best aardig spul.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hm ja, ik slik het nu 2 dagen en merk nu al positief verschil!
heb wel grote pupillen maar dat hoort erbijIk denk alvast dat het wel werkt.
Het is wel een tijdelijke oplossing geloof ik.
medicatie in welke vorm? ik zou ritalin of concerta gewoon slikken als ik jou was, doet het goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:02 schreef melonovy het volgende:
help me even, in juni heb ik weer een gesprek met mijn psychiater over coaching en proefmedicatie en ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met orientatie. Ik ben ook erg besluiteloos, ik wil eigenlijk graag de voors en tegens in kaart hebben.
Hoe zijn jullie tot het besluit gekomen om een bepaald middel te gaan gebruiken?
Wie krijgt er hier coaching en in wat voor vorm?
Is medicatie en coaching werkelijk een verbetering geweest?
Jup ik krijg "coaching" iemand van tna. Ze werken met een PGB. Je huurt ze in voor je pgb en ze helpen je met je school/stage en werk. Nou is het dus voornamelijk bij mij stage en school. Werkt goed moet ik zeggen want mn stage werkt ook met pgbquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:02 schreef melonovy het volgende:
help me even, in juni heb ik weer een gesprek met mijn psychiater over coaching en proefmedicatie en ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met orientatie. Ik ben ook erg besluiteloos, ik wil eigenlijk graag de voors en tegens in kaart hebben.
Hoe zijn jullie tot het besluit gekomen om een bepaald middel te gaan gebruiken?
Wie krijgt er hier coaching en in wat voor vorm?
Is medicatie en coaching werkelijk een verbetering geweest?
Ja viel even flink tegen. Inmiddels voel ik me iets beter, heb nog niet geslapen alleen even gelegen. En wat gegeten. Viel me in dat ik alleen mn ontbijt had gehad en nog tussendoor een rijstwafel. Dus dat zorgde ervoor dat ik me zo lamlendig voelde, op de moeheid na dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:12 schreef Noli. het volgende:
*Which reminds me*
Volgens mij zou ik allang gebeld moeten zijn voor een kennismakingsgesprek met de meneer die die cursus-ding leidt.
Die cursus begint na de zomervakantie weer en volgens mijn spv zou ik zou binnen een paar weken gebeld worden voor een gesprekje. Maar de laatste keer dat ik m'n spv voor het laatst sprak is dus al weer een paar weken geleden..
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oeh Roeji, da's kut..
Ik hoop dat je van even goed slapen wat opknapt.
Trusten..
achja, de liefde, wat moeilijk blijft het ook he..quote:Op maandag 28 mei 2007 16:59 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Yup. ik ben ook heel emotioneel aangelegd. ik overdrijf dingen vaak. en zo nu ook de liefde... dit moet ik op 1 of andere manier afleren want anders komt het niet goed... KLOTE ZOOI!!!!!!! KUT ADHD
heb echt veel gevoelens voor haar.. en wil haar echt niet kwijt nu... door dit... ik moet gewoon leren dat ze zelf ook een leven heeft en niet 24/7 aandacht aan mij kan geven.
Dat is ff moeilijk, maar die knop moet je ff omzetten. Hier is het prima gelukt. Komt wel goedquote:Op maandag 28 mei 2007 16:59 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Yup. ik ben ook heel emotioneel aangelegd. ik overdrijf dingen vaak. en zo nu ook de liefde... dit moet ik op 1 of andere manier afleren want anders komt het niet goed... KLOTE ZOOI!!!!!!! KUT ADHD
heb echt veel gevoelens voor haar.. en wil haar echt niet kwijt nu... door dit... ik moet gewoon leren dat ze zelf ook een leven heeft en niet 24/7 aandacht aan mij kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |