mijn moeder rookte tijdens 'onze zwangerschap'.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:39 schreef Qwea het volgende:
Ik vroeg me zo opeens onder de douche af, is ADHD erfelijk? Als in ; ik heb het dus de kans dat mn ouders (1 van) het hebben is groot?
Ik verdenk mn moeder namelijk van ADHD
Hier precies hetzelfde! (ook niet gek met 1 dag leeftijdverschil tussen jouw oudste en die van mijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:43 schreef melonovy het volgende:
[..]
Goed ik heb een strakker ritme tegenwoordig, ik heb een dochter van 4 die sinds kort naar school gaat, dus door de week gaan we vroeg op, kleding leg ik de avond ervoor al klaar, op tijd alles klaar, streef ik om 8 uur de deur uit te gaan met kindjes, om op tijd op school te zijn, en het lukt al anderhalve week zonder stress![]()
![]()
Op tijd weer ophalen, boodschappen doe ik na het naar school brengen, we eten op tijd, de kinderen liggen optijd, heerlijk! Ja, dat ze naar school gaat bevalt me prima, nu heb ik alle tijd voor het 1 op 1 met Yoram van 2 (kleine drukte maker) en dat is een stuk relaxer dan de hele dag politie agentje spelen, over 2 kinderen die de hele dag strijd hebben om aandacht en spullen. En eenmaal uit school vind ik het echt heel fijn om haar om me heen te hebben, want ze is zo wijs en groot geworden in een korte tijd, het is echt een scheet van een meid, maar moederen over 2 pittige kindjes vind ik wel intensief.
Nou ja, dat is wat tegelijk met de diagnose een beetje speelt, dus op zich gaat het oke met me![]()
Ja, zeker fijn. De HA was ook pas nog op cursus geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:32 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wel fijn voor je dat je wat herkenning vindt, en dat de HA dat ook herkent!
Ik heb om 10 voor 4 een afspraak bij onze HA. Ik hoop dat er hier niet al te lange wachtlijsten zijn, maar 'k zal wel zien.
Heb zelf ook een verleden bij het RIAGG en een Psycholoog erop zitten, maar toen was ik 14, 15, 16, die leeftijden een beetje. Daar is nooit een diagnose gesteld.
Bedankt voor de info mighty_myte!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:39 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
welkom (Y).
psychiater wachtlijst viel hier nogal mee. kon in twee weken terecht.
misschien moet je eens wat ziekenhuizen in de regio bellen om te kijken of je sneller terecht kan.
reken niet te snel op enorme verbeteringen, het realiseren van de stempel, wennen aan
medicatie en het idee dat je je leven anders kan inrichten zorgde bij mij voor een enorm kansloze
periode waar ik inmiddels wel redelijk uit ben.
aah,dus nite_speed heeft een kloonquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:11 schreef Blivox het volgende:
Ik heb een medicijn voorgeschreven gekregen... efexor. weet niet wat ik ervan moet vinden
Iemand ervaring mee?
Oeps, account van mijn vriend!!!
Ik ben dus melanie_the_miss
Daar gaat mijn anonimiteit.quote:
Sterkte vandaag Melonovyquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:59 schreef melonovy het volgende:
ik ben vandaag hyperpassief, dat is ook niets aan. Pff, heb echt nergens zin in, zin in niemand, alleen in mijn bed. Alle prikkels zijn me te veel. Verder ben ik niet somber ofzo. Wat een stomme dagen zijn dat...
een dag doorbrengen in je nest is soms ook heerlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:59 schreef melonovy het volgende:
ik ben vandaag hyperpassief, dat is ook niets aan. Pff, heb echt nergens zin in, zin in niemand, alleen in mijn bed. Alle prikkels zijn me te veel. Verder ben ik niet somber ofzo. Wat een stomme dagen zijn dat...
het lijkt me heerlijk, maar mijn kinderen dwingen me tot actiequote:Op donderdag 17 mei 2007 14:07 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
een dag doorbrengen in je nest is soms ook heerlijk.
er is toch geen zak te doen op straat, winkels dicht en suf weer.![]()
Nee, nu ben je een irritante puber die geen flauw idee heeft waar hij over praatquote:Op zondag 20 mei 2007 01:04 schreef Zinkie het volgende:
Aandacht aandacht Aandacht aandacht Aandacht aandacht Aandacht aandacht Aandacht aandacht Aandacht aandacht Aandacht aandacht Aandacht aandacht Aandacht aandacht Aandacht aandacht Aandacht aandacht Aandacht aandacht Aandacht aandacht Aandacht aandacht Aandacht aandacht
zo nu heb ik ook ADHD?![]()
exefor ken ik niet echt. Volgens mij wordt het in Nederland niet veel voorgeschreven. Mogelijk dat het in opkomst is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:11 schreef Blivox het volgende:
Ik heb een medicijn voorgeschreven gekregen... efexor. weet niet wat ik ervan moet vinden
Iemand ervaring mee?
Oeps, account van mijn vriend!!!
Ik ben dus melanie_the_miss
Ik ken iemand met ADD die dat ook slikt. Het is volgens mij een antidepresivum maar wordt soms ook gebruikt bij ADD.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:29 schreef Emel het volgende:
[..]
exefor ken ik niet echt. Volgens mij wordt het in Nederland niet veel voorgeschreven. Mogelijk dat het in opkomst is.
lijkt op Prozac geloof ik. En inderdaad, wordt bij ADD gebruikt.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:30 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik ken iemand met ADD die dat ook slikt. Het is volgens mij een antidepresivum maar wordt soms ook gebruikt bij ADD.
Dat heb ik ook wel eens. Kei irritant is dat manquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:59 schreef melonovy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |