Ik ben verre van narcistisch. Ik vind mezelf lang niet altijd mooi en houd lang niet altijd van mijzelf. Ik ben vooral handig in gebruik, voor eigen gebruikquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
De ene dag ben je de belezen soldaat en de volgende dag etaleer je weer van die vreemde negentiende eeuwse noties, L. Zijn homo's echt narcistischer dan andere mensen, denk je?
Inderdaad. En familie zet ik niet graag op foto's. Op een of andere manier voelt dat "raar" om ze te vragen op een bepaaldemanier te gaan staan, of om ze mijn (toch wel excentrieke) ideeën uit te leggen. Dan krijg je al snel een "waarom?" vraag, en die kan ik niet beantwoorden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:55 schreef LXIV het volgende:
Er zijn voor jou dus niet zo snel mensen voorhanden om te fotograferen?
(Behalve jullie mam dan, of de rest van je familie)
Je zou je zelfs af kunnen vragen of homoseksualiteit niet de ultieme vorm van narcisme is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
De ene dag ben je de belezen soldaat en de volgende dag etaleer je weer van die vreemde negentiende eeuwse noties, L. Zijn homo's echt narcistischer dan andere mensen, denk je?
Dat leek mij ook de voor de hand liggende verklaring, Erik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben vooral handig in gebruik, voor eigen gebruik.
Er spelen nogal wat problemen, maar daar zal ik hier maar niet over uitweiden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:57 schreef dwerg het volgende:
Hoe is het met de poppyfields, LXIV?
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zou je zelfs af kunnen vragen of homoseksualiteit niet de ultieme vorm van narcisme is.
Ja, daar hebben we over gelezen. Dat het nogal onhandig is om de enige bron van inkomsten te vernielen als je geen alternatief te bieden hebt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:00 schreef LXIV het volgende:
Er spelen nogal wat problemen, maar daar zal ik hier maar niet over uitweiden.
Houden zo!quote:Nichts neues im Osten verder!![]()
![]()
Alleen in zoverre dat je het mannelijk lichaam mooi vindt, en het zelf ook hebt. Maar ik weet niet of dat per se met elkaar verbonden is. Ik vind mijn éigen lichaam zeker niet prachtig.quote:
Er zijn ook hier maar weinig Nederlanders die het niet met je eens zijn. Er zijn echter ook andere spelers met meer invloed. Verder zeg ik er niks over.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we over gelezen. Dat het nogal onhandig is om de enige bron van inkomsten te vernielen als je geen alternatief te bieden hebt.
[..]
Het gaat denk ik niet zozeer om mooi vinden, maar meer om houden van. (Narcissus enzo)quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen in zoverre dat je het mannelijk lichaam mooi vindt, en het zelf ook hebt. Maar ik weet niet of dat per se met elkaar verbonden is. Ik vind mijn éigen lichaam zeker niet prachtig.
Als dat maar een geperfectioneerde versie mag zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat denk ik niet zozeer om mooi vinden, maar meer om houden van. (Narcissus enzo)
Je bent toch op zoek naar een afspiegeling van jezelf.
Veel ook niet.quote:En veel homoseksuelen etaleren zichzelf toch bijzonder graag.
Wel, wat jij doet is natuurlijk ook een vorm van zelfetalage!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als dat maar een geperfectioneerde versie mag zijn.
[..]
Veel ook niet.
Maar dat doe ik niet zozeer om mij neer te zetten, maar een beeld wat ik in mijn hoofd heb. Als ik ooit een model vind en de ballen heb om daar gebruik van te maken, dan gaat dat zeker gebeuren. Het is eerder een vorm van "bij gebrek aan beter" (waarmee ik dan weer niet wil zeggen dat er geen beter isquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel, wat jij doet is natuurlijk ook een vorm van zelfetalage!
*gum gum gum*quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:10 schreef Z het volgende:
Heur hand is ook een tikkie te groot Gellius.
Akkoord. Het is trouwens enkel nieuwsgierigheid hoor, waarom ik me dit afvroeg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet zozeer om mij neer te zetten, maar een beeld wat ik in mijn hoofd heb. Als ik ooit een model vind en de ballen heb om daar gebruik van te maken, dan gaat dat zeker gebeuren. Het is eerder een vorm van "bij gebrek aan beter" (waarmee ik dan weer niet wil zeggen dat er geen beter is).
Wat anders?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Akkoord. Het is trouwens enkel nieuwsgierigheid hoor, waarom ik me dit afvroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |