft je er zelf s niet aan te ergeren... maar heb ooit ergens besloten om dat wel te doen (waarschijnlijk onbewust) dat is jouw keuze... moet ik dan voor die keuze lijden?
quote:
[..]

Dan geen ritalin, maar zoek een andere oplossing en leg niet het probleem bij je medemens.
[..]

Ik MAG geen ander product proberen vanwege de enorm heftige reacties die ik in het verleden gegeven heb. En ja... sommige mensen die ik ken slikken al 20 jaar ritalin, en zolang er bepaalde andere medicijnen niet in het basispakket zitten zullen ze door (moeten) gaan,...

(sorrie dat ik wat fel ben... er is me in de laatste 24 uur iets teveel gebeurt om "rustig en kalm en normaal te zijn... maar dat valt gelukkig helemaal buiten het ADHD verhaal)
pi_50956318
volgens mij kun je ritalin levenslang slikken.
't is vast niet heel goed voor je, maar echt slecht ook niet.
pi_50956950
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:44 schreef mighty_myte het volgende:
volgens mij kun je ritalin levenslang slikken.
't is vast niet heel goed voor je, maar echt slecht ook niet.
Als je geen last van de bijwerkingen krijgt.
pi_50960205
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:07 schreef Duur het volgende:

[..]

Als je geen last van de bijwerkingen krijgt.
En als het gewoon blijft werken, bij mij werkte het op een gegeven moment niet meer.
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_50960217
Ik slik mijn retalin enkelt op dagen dat ik in het gareel moet lopen , meestal op zondag of op sommige vrije dagen slik ik het gewoon niet , nadeel is wel dat ik mijn sokken in de koelkast terugvind en met mijn lege kopjes naar de wc loop.
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  vrijdag 29 juni 2007 @ 08:41:50 #196
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50960687
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dus doordat ik een aandoening/afwijking/beperking heb (waar ik niks aan kan doen, gewoon een productie foutje) moet ik me aan de rest van de wereld aanpassen omdat ik heel misschien wel eens lastig voor iemand zou kunnen zijn??

Dus omdat bijv mijn rolstoel jou in de weg staat, moet ik maar uit mn rolstoel stappen?? Ook al heb ik geen benen of ben ik verlamd??
Even als vergelijking met jouw probleem omtrent adhd-ers. Ik heb dus geen wieltjes en heb beide benen nog enzo. Aangezien iemand in een rolstoel ook wel eens als hinderlijk ervaren kan worden omdat ie in de weg staat en dat kan toch zo verdomd lastig zijn (einde cynische modus)

Het 'leuke' is, de meeste mensen ervaren iemand met adhd niet als lastig zolang ze niet weten dat de desbetreffende de diagnose adhd heeft. Zodra diegene het stempeltje officieeel heeft gekregen is ie ineens die 'klote-adhd-er' of iets dergelijks. En is ie meteen die drukke figuur of lastig persoon. So much for friendship and compassion.

Overigens zijn ook heel vaak de niet-adhd-ers de rest van mensen tot last. Denk aan die geweldige figuren die uit verveling dingen gaan slopen of de buurt terroriseren. Als je je om die mensen eens druk maakt, en die op hun flikker geeft ipv iemand die door een productie foutje van moeder natuur (en pa natuur ) iets hebben waar ze niks aan kunnen doen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50970088
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:41 schreef Roeji het volgende:

[..]

Dus doordat ik een aandoening/afwijking/beperking heb (waar ik niks aan kan doen, gewoon een productie foutje) moet ik me aan de rest van de wereld aanpassen omdat ik heel misschien wel eens lastig voor iemand zou kunnen zijn??

Dus omdat bijv mijn rolstoel jou in de weg staat, moet ik maar uit mn rolstoel stappen?? Ook al heb ik geen benen of ben ik verlamd??
Even als vergelijking met jouw probleem omtrent adhd-ers. Ik heb dus geen wieltjes en heb beide benen nog enzo. Aangezien iemand in een rolstoel ook wel eens als hinderlijk ervaren kan worden omdat ie in de weg staat en dat kan toch zo verdomd lastig zijn (einde cynische modus)

Het 'leuke' is, de meeste mensen ervaren iemand met adhd niet als lastig zolang ze niet weten dat de desbetreffende de diagnose adhd heeft. Zodra diegene het stempeltje officieeel heeft gekregen is ie ineens die 'klote-adhd-er' of iets dergelijks. En is ie meteen die drukke figuur of lastig persoon. So much for friendship and compassion.

Overigens zijn ook heel vaak de niet-adhd-ers de rest van mensen tot last. Denk aan die geweldige figuren die uit verveling dingen gaan slopen of de buurt terroriseren. Als je je om die mensen eens druk maakt, en die op hun flikker geeft ipv iemand die door een productie foutje van moeder natuur (en pa natuur ) iets hebben waar ze niks aan kunnen doen.
ADHD/ADD Deel 8

En begin alstjeblieft niet te wijzen naar andere mensen, dat is gewoon flauw en een enorme topickiller.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:41:53 #198
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50975007
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:24 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

ADHD/ADD Deel 8

En begin alstjeblieft niet te wijzen naar andere mensen, dat is gewoon flauw en een enorme topickiller.
en wat doe jij zelf dan??
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51095670
Hihi.
In januari begonnen met Concerta, 54 mg. In februari een nieuw potje gehaald. Ik heb ook altijd wel wat strips Ritalin rondslingeren, voor het geval dat.. Drukke periode gehad in februari, voortdurend mijn medicijnen vergeten, of er gewoon geen zin in, of toevallig Ritalin dichter bij de hand. In maart bedacht dat ik er maar weer eens mee moest beginnen.. Ik had het idee dat ik nog wel ergens wat van die Concerta-pillen over moest hebben, maar ik kon ze helemaal nergens meer vinden. Heel eventjes gezocht, maar het al snel opgegeven met de gedachte dat ik ze dan vast allemaal opgegeten had. Overgestapt naar af en toe Concerta 36 mg en hier en daar wat Ritalin gedurende de afgelopen maanden.. Ik vond het niet eens merkwaardig dat ik me niet kon herinneren dat ik in februari echt dertig Concerta-pilletjes had opgebruikt.
Kom ik nu, in juli, in een tasje in een hoek van mijn kast, een doosje Concerta 54 mg tegen waar welgeteld twéé pilletjes uit verdwenen zijn. Daar zijn ze dus! Bij nader inzien had ik ze dus toch *niet* allemaal in een paar weken in februari geslikt. Vandaar dat het zo'n chaos en een zooitje was die maand!
Ach.. Men moet mij ook eigenlijk geen medicijnen voorschrijven. Wat een kluns ben ik toch.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:44:17 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_51096223
zoooo kolere wat een chaos in mn hoofd. Ik ben al de hele dag een goed mobieltje voor mn pa aan het zoeken, ik word er zo knettergek van. Van alles zoeken, hier achteraan bellen,daar achteraan bellen,brief schrijven om het abonnement op te zeggen ect ect.

Ik heb er hoofdpijn van En alles loopt maar rondjes in mn kop
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')