Dit kan niet werken op deze manier. Of het werkt inderdaad niet, wat iets verklaart, of je hebt eigenlijk het volgende gedaan (maar, zet dat dan ook hier neer):quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:32 schreef bierbart het volgende:
Ik heb dus via google gezocht naar de site van Speedtouch en de drivers gedownload. zip file uitgepakt.
en dan voer ik in:
sudo mv BT4501G.inf BT450 1G.INF
1 |
Hier weer die spatie. Of je moet "BT450 1G.INF" doen, of je hebt wat anders gedaan dan je hier neerzet.quote:daarna:
sudo ndiswrapper -i BT450 1G.INF
Installing bt4501g
1 |
1 |
Behalve dat deze oplossing hartstikke stuk gaat op files met spaties erin (probeer maar). Wat je zou kunnen doen als je het zo wilt doen (maar wat nog steeds fout kan gaan is zeggen):quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:42 schreef slakkie het volgende:
Een andere oplossing is:
[ code verwijderd ]
Is vrijwel hetzelfde als de door Iblis aangedragen oplossing.
1 2 3 | ' tar zcvf tex-files.tgz `find . -name \*.tex` |
Idd, ik wilde dit gister ook nog posten, maar had er geen zin meer in:quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:47 schreef Iblis het volgende:
[..]
Behalve dat deze oplossing hartstikke stuk gaat op files met spaties erin (probeer maar). Wat je zou kunnen doen als je het zo wilt doen (maar wat nog steeds fout kan gaan is zeggen):
[ code verwijderd ]
Dan gaat het alleen nog mis als bestanden een newline in de bestandsnaam hebben.
een goed voorbeeld van hoe erg sommige personen MS proberen te bashen, te zielig voor woorden..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:53 schreef slacker_nl het volgende:
grappig: http://www.linuxgenuineadvantage.org/
lol idd grappigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:53 schreef slacker_nl het volgende:
grappig: http://www.linuxgenuineadvantage.org/
En ergens ook wel weer zielig mochten ze dit echt allemaal ook zelf gelovenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
een goed voorbeeld van hoe erg sommige personen MS proberen te bashen, te zielig voor woorden..
Volgens mij valt dit niet onder bashen. Bashen is te pas en te onpas roepen dat M$ sucks (wat ze ook doen natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
een goed voorbeeld van hoe erg sommige personen MS proberen te bashen, te zielig voor woorden..
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven, zielluhpietjuh van me.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
wpa_supplicant is hetgeen wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:25 schreef bierbart het volgende:
Heb eindelijk de driver voor de Sppedtouch 121g aan de praat gekregen en ik kan de wireless router nu ook zien.. nu het volgende probleem: Ik kan alleen maar WEP keys invoeren, geen WPA! en aangezien ik thuis zit met meerdere computers en een papa die niet wil dat ik in zijn router zit te kutten moet ik hier wel een oplossing voor hebben.. Heb nog niks gevonden via google waar ik echt wat aan heb..
Het werkt!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:27 schreef slakkie het volgende:
[..]
wpa_supplicant is hetgeen wat je nodig hebt.
http://ubuntuforums.org/showthread.php?p=1100808#post1100808
1 2 3 4 | 30 8 2 * sat /root/scriptB 30 8 3 * sat /root/scriptC 30 8 4 * sat /root/scriptD |
1 2 3 4 | 30 8 2-14 * sat /root/scriptB 30 8 15-21 * sat /root/scriptB 30 8 22-27 * sat /root/scriptB |
is er een andere mogelijkheid om een driver aan een kernel toe te voegen zonder deze te hoeven compileren.?quote:Op maandag 12 november 2007 21:49 schreef Iblis het volgende:
Ik vraag me af of je dan wel een loopback device in je kernel hebt. Want als je én geen module hebt én je hebt geen loopback device in de kernel, dan is dat wel vreemd. Misschien dat je zou kunnen proberen je loopback device als module te compilen voor je huidige kernel, die te laden en dan de gehele kernel te compilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |