abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juni 2007 @ 13:03:13 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50328357
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef mighty_myte het volgende:
ik ben gelukkig wel eindelijk aan de was begonnen die ik al 3 weken moest doen.
Ik heb net gestoft, het beddengoed van het bed gehaald en in de was gedaan, de was buiten gehangen. Nu strax nog ff stofzuigen, de afwas doen en koken.

En dan is mn mannetje er ook weer
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 11 juni 2007 @ 16:36:23 #152
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_50336462
Mijn kamer is zo een troep... ik weet niet waar ik moet beginnen
Voices tell me I'm the shit.
pi_50336726
quote:
Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
Mijn kamer is zo een troep... ik weet niet waar ik moet beginnen
begin eerst met alle afwas-achtige dingen in de keuken te zetten.
vervolgens gooi je alles wat weg mag in een vuilniszak - bij twijfel gewoon weggooien.
daarna dingen die bij elkaar horen (bv lectuur) op een stapel
en nog meer dingen die bij elkaar horen bij elkaar doen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  maandag 11 juni 2007 @ 16:54:41 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50337201
zo, alles gedaan. Alleen nog zuigen en zo ff koken. Dan komt mn vent over een half u in een schoon huisje
  maandag 11 juni 2007 @ 18:12:43 #155
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_50339935
quote:
Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

begin eerst met alle afwas-achtige dingen in de keuken te zetten.
vervolgens gooi je alles wat weg mag in een vuilniszak - bij twijfel gewoon weggooien.
daarna dingen die bij elkaar horen (bv lectuur) op een stapel
en nog meer dingen die bij elkaar horen bij elkaar doen.
Gelukkig heb ik een hele lieve vriendin die me als een godin alles aanwijst wat ik nu moet gaan doen
  maandag 11 juni 2007 @ 22:27:43 #156
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50352145
Vanavond naar een voorlichtingsavond over ADHD bij volwassenen geweest. Leerzaam en ook leuk en veel herkenning natuurlijk.
Ik ga morgen meteen voor de verwijzing de huisarts bellen. Ik wil dit gaan proberen. Er is wel een wachtlijst van 2 tot 3 maanden, maar goed. Dan zitten we ook tegen het najaar/winter. Is toch de rottigste periode van t jaar. En dan wil ik wel graag 'iets' te doen hebben. Niet dat ik dit zie als een leuk tijdsverdrijf. Maar liever in het najaar/winter dan in de zomer. Dan word ik tenminste niet afgeleid door zon enzo. Aangezien er ook huiswerkopdrachten gedaan moeten worden.

Over het algemeen ben ik wel positief over het traject. Overigens ook leuk: een oude schoolvriendin (nah ja, we kenden mekaar redelijk goed maar liepen niet bij mekaar over de vloer) was daar diegene die t zaakje leidde. Gaf een presentatie enzo. Was wel weer even leuk. Vooral omdat je mekaar al kent, dan vind ik het toch makkelijker om zo'n avond bij te wonen en ook wat te vertellen.

morgen ofzo maar eens bellen voor de afspraak/intake en dergelijke. En dan zien we verder.

Oh en alle opruimers
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50368669
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef Roeji het volgende:
Vanavond naar een voorlichtingsavond over ADHD bij volwassenen geweest. Leerzaam en ook leuk en veel herkenning natuurlijk.
Ik ga morgen meteen voor de verwijzing de huisarts bellen. Ik wil dit gaan proberen. Er is wel een wachtlijst van 2 tot 3 maanden, maar goed. Dan zitten we ook tegen het najaar/winter. Is toch de rottigste periode van t jaar. En dan wil ik wel graag 'iets' te doen hebben. Niet dat ik dit zie als een leuk tijdsverdrijf. Maar liever in het najaar/winter dan in de zomer. Dan word ik tenminste niet afgeleid door zon enzo. Aangezien er ook huiswerkopdrachten gedaan moeten worden.

Over het algemeen ben ik wel positief over het traject. Overigens ook leuk: een oude schoolvriendin (nah ja, we kenden mekaar redelijk goed maar liepen niet bij mekaar over de vloer) was daar diegene die t zaakje leidde. Gaf een presentatie enzo. Was wel weer even leuk. Vooral omdat je mekaar al kent, dan vind ik het toch makkelijker om zo'n avond bij te wonen en ook wat te vertellen.

morgen ofzo maar eens bellen voor de afspraak/intake en dergelijke. En dan zien we verder.

Oh en alle opruimers
klinkt goed. maar meestal heb ik -als ik veel praat over add en shit- daarna zo'n gloomy bui en voel me zuur.
daar geen last van?
wat leer je eigenlijk van praten met anderen?
ik heb een beetje het idee dat zolang ik mijn pillen eet, zo normaal mogelijk probeer te doen en niet aan add denk me het beste voel.
zou trouwens ook wel goed kunnen dat ik in het najaar wel alle hulp kan gebruiken.
moet eigenlijk de ggz eens bellen want ze zouden rond deze tijd de uitslag voor me hebben.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:02:57 #158
63411 Roeji
pi_50371608
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:46 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

klinkt goed. maar meestal heb ik -als ik veel praat over add en shit- daarna zo'n gloomy bui en voel me zuur.
daar geen last van?
wat leer je eigenlijk van praten met anderen?
ik heb een beetje het idee dat zolang ik mijn pillen eet, zo normaal mogelijk probeer te doen en niet aan add denk me het beste voel.
zou trouwens ook wel goed kunnen dat ik in het najaar wel alle hulp kan gebruiken.
moet eigenlijk de ggz eens bellen want ze zouden rond deze tijd de uitslag voor me hebben.
Ik heb er geen problemen mee om erover te praten. Leren van praten met anderen... tja ik denk ervari ngen uitwisselen en lachen om de blunders die je maakt of hebt gemaakt. Of eens een keer goed kunnen uitflippen en sodemieteren op de rest van de wereld.

Ik word dus gek van de rebounds van de ritalin als ik t niet exact op tijd inneem. Dus ik wil kijken of ik misschien toch beter af ben met strattera of concerta. Maar dan wel onder begeleiding van iemand die iets van adhd en medicatie af weet. Dus niet bij mn huidige psych, die weet er natuurlijk wel wat vanaf maar niet extreem veel.

Ik weet ook niet of dat traject echt iets voor mij gaat zijn, ik wil iig me opgeven/aanmelden en ik zie wel na de 3 maanden die over de intake en diagnose e.d. gaan, of ik dan ook echt de behandeling nog wil volgen bij hun.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_50446365
Heeft iemand hier wel eens van gehoord?

http://www.neurotherapie.nl/

Neurofeedback, ook wel EEG biofeedback genoemd, is een methode om de hersenen te trainen. Hierdoor zijn zij in staat om een groot aantal psychische klachten zelf te genezen. Bij stoornissen als ADHD, ADD, angststoornissen en depressie is er vaak sprake van een gebrek aan evenwicht in de hersenactiviteit, wat door neurofeedback verbeterd kan worden.
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:15:05 #160
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_50447019
Ik heb de term wel eens langs horen komen. Ik geloof dat het voornamelijk in amerika toegepast wordt en de resultaten vrij aardig zijn

* MouseOver gaat nu aan de slag en bedwingt zichzelf je link te lezen
Vampire Romance O+
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:38:13 #161
63411 Roeji
pi_50447951
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:

Neurofeedback, ook wel EEG biofeedback genoemd, is een methode om de hersenen te trainen. Hierdoor zijn zij in staat om een groot aantal psychische klachten zelf te genezen. Bij stoornissen als ADHD, ADD, angststoornissen en depressie is er vaak sprake van een gebrek aan evenwicht in de hersenactiviteit, wat door neurofeedback verbeterd kan worden.
Achterneefje van me is daar mee bezig. Volgens zijn moeder werkt het prima, zo niet: geweldig. Eerst zat ie op t nivo van een kleuter oid. En nu zit ie op het nivo van een 8 jarige oid (t kind is 6 ofzo). Het is iets wat hier in Nl nog in de kinderschoenen staat, maar begint wel steeds meer op te komen. En het is idd niet alleen voor adhd. Maar ook voor andere dingen te gebruiken.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_50455092
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:

over gelezen ja. bij de apotheek wees een vrouw me eens op dat gedoe.
moet je wel een PGB hebben, kost veeeel geld.
voorlopig vind ik het wel prima zo, misschien in de toekomst een serieus naar kijken.
pi_50466935
rita rechts rita link ritalin

YMCA ADHD !:P
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:26:45 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50467731
ik ben melig men Ik luister guus meeuwis - het regent meters bier

En een beetje hyper, ben ook totaal NIET moe en heb al 3 nachten kut geslapen soms rulez adhd
pi_50563346
lees zo nu en dan mee maar heb nog niemand over strattera gehoord...

iemand die hier dat gebruikt? k zit er nu een klein jaar aan ofzo

bevalt wel prima... benieuwd naar ervaringen van anderen
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:00:19 #166
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_50690371
WHELP!
Kan iemand me ff een schop onder m'n kont geven?

We hebben hier morgen een verjaardag en alles moet weer 's even netjes gemaakt worden . Ik moet NU dus even wat opruimen en dweilen (juk juk).
Maar ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin....

BTW..
Ik ben de laatste tijd zooo verschrikkelijk MOE!
Rond een uur of twee moet ik echt zorgen dat ik ergens mee bezig ben anders val ik gewoon weg in slaap.
Ik denk dat het zo is sinds onze oudste naar de basisschool gaat. Daarvoor ging hij maar twee ochtenden naar de peuterspeelzaal, was de rest van de week gewoon thuis en had ik nergens last van. Op woensdag middag ga ik soms maar gewoon samen met de kinderen even slapen anders trek ik het gewoon niet. Ik ben donderdag's aan het eind van de dag ook altijd erg blij want dan is het voor ons weekend. Ik ben ook gewoon aan het weekend toe, ik ben gewoon zó kapot, dan kan ik weer lekker "opladen".

Herkent iemand die vermoeidheid?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:07:01 #167
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_50695348
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:00 schreef Noli. het volgende:
WHELP!

We hebben hier morgen een verjaardag en alles moet weer 's even netjes gemaakt worden . Ik moet NU dus even wat opruimen en dweilen (juk juk).

BTW..
Rond een uur of twee moet ik echt zorgen dat ik ergens mee bezig ben anders val ik gewoon weg in slaap.
Ik denk dat het zo is sinds onze oudste naar de basisschool gaat. Daarvoor ging hij maar twee ochtenden naar de peuterspeelzaal, was de rest van de week gewoon thuis en had ik nergens last van. Op woensdag middag ga ik soms maar gewoon samen met de kinderen even slapen anders trek ik het gewoon niet. Ik ben donderdag's aan het eind van de dag ook altijd erg blij want dan is het voor ons weekend. Ik ben ook gewoon aan het weekend toe, ik ben gewoon zó kapot, dan kan ik weer lekker "opladen".

* compier schopt HEEEEL hardt Noli's kont!!!
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_50749701
k ben toch niet de enige hiero die iedere dag strattera in zn mik gooit?!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 02:43:11 #169
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_50752097
Mensen die pretenderen ADHD te hebben zijn van nature luie acteurs die hun ontzettende luiheid en manische gedrag graag in een hokje stoppen zodat ze hun gedrag kunnen blijven voortzetten. Ik ken geen enkele 'ADHD'er' die deze titel niet ziet als iets eerbaars en waar altijd trots melding van gemaakt moet worden.

"ik leef gewoon meer dan een normaal mens"

"ik heb er ook niet voor gekozen"

"soms is het wel vermoeidend"

Edit: Jaja, dat verhaal kennen we. Je hoéft er niet op te klikken en het aan te horen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2007 23:24:06 ]
  zaterdag 23 juni 2007 @ 04:44:19 #170
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_50752818
-knip

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2007 23:24:27 ]
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_50772198
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 02:43 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ken geen enkele 'ADHD'er' die deze titel niet ziet als iets eerbaars en waar altijd trots melding van gemaakt moet worden.
Ik moet meteen aan de startpost denken. Hoe trots ze zijn op hunn Ritalinnetje .
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 24 juni 2007 @ 17:59:33 #172
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_50792808
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:32 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Ik moet meteen aan de startpost denken. Hoe trots ze zijn op hunn Ritalinnetje .
  zondag 24 juni 2007 @ 19:34:00 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50795669
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:00 schreef Noli. het volgende:
WHELP!

BTW..

jup, same here. Heeft bij mij met mn eetstijl te maken. Vettehaps enzo
  zondag 24 juni 2007 @ 19:35:22 #174
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50795704
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:32 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

je bent best een lul je vriendin heeft adhd en jij gaat er lollig over doen

Leuke vriend heeft ze
  zondag 24 juni 2007 @ 19:36:03 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50795730
ik moet trouwens echt dat gebel afleren. Ikke bellen op de fiets zonet, stuiter ik keihard op mn bek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')