Een stukje muziek dat vaker terugkomt in een film (vind ik altijd), al dan niet in verschillende vormen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:27 schreef Doff het volgende:
Ik begin me nu wel serieus af te vragen wat nou precies een filmtheme is.
Het is allemaal een beetje subjectief. Gelukkig mag je zodadelijk stemmen welke van de twee een echte filmtheme is.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:27 schreef Doff het volgende:
Ik begin me nu wel serieus af te vragen wat nou precies een filmtheme is.
Daar ga ik dus ook van uit, maar daar voldoen veel nominaties niet aan. Hoe dan ook, ik zal niet gaan zeuren, ik stem alleen niet op die neppertsquote:Op zondag 6 mei 2007 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een stukje muziek dat vaker terugkomt in een film (vind ik altijd), al dan niet in verschillende vormen.
oh... why?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef Mainport het volgende:
The Green Hornet is eruitgevallen Samuel.
The Green Cornet is meer tv dan film. A Beautiful Mind is automatisch doorgegaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
oh... why?
en a beautiful mind is er opeens ook niet meer?
Er is ondertussen van elke tv-serie wel een film, dus dat wordt geen criterium.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
er is toch ook een green hornet film? althans volgens imdb
Volgende week zondag.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:56 schreef Sokolsky het volgende:
Wanneer sluit de ronde Mainport?
Kan Werckmeister daar niet voor in de plaats?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:08 schreef Mainport het volgende:
Death Rides a Horse had een schele link en is geschrapt.
eh die doet lkink doet eht gewoon hoor en anders had ik je wel nog tig andere links kunnen gevenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:08 schreef Mainport het volgende:
Death Rides a Horse had een schele link en is geschrapt.
Ik heb die van The Third Man gewoon genomineerd, hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef steeg het volgende:
Ik vind het trouwens ook onverantwoordelijk dat niemand de theme van the third man heeft genomineerd. Vooral ikzelf val me daarin tegen. En waar is die van Patton FFS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |