abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49611929
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hm ja, ik slik het nu 2 dagen en merk nu al positief verschil!
heb wel grote pupillen maar dat hoort erbij Ik denk alvast dat het wel werkt.
Het is wel een tijdelijke oplossing geloof ik.
best aardig spul.
ik slik zoloft (sertraline) dat er volgens mij veel op lijkt. ook fijne spul.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:02:36 #102
34891 melonovy
La Kutschie
pi_49643684
help me even, in juni heb ik weer een gesprek met mijn psychiater over coaching en proefmedicatie en ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met orientatie. Ik ben ook erg besluiteloos, ik wil eigenlijk graag de voors en tegens in kaart hebben.
Hoe zijn jullie tot het besluit gekomen om een bepaald middel te gaan gebruiken?
Wie krijgt er hier coaching en in wat voor vorm?
Is medicatie en coaching werkelijk een verbetering geweest?
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:06:52 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49643868
pff,dit is echt zo'n dag waarin ik helemaal GEEN zin heb. Ik ben moe,futloos en rete chagarijnig. Het enige wat ik wel wil doen is samen met mn vent het bed in kruipen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_49650997
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:02 schreef melonovy het volgende:
help me even, in juni heb ik weer een gesprek met mijn psychiater over coaching en proefmedicatie en ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met orientatie. Ik ben ook erg besluiteloos, ik wil eigenlijk graag de voors en tegens in kaart hebben.
Hoe zijn jullie tot het besluit gekomen om een bepaald middel te gaan gebruiken?
medicatie in welke vorm? ik zou ritalin of concerta gewoon slikken als ik jou was, doet het goed.
die antidepressiva erbij maken het helemaal relaxed.

van coaching weet ik niks, maar ik hoop dat binnenkort ook te krijgen als ik de uitslag van het onderzoek van de ggz krijg.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:59:54 #105
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49651113
Ik heb zo'n mega hoofdpijn. Ben een paar uur bij een kennis geweest op het werk, ik heb wat dingetjes uitgewerkt voor ze. En voornamelijk gekletst met mekaar. Maar ik ben nu totall loss, ik ga mn bed zo in. Ik kijk gewoon scheel van de koppijn en ben moe.
Ik was weer veel te hyper en happy dat ik daar heen kon en heb mn grenzen weer lekker overschreden, dus nu kan ik weer plat. Lang leve ritalin, overschrijd je grenzen zonder het op t moment zelf te merken
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:06:10 #106
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49653530
Mel geef dat gewoon aan bij je psych. (heb je ook een spv'er die je eventueel kan bellen?)
Dat je wel eerst de voors en tengens wilt weten voor je ergens aan begint maar dat je niet weet waar te beginnen en misschien ook wel een beetje een 'dip-drempel' hebt om zelf te gaan zoeken.

Ik neem aan dat je psychiater je toch wel de voors en tegens kan vertellen? Die hoort er toch verstand van te hebben.

Bij mij hebben ze juist geadviseerd om eerst een soort cursus met tips en trucs voor AD(H)D'ers (soort coaching dus) te doen. Kijken of dat werkt, of het genoeg structuur en daarmee ook wat rust geeft.
Is dit niet het geval dan zouden we alsnog naar medicatie kijken.
Mijn psychiater zei dat ik beter niet meteen alles tegelijk kan doen omdat als er ergens verbetering in zit, het dan niet duidelijk zou zijn of het door de coaching of door de medicatie komt.
Voor hetzelfde geld heb je alleen al heel veel baat bij coaching en heb je helemaal geen medicatie nodig. Of juist het tegen overgestelde.. Heb je geen zak aan coaching en slaat medicatie juist goed aan.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:12:21 #107
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49653773
*Which reminds me*

Volgens mij zou ik allang gebeld moeten zijn voor een kennismakingsgesprek met de meneer die die cursus-ding leidt.
Die cursus begint na de zomervakantie weer en volgens mijn spv zou ik zou binnen een paar weken gebeld worden voor een gesprekje. Maar de laatste keer dat ik m'n spv voor het laatst sprak is dus al weer een paar weken geleden..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oeh Roeji, da's kut..

Ik hoop dat je van even goed slapen wat opknapt.
Trusten..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:41:00 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49654952
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:02 schreef melonovy het volgende:
Jup ik krijg "coaching" iemand van tna. Ze werken met een PGB. Je huurt ze in voor je pgb en ze helpen je met je school/stage en werk. Nou is het dus voornamelijk bij mij stage en school. Werkt goed moet ik zeggen want mn stage werkt ook met pgb
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:37:31 #109
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49657226
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:12 schreef Noli. het volgende:
*Which reminds me*

Volgens mij zou ik allang gebeld moeten zijn voor een kennismakingsgesprek met de meneer die die cursus-ding leidt.
Die cursus begint na de zomervakantie weer en volgens mijn spv zou ik zou binnen een paar weken gebeld worden voor een gesprekje. Maar de laatste keer dat ik m'n spv voor het laatst sprak is dus al weer een paar weken geleden..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oeh Roeji, da's kut..

Ik hoop dat je van even goed slapen wat opknapt.
Trusten..
Ja viel even flink tegen. Inmiddels voel ik me iets beter, heb nog niet geslapen alleen even gelegen. En wat gegeten. Viel me in dat ik alleen mn ontbijt had gehad en nog tussendoor een rijstwafel. Dus dat zorgde ervoor dat ik me zo lamlendig voelde, op de moeheid na dus.
Ik moet echt regelmatiger gaan eten, ik merk toch de laatste weken dat ik me echt niet goed voel als ik niet om de 2 uur ofzo, eet. Toch maar weer mn pda onder t stof vandaan halen er daarin maar om te 2 uur een herinnering aan t eten zetten
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 22 mei 2007 @ 20:57:35 #110
95752 crew  Chell
Kluns
pi_49661005
hyperdepyper

Ik heb mijn nieuwe huisje van binnen gezien
pi_49742034
lekker weer.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 23:05:11 #112
34891 melonovy
La Kutschie
pi_49779800
En Yoni, hoe ga je je huis inrichten?
Juist prikkelvrij, of creatief, experimenteel, kleurrijk of juist sober?
Het voelt goed hè?
A je to!
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 26 mei 2007 @ 21:15:39 #113
95752 crew  Chell
Kluns
pi_49801815
De woonkamer wordt wit/rood/roze. Eén rode muur, witte meubels (maar ws. wel rode bank, weet nog niert helemaal zeker) en rode en roze frutsels enzo. De eetkamer wordt zwart met wit, met zwart barokbehang enzo. Slaapkamer wordt wit met lichtblauw. WC wordt limegroen. Badkamer waarschijnlijk felblauw (maar alleen de handdoeken enzo, tegels zijn gewoon wit) en de keuken wordt ws een beetje kitsch kitchen

Samengevat: kleurrijk dus
pi_49850567
Lopen jullie ook altijd veel te hard van stapel bij een nieuwe relatie / verliefdheid???
  maandag 28 mei 2007 @ 15:20:17 #115
34891 melonovy
La Kutschie
pi_49853483
Leuk Yoni, ik hou van kleuren! Het klinkt gezellig!

S-H, oui oui, vooral verliefdheden heb ik heel intens beleefd!
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 28 mei 2007 @ 15:58:33 #116
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_49854716
S-H. ja dat merk ik ook ja..
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_49854930
Mja, maar het heeft ook z'n nadelen merk ik.. intense verdriet als je elkaar weer moet laten gaan omdat de verplichtingen roepen
  maandag 28 mei 2007 @ 16:30:11 #118
34891 melonovy
La Kutschie
pi_49855668
met heel veel dingen zo, het is allemaal te ...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_49856562
Yup. ik ben ook heel emotioneel aangelegd. ik overdrijf dingen vaak. en zo nu ook de liefde... dit moet ik op 1 of andere manier afleren want anders komt het niet goed... KLOTE ZOOI!!!!!!! KUT ADHD

heb echt veel gevoelens voor haar.. en wil haar echt niet kwijt nu... door dit... ik moet gewoon leren dat ze zelf ook een leven heeft en niet 24/7 aandacht aan mij kan geven.
pi_49860020
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:59 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Yup. ik ben ook heel emotioneel aangelegd. ik overdrijf dingen vaak. en zo nu ook de liefde... dit moet ik op 1 of andere manier afleren want anders komt het niet goed... KLOTE ZOOI!!!!!!! KUT ADHD

heb echt veel gevoelens voor haar.. en wil haar echt niet kwijt nu... door dit... ik moet gewoon leren dat ze zelf ook een leven heeft en niet 24/7 aandacht aan mij kan geven.
achja, de liefde, wat moeilijk blijft het ook he..
tip:
je moet een verkering zien als iets dat leven verijkt, niet als iets dat leven compleet maakt.
mijn tip als adhd-er. stalk haar niet met je zorgen en twijfels, dat zal haar snel vervelen.
  maandag 28 mei 2007 @ 19:14:07 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49860838
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:59 schreef Seventh-Heaven het volgende:

Dat is ff moeilijk, maar die knop moet je ff omzetten. Hier is het prima gelukt. Komt wel goed weet ze dat je adhd hebt?
  maandag 4 juni 2007 @ 13:03:04 #122
34891 melonovy
La Kutschie
pi_50088806
Alles goed hier?"

Ik heb gemerkt dat ik lichamelijk in topconditie verkeer, na een gezellig feestje en een korte nacht stond ik de volgende dag alweer fit te cardioen in sportschool, de volgende nacht moest ik om 2 uur op en heb ik later nog even een uurtje geslapen. Ik heb me wel een beetje vermoeid gevoeld, maar wat ik eigenlijk voor mezelf concludeerde was dat die intense vermoeidheden waar ik regelmatig mee kamp, echt mentale vermoeidheden zijn. Die continustroom en wirwar van hersenspinsels, dialogen, gedachten, dagdromen, overwergingen, etc. die onrust in mijn bovenkamer maakt me zo moe, ja, dat is nog een puntje voor mijn volgende consult.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_50102659
hier gaat het goed.
ik heb een vriendin, da's altijd erg leuk natuurlijk.
verder merk ik ook steeds duidelijker dat vermoeidheid (zowel mentaal als fysiek) niet goed voor me is.
op tijd naar bed dus en proberen het bioritme zo strak mogelijk te houden.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:13:46 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50103183
Hier gaat het ook prima. Ik heb een ontzettend leuk weekend gehad met mn vriend en mn ouders. We hadden zo waar een water gevecht

Het enige wat tegen zit is dat ik me weer lichtelijk vermoeid begin te voelen, en daar baal ik wel van. Ik reis vrijwel elke dag, en er gaat geen keer voorbij dat ik niet in de bus/trein in slaap val En toch krijg ik voldoende slaap.

Verder gaat alles eigenlijk wel lekker. Geen drukte in mn kop, en alles is heeerlijk overzichtelijk. Ik moet alleen nog steeds mn kamer soppen, en daar heb ik echt geen zin in . Zal helaas wel voor donderdag moeten gebeuren, gezien het 1 teringzooi is
  maandag 4 juni 2007 @ 21:37:23 #125
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_50106840
Nou de pillen werken nog
Voices tell me I'm the shit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')