Met gat in ruitquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel een goedkope luxe schuur te huur
Ik heb ook foto's gezien en weet waar je zit en genoeg gehoord over je appartement.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En jij bent al helemaaal nog nooit bij mij geweest.
Als je niet weet waar je het over hebt kan je beter niets zeggen.
Precies, er zijn wel meer opties. Een vervangende woonruimte, een uitkoopbedrag zodat hij wél kan huren. Is ook allemaal vastgelegd hoor, dus je hoeft echt niet zomaar toe te geven. Daarom irriteert het me ook dat hier iedereen denkt het beter te weten zonder dit uitgezocht te hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kan natuurlijk ook, je huisbaas vragen of hij vergelijkbare vervangende woonruimte voor je zoekt
Puur om het feit dat er gewoon te weinig goedkope woonruimte is, maar dat geldt voor zo'n beetje heel Nederland denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Valt het mij trouwens als enige op dat de goedkope woonruimte-discussie gemiddeld iedere maand wel een keer terug komt hier?
Het is een vast item in het Eindhoventopique geworden
Je kunt niet via particulier "ff" een goedkoop kamertje huren en nee, ik heb geen zin in een studentenhuis.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu al de tent aan het ophouden daar? Ik kan me een verhaal van voor december herinneren dat R8al zei dat het een goed plan zou zijn om iets anders te zoeken....
Het blijft me overigens ook geheel onduidelijk wat er mis is met een tussenoplossing in de vorm van een goedkoop kamertje huren voor een paar maanden. Het is sowieso een utopie dat je dadelijk gelijk iets kunt kopen....
En mijn slooppandje dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef bleiblei het volgende:
Nogmaals... Ik ben van mening dat ik best commentaar mag geven op mensen die zich te goed voelen voor een studentenkamer. Ik ken weinig mensen die in een grotere teringzooi gewoond hebben dan ik(Maar het was wel tof!).
Waarom gedraag je je uiteindelijk toch altijd weer als een kleuter met zo'n opmerking? Beetje jammer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En jij bent al helemaaal nog nooit bij mij geweest.
Als je niet weet waar je het over hebt kan je beter niets zeggen.
ff terugzoeken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Flow, ga je nog bellen voor die kijkavond vanavond?
Kopen is gewoon reteduur. Als je vader je al heeft toegezegd dat hij je financieel gaat ondersteunen, dan kun je er misschien op rekenen dat je dat nog dit kalenderjaar kan doen, maar anders is het echt een dikke vette utopie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je kunt niet via particulier "ff" een goedkoop kamertje huren en nee, ik heb geen zin in een studentenhuis.
En bovendien, stel dat ik in September een vast contract zou hebben en m'n pa staat garant, hoezo zou ik dan geen hypotheek kunnen krijgen? Mss wil m'n pa wel een huis kopen en betaal ik het aan hem terug, ook dat is nog een mogelijkheid. Plenty of options.
Punt is dat ik nu gewoon geen geld heb en geen zin heb om te gaan verhuizen voor korte tijd. Kost al gauw 600 euro per maand en dan moet je ook nog de eerste maand 3-dubbel betalen. Bedankt maar nee bedankt.
Is toch zo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je uiteindelijk toch altijd weer als een kleuter met zo'n opmerking? Beetje jammer.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je uiteindelijk toch altijd weer als een kleuter met zo'n opmerking? Beetje jammer.
Nee, maar ik heb wel het telefoonnummer, ik huur daar ook jeweetsquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef FlowDesign het volgende:
Eindhoven zuid:Winkelstraat te huur per begin mei : 450 incl.gas,water,licht
keurig appartement met 1 slaapkamer , woonkamer met keuken,aparte douche en w.c.op de 2e etage gelegen( de woonkamer heeft 1 schuine wand )
Totale opp.30m, geschikt voor 1 persoon
Fietsenberging aanwezig , algemene wasmachine aanwezig
Bezichtigen woensdagavond 2 mei
Bij reactie vermelden : leeftijd,beroep en of studie en tel.nr.
Aangeboden door Het Woonbureau
Hebben die van het woonbureau geen website ofzo?
Hij wil geen huisgenotenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef FUFR het volgende:
Flow, misschien betuwelaan iets voor je?
maat van me gaat de huur in zijn eendje niet opbrengen denk ik
Ook dit is overigens een kamer lijkt mij. Dan huur ik liever voor wat meer geld een appartement voor mezelf.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef FlowDesign het volgende:
Eindhoven zuid:Winkelstraat te huur per begin mei : 450 incl.gas,water,licht
keurig appartement met 1 slaapkamer , woonkamer met keuken,aparte douche en w.c.op de 2e etage gelegen( de woonkamer heeft 1 schuine wand )
Totale opp.30m, geschikt voor 1 persoon
Fietsenberging aanwezig , algemene wasmachine aanwezig
Bezichtigen woensdagavond 2 mei
Bij reactie vermelden : leeftijd,beroep en of studie en tel.nr.
Aangeboden door Het Woonbureau
Hebben die van het woonbureau geen website ofzo?
*kwaak*quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef FUFR het volgende:
er staat gewoon slaapkamer, keuken en douche, magoe.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ook dit is overigens een kamer lijkt mij. Dan huur ik liever voor wat meer geld een appartement voor mezelf.
Alleen niet nu. Over een maand of twee heb ik weer een normaal inkomen dus dan kan ik het wel ophoesten. Het probleem zit 'm gewoon in het geld en de tijd. Jullie zouden toch moeten weten dat je geen geld hebt tijdens en vlak na je afstuderen.
Meer of minquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:15 schreef Levitation het volgende:
Goedkope luxe woonruimte is dat zoiets al caloriearme slagroomtaart?
Zie PMquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef FUFR het volgende:
da wittik hullemaal nie!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ook dit is overigens een kamer lijkt mij. Dan huur ik liever voor wat meer geld een appartement voor mezelf.
Alleen niet nu. Over een maand of twee heb ik weer een normaal inkomen dus dan kan ik het wel ophoesten. Het probleem zit 'm gewoon in het geld en de tijd. Jullie zouden toch moeten weten dat je geen geld hebt tijdens en vlak na je afstuderen.
"dinnetje"quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:16 schreef Inu het volgende:
[..]
*kwaak*
Mn broer had via de woningbouw zo'n studentenkamer met eigen badkamer (keuken delen) in een oud verzorgingstehuis ofzoiets, maar hij zit nu met zn dinnetje in een huis in Helmond in onderhuur. Vond ie toch wat leuker
Wat is daar nou zo raar aan vraag ik me af? Als je student bent is het logisch, maar als je toch zo goed als klaar bent met je studie en van plan bent fulltime te gaan werken, dan wil je toch ook iets voor jezelf?quote:
Juist daarom is het wel handig om een beetje vaste grond onder je voeten te hebben ipv. iemand die je erg graag weg wil hebben. Maareh... Zoek het maar lekker uitquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Past dat allemaal in die 30m dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staat gewoon slaapkamer, keuken en douche, magoe.
Anyway, dan houden we nu direct op met het voeren van deze discussie. Lijkt mij
Moet je wel kunnen kiezen... Zijn massa's mensen die de eerste paar jaar van het fulltime werken nog op kamers wonen hoor. Waar komt dat toch vandaan dat iedereen gelijk vanalles moet kunnen betalenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo raar aan vraag ik me af? Als je student bent is het logisch, maar als je toch zo goed als klaar bent met je studie en van plan bent fulltime te gaan werken, dan wil je toch ook iets voor jezelf?
Jij zou nu toch ook niet meer met zomaar iemand ineens samen willen gaan wonen?
Er staat: "aparte douche en w.c.op de 2e etage gelegen"quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staat gewoon slaapkamer, keuken en douche, magoe.
Anyway, dan houden we nu direct op met het voeren van deze discussie. Lijkt mij
Hoezo zoek ik ineens een kamer?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Juist daarom is het wel handig om een beetje vaste grond onder je voeten te hebben ipv. iemand die je erg graag weg wil hebben. Maareh... Zoek het maar lekker uit. Succes ermee. Ow en Gurlie, als je nog een kamer zoekt, bij Feb in huis zijn er 2 kamers vrij
.
Dinnetje is blijven hangen na mn gameparty periodequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"dinnetje"
"vriendjeliev"
OT: hoe issie daar aan gekomen dan?
Ik vind er ook niks raars aan! Dat staat toch nergens!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo raar aan vraag ik me af? Als je student bent is het logisch, maar als je toch zo goed als klaar bent met je studie en van plan bent fulltime te gaan werken, dan wil je toch ook iets voor jezelf?
L...e....e....s.... Als jeweets.... Neem alle woooordjes mee vooooortaan tijdensss het leeeezennnnquote:
Zijn er ook zat ja. Maar de meesten gaan dan toch echt in een appartementje. Ik vind ook dat bij studentenhuizen (niet particulier) de niet-meer-studenten er uit moeten gooien als ze iets groters kunnen betalen, dat doet ook wat aan het kamertekort.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen kiezen... Zijn massa's mensen die de eerste paar jaar van het fulltime werken nog op kamers wonen hoor. Waar komt dat toch vandaan dat iedereen gelijk vanalles moet kunnen betalen.
Owja, ik zou me er niet meer mee bemoeien.
mijn oom en tante hebben tot hun 30ste op samen op 1 kamer gewoond in Utrecht... Tel uit je winst
je huisbaas is toch de vader van een vriend/bekende van je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik kan toch helemaal niet in Eindhoven studeren. Waarom zou ik er dan een kamer gaan huren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
L...e....e....s.... Als jeweets.... Neem alle woooordjes mee vooooortaan tijdensss het leeeezennnn
Ik doelde op de smiley die erachter stond.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks raars aan! Dat staat toch nergens!
Damn, HELE diepe zucht!
kijk, dat soort beslissingen nemen wij voor je. Kende gij oe eige 100% bezig houwe met oewe studiequote:
Crybabyquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Juist daarom is het wel handig om een beetje vaste grond onder je voeten te hebben ipv. iemand die je erg graag weg wil hebben. Maareh... Zoek het maar lekker uit. Succes ermee.
Je voelt je wel heel erg verheven boven anderen hè?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen kiezen... Zijn massa's mensen die de eerste paar jaar van het fulltime werken nog op kamers wonen hoor. Waar komt dat toch vandaan dat iedereen gelijk vanalles moet kunnen betalen.
Lama. Ik ben deze discussies echt schijtbeuquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik doelde op de smiley die erachter stond.
FUFR-leer, een nieuwe oplijding in ehvquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik kan toch helemaal niet in Eindhoven studeren. Waarom zou ik er dan een kamer gaan huren?
ik kreeg zojuist een voorgevoel van broodje fricandel speciaalquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lama. Ik ben deze discussies echt schijtbeu
Wat eten we vanavond?
Dat zou je denken he? Maar dat valt aardig tegen... ik zit in een kamer en die jongen die er voor me in woonde was al 30 toen hij eruit ging. En in mijn oude huis ook mensen die gewoon blijven zitten tot ze genoeg geld hebben gespaard om als voorschot te gebruiken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik maak Aspergesquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kreeg zojuist een voorgevoel van broodje fricandel speciaal![]()
nu?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Oh mijn god, er zijn hier zoveel potten de ketel aan het verwijten!
FUFR, wanneer gaan we weer lunsjen?
daar vinnik niks aan, smakeloze toelie!quote:
In dat opzicht lijken jullie i.i.g. heel veel op elkaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Crybaby![]()
[..]
Je voelt je wel heel erg verheven boven anderen hè?![]()
-knip-
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Crybaby![]()
[..]
Je voelt je wel heel erg verheven boven anderen hè?![]()
Ik snap echt niet waar uitgerekend jij je nou zo druk over zit te maken. Ik bedoel leg je kaarten dan ook eens een keer open op tafel en zeg gewoon: Ja mijn pa heeft dat appartement voor mij betaald of iets dergelijks. Zeg gewoon hoe het zit en lul er niet telkens omheen en doe al helemaal niet alsof jij de enige bent die zich in een bevoorrechte situatie zou kúnnen bevinden want dat slaat al helemaal nergens op. Net alsof jouw ouders de enige met wat centen zouden zijn, please. Je lult mee alsof je zo volwassen bent en alles weet maar zodra het echt serieus wordt zak je keer op keer weer door het ijs met een kinderachtige sneer. Grow up.
nee, om 5 uur pas...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb best honger, maar de Pappejon is vast al dicht
ik heb het syndroom van aspergerquote:
Als dat op de Betuwelaan niet kan en dan zal ik dat denk ik wel doen ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je huisbaas is toch de vader van een vriend/bekende van je?
Kun je het niet op een akkoordje gooien dan dat je over 4 maanden weg bent?
dan ben ik er gwoon, denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan nou niet weg. Baas enzo
Ander keertje? Vrijdag ofseau?
Graaaah, spellingnazi-alertquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als dat op de Betuwelaan niet kan en dan zal ik dat denk ik wel doen ja.
Beter om wel iets af te spreken zodat er geen ruzie van komt. Het is ook nooit mijn intensie geweest om het tot een rechtszaak of wat dan ook te laten komen en ik regel het liever met hemzelf. Maar ik kan wel van mijn kant aangeven van luister, dit en dit zijn mijn rechten dus ik denk dat je blij mag zijn als we het nu op een akkoordje gooien dat ik nog 4 of 5 maanden respijt heb maar als ik eerder weg kan dan zal ik dat ook doen. Dan hoeft er niemand te klagen denk ik en dan wordt de vrede bewaard.![]()
tis anders best afwisselend werk heurquote:
Ja en toch vind ik dat gezien het kamertekort ook niet echt eerlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat zou je denken he? Maar dat valt aardig tegen... ik zit in een kamer en die jongen die er voor me in woonde was al 30 toen hij eruit ging. En in mijn oude huis ook mensen die gewoon blijven zitten tot ze genoeg geld hebben gespaard om als voorschot te gebruiken...
nee nixquote:
Ken die huisbaas van je verder niet echt goed, maar is hij wel zo vredelievend dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beter om wel iets af te spreken zodat er geen ruzie van komt. Het is ook nooit mijn intensie geweest om het tot een rechtszaak of wat dan ook te laten komen en ik regel het liever met hemzelf. Maar ik kan wel van mijn kant aangeven van luister, dit en dit zijn mijn rechten dus ik denk dat je blij mag zijn als we het nu op een akkoordje gooien dat ik nog 4 of 5 maanden respijt heb maar als ik eerder weg kan dan zal ik dat ook doen. Dan hoeft er niemand te klagen denk ik en dan wordt de vrede bewaard.![]()
Dat was mijn punt ook een beetje ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk, dat soort beslissingen nemen wij voor je. Kende gij oe eige 100% bezig houwe met oewe studie
Je doet er toch zelf ook aan mee, het komt echt van twee kanten hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lama. Ik ben deze discussies echt schijtbeu
Wat eten we vanavond?
Ik denk dat hij niet echt veel te kiezen heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ken die huisbaas van je verder niet echt goed, maar is hij wel zo vredelievend dan?
Nee dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet echt veel te kiezen heeft.
Ik denk het niet. Ik zal hem vanavond eens met z'n neus op de feiten duwen en het hem voorstellen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet.
Maar kans dat hij de strijd aangaat bedoel ik.
ik voel opgewekte interessequote:
quote:
Wake up call... De hele wereld is oneerlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja en toch vind ik dat gezien het kamertekort ook niet echt eerlijk.Zo worden ook studenten in hele dure kamers gedwongen omdat ze ook ergens moeten wonen. Je kunt er natuurlijk best wel even blijven zitten na je studie, maar na een jaar ofzo heb je vast wel genoeg geld om ergens een appartementje oid te huren. Want anders is het een vicueuze circel natuurlijk.
Asjeblieft. /quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En toen was het stil...................
nix ervan! ik vilm zelluf!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik er maar bij ben
En Joost wil wel filmen![]()
![]()
Ja dat moment zat er toch eens aan te komen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik zal hem vanavond eens met z'n neus op de feiten duwen en het hem voorstellen.
Maar dan wel op een gemoedelijke manier.![]()
Dat ontken ik toch ook niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je doet er toch zelf ook aan mee, het komt echt van twee kanten hoor.
Ja want jij moet mij vertellen dat de wereld oneerlijk is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wake up call... De hele wereld is oneerlijk.
En wat betreft mijn flatje, Flow, ik steek niet onder stoelen of banken hoe ik het betaald heb en heb het totaalplaatje hier jullie verschillende malen voorgerekend. Beetje flauw om te zeggen dat ik verheven of wat dan ook doe. Ik probeer juist duidelijk te maken dat ik in bevoorrechtte positie zit. Ik weet dat ik het makkelijk heb. Dat zal ik ook altijd zeggen. Dat jij dat als verheven ziet... Tja. De volgende keer doe ik wel alsof het doodnormaal is dat je een flatje van 1.6 ton koopt op je 22ste. Dan kunnen jij en Gurlie lekker verder dromen over manager banen, dikke leaseauto's, vrijstaande huizen etc. .
Nee, maar elke keer zeg je geen deel meer te nemen aan dit soort discussies en verwijt je mij keer op keer dat ik vermoeiend ben (goh, alweer) terwijl je zelf net zo hard meedoet. Lul dan ook niet door te zeggen dat je er niet meer aan meedoet want dat doe je toch wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet?
Jij bent echt vermoeiend soms
Er staan nog 2 van die zwart-zilver Compaq 17" CRT's, moet alleen ff aan m'n collega (zodra hij uit z'n vergadering is) vragen of ik die eentje mee mag nemen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
nix ervan! ik vilm zelluf!
hillemal in handyman style![]()
Neuh dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat moment zat er toch eens aan te komen.
Nouja goed, ik ben wel benieuwd natuurlijk wat hij nu van plan is, maar laat je geen oor aannaaien want je hebt als huurder natuurlijk gewoon rechten. Al denk ik niet dat jij dat laat doen.
quote:Je mag ook altijd bij mij slapen..Ik laat je niet in de kou staan hoor.
Dat zijn vast geen filmcamera's.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Er staan nog 2 van die zwart-zilver Compaq 17" CRT's, moet alleen ff aan m'n collega (zodra hij uit z'n vergadering is) vragen of ik die eentje mee mag nemen.![]()
K!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Er staan nog 2 van die zwart-zilver Compaq 17" CRT's, moet alleen ff aan m'n collega (zodra hij uit z'n vergadering is) vragen of ik die eentje mee mag nemen.![]()
Nee, hierop bekijken we het geschoten materiaalquote:
En voor de verspreiding en publicatie van het verkregen materiaal?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, hierop bekijken we het geschoten materiaal
Ik zeg elke keer inderdaad dat ik er uit stap als ik het beu raak. Ik zeg nergens dat ik nooit meer deel zal nemen aan een dergelijke discussie. Ik zal ook niet ontkennen dat ik meedoe. Dat zijn allemaal dingen die jij me in de mond legtquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, maar elke keer zeg je geen deel meer te nemen aan dit soort discussies en verwijt je mij keer op keer dat ik vermoeiend ben (goh, alweer) terwijl je zelf net zo hard meedoet. Lul dan ook niet door te zeggen dat je er niet meer aan meedoet want dat doe je toch wel.
Neej maar kom op hey... Er is vanalles wat wel beter geregeld kan worden. Maar kijk ff naar het plaatje een level hoger.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:48 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja want jij moet mij vertellen dat de wereld oneerlijk is.![]()
Ik geef alleen maar aan dat daar wel eens een betere regeling voor mag komen.
Is goed, wij dromen wel lekker verder hoor.Je denkt toch niet dat ik daar op ga happen he, ik heb wel wat beters te doen.
usenetquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
En voor de verspreiding en publicatie van het verkregen materiaal?
Je bent deze discussies schijtbeu maar blijft er wel aan deelnemen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg elke keer inderdaad dat ik er uit stap als ik het beu raak. Ik zeg nergens dat ik nooit meer deel zal nemen aan een dergelijke discussie. Ik zal ook niet ontkennen dat ik meedoe. Dat zijn allemaal dingen die jij me in de mond legt![]()
Omdat ik elke keer op een fatsoenlijke uitkomst hoop.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je bent deze discussies schijtbeu maar blijft er wel aan deelnemen?
Masochist.![]()
Ik weet dus niet hoe het betaald is of beter gezegd wie het betaald heeft, het enige dat ik wel kan raden is dat je pa minstens een deel betaald heeft o.i.d.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wake up call... De hele wereld is oneerlijk.
En wat betreft mijn flatje, Flow, ik steek niet onder stoelen of banken hoe ik het betaald heb en heb het totaalplaatje hier jullie verschillende malen voorgerekend. Beetje flauw om te zeggen dat ik verheven of wat dan ook doe. Ik probeer juist duidelijk te maken dat ik in bevoorrechtte positie zit. Ik weet dat ik het makkelijk heb. Dat zal ik ook altijd zeggen. Dat jij dat als verheven ziet... Tja. De volgende keer doe ik wel alsof het doodnormaal is dat je een flatje van 1.6 ton koopt op je 22ste. Dan kunnen jij en Gurlie lekker verder dromen over manager banen, dikke leaseauto's, vrijstaande huizen etc. .
Jaja, jij mag echt praten over welvaart van twintig jaar terug. Uh huh. Kijk eens even naar jezelf dan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej maar kom op hey... Er is vanalles wat wel beter geregeld kan worden. Maar kijk ff naar het plaatje een level hoger.
Woonruimte maken is niet gratis. Er zijn tig bedrijven en mensen die er tussen zitten en ook omzet/winst moeten draaien. En dit is niet alleen in de huizenmarkt. Dat is overal. Reparatie van je auto bij de dealer is teringduur. Weet je waarom? Omdat de auto's door concurrentie onderling onder kostprijs verkocht worden wordt dat gecompenseerd in de werkplaats. Cola wordt onder inkoopprijs verkocht bij de AH. Een graafmachine huren kost 50 euro per uur incl. machinst, diesel etc. Autofabrikanten gaan failliet. Ga zo maar door. Mensen willen allemaal meer voor minder. En dat aan beide kanten. Meer geld voor minder werk. Meer consumptie voor minder geld. Dat kan allemaal niet uit. Ga eens 20 jaar terug. Vergelijk jouw huidige welvaart met die van 18jarigen 10 jaar terug!
Het is fucking bizar hoe onze maatschappij in elkaar zit. En toch mekkert iedereen dat alles beter geregeld moet worden.
Meer snelwegen! Want al die kutfiles! Maar ho eens even, niet bij mij in de achtertuin!
Meer huizen! Ja maar verdomme, geen flat met uitzicht op mijn balkonnetje.
Goedkopere energie! Ja maar geen kerncentrale in de buurt.
Denk even na! En ja, het is heel makkelijk om het af te doen met die Okke die neuzelt maar wat en zit ons af te zeiken. NNee! Kijk eens objectief naar jezelf. Zijn wij wel goed wijs?
Soms?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ik elke keer op een fatsoenlijke uitkomst hoop.
Kijk kijk! Ik ben ook naief soms!
Dat heeft hier ook niemand beweert. Het ging over zijn rechten als huurder die hij nu eenmaal heeft. En hij heeft dus nog een periode recht op die kamer. Je verdraait nu zelf alles.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:59 schreef bleiblei het volgende:
Dus nee, ze kunnen niet iets regelen om Flow makkelijk een huisje te laten kopen dan wel huren.
Moet je zelf doen. En dat doe je zelf OF door je eisen wat bij te stellen OF door meer geld beschikbaar te hebben. Waarom moeten anderen het altijd doen? Kijk naar je zelf om te beginnen.
Ow en het is weer een 1 op 1 gehakketak geworden. How mature. (Ow en ja ik heb het zelf ook gedaan, shoot me
).
Ach strontwijf. Val ff lekker in de beerputquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jaja, jij mag echt praten over welvaart van twintig jaar terug. Uh huh. Kijk eens even naar jezelf dan.
Ga je wereldfrustraties op iemand anders afreageren verwend rijkeluiskindje.
Mijn punt was slechts dat ex-studenten die inmiddels een baan hebben maar uit hun goedkope kamertje moeten gaan om plaats te maken voor nieuwe studenten. En ik zie niet wat daar zo onlogisch aan is.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach strontwijf. Val ff lekker in de beerput.
Je mag best tegen me zeiken, maar een 18-jarige die mij gaat vertellen dat ik altijd naief ben gaat me toch wel wat ver hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
Soms?
Dan ben je toch minstens elke keer naïef.
quelle language!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Goede post! Had ik eerder moeten doen.
Het ging allang niet meer over Flow en zijn huurrechten. Ik reageer hier op jouw post dat je van mening bent dat er een regeling moet komen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:03 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat heeft hier ook niemand beweert. Het ging over zijn rechten als huurder die hij nu eenmaal heeft. En hij heeft dus nog een periode recht op die kamer. Je verdraait nu zelf alles.
Asjeblieft... Waterijsje?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hiermee heb ik toch echt mijn punt bewezen. Dankje.
In dat geval moet flow trouwens ook over een maand opgetieft zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het ging allang niet meer over Flow en zijn huurrechten. Ik reageer hier op jouw post dat je van mening bent dat er een regeling moet komen.
Regeling waarvoor? Je kan wel tegen oudstudenten zeggen dat ze hun kamer uit moeten, maar waar gaan die heen?
Ach, geef het op. Zij hebben alle wijsheid en wij zijn twee dromende hippies.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik weet dus niet hoe het betaald is of beter gezegd wie het betaald heeft, het enige dat ik wel kan raden is dat je pa minstens een deel betaald heeft o.i.d.
Dus leg het ff uit dan weten we dat ook weer.
Verder snap ik niet waarom jij doet alsof het alleen maar bij jou zo zou kunnen, net alsof mijn pa dat niet zou kunnen betalen. Dat bedoel ik met verheven voelen. Ik lul er alleen niet zo omheen als jij doet en eerlijk gezegd dop ik liever zelf m'n boontjes.
Daarnaast: Wat is er mis met dromen? Dat is juist goed. Zie het als een doel voor ogen hebben.
Maar nee we moeten lekker Calvinistisch denken, dan kom je er wel. Oeh en nee je kunt echt niet zeggen hoe veel of weinig je per maand verdient... dat kan echt niet. Beknepen gedoe allemaal...
Doe mij maar The American Dream wat dat betreft. Als je niet in je dromen gelooft dan zul je ze ook nooit waar maken. Wie ben jij dan om te zeggen dat ik dat niet mag?![]()
Het schijnt wel handig te zijn om te weten wat je wil als je iets wil behalenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ach, geef het op. Zij hebben alle wijsheid en wij zijn twee dromende hippies.
Eerlijk gezegd vind ik het wel prima zo. Ik laat me niet demotiveren daardoor, dat geeft me alleen maar meer drive om te behalen wat ik wil.
We dromen gewoon lekker verder.We hebben het toch gezellig?
Ik zei ook in een paar posts eerder dat dat natuurlijk niet meteen hoeft. Maar binnen een half jaar/jaar vind ik een redelijke periode om een duurdere woonruimte te zoeken en een baan te krijgen om dat te bekostigen, en daarmee plaats te maken voor anderen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In dat geval moet flow trouwens ook over een maand opgetieft zijn
Is mij ook gelukt hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zei ook in een paar posts eerder dat dat natuurlijk niet meteen hoeft. Maar binnen een half jaar/jaar vind ik een redelijke periode om een duurdere woonruimte te zoeken en een baan te krijgen om dat te bekostigen, en daarmee plaats te maken voor anderen.
Particulier kun je dat natuurlijk sowieso niet waarmaken.
Bij Vestide bijv. moet je sowieso binnen 3 maanden na het behalen van je diploma opgezout zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zei ook in een paar posts eerder dat dat natuurlijk niet meteen hoeft. Maar binnen een half jaar/jaar vind ik een redelijke periode om een duurdere woonruimte te zoeken en een baan te krijgen om dat te bekostigen, en daarmee plaats te maken voor anderen.
Particulier kun je dat natuurlijk sowieso niet waarmaken.
Zoals je net al zei, je verwijt mij dingen die je zelf dus net zo hard doet. Je leest niet. Er staat elke keer, elke keer in de discussie is daarmee dus bedoelt. Want die discussies hebben hier nooit een vredige afloop en dat kan ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag best tegen me zeiken, maar een 18-jarige die mij gaat vertellen dat ik altijd naief ben gaat me toch wel wat ver hoor
Ongefundeerd????quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Asjeblieft... Waterijsje?.
Jij begint hier met ongefundeerd rijkeluiskindje te roepen.
Appartementen huren, huizen/appartementen kopen op kosten van hun rijke ouders.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het ging allang niet meer over Flow en zijn huurrechten. Ik reageer hier op jouw post dat je van mening bent dat er een regeling moet komen.
Regeling waarvoor? Je kan wel tegen oudstudenten zeggen dat ze hun kamer uit moeten, maar waar gaan die heen?
Ja, ontzettend ongefundeerd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Asjeblieft... Waterijsje?.
Jij begint hier met ongefundeerd rijkeluiskindje te roepen.
Helemaal mee eens. Klaar met je studie? Dan binnen een jaar weg uit je studentenkamer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Appartementen huren, huizen/appartementen kopen op kosten van hun rijke ouders.
Wat Inu net zei illustreerd mijn probleem, het kan toch niet dat iemand van dertig nog een studentenkamertje huurt? Waar moeten die studenten dan heen?
ach meisje tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zoals je net al zei, je verwijt mij dingen die je zelf dus net zo hard doet. Je leest niet. Er staat elke keer, elke keer in de discussie is daarmee dus bedoelt. Want die discussies hebben hier nooit een vredige afloop en dat kan ook niet.
Maargoed, dat jullie gelukkig wél alle wijsheid in pacht hebben is zeer rustgevend voor me.
Je kunt toch ook gaandeweg je doel bepalen/aanpassen? Ik denk dat niemand zijn levenspad vast heeft liggen hoor, lijkt me erg saai. Meer het ongevormde ideaal dat je iets wilt doen en daarbij gewoon je gevoel en interesses volgt, dat hoeft echt niet vast te liggen. Daarbij is genoeg geld verdienen wel lekker, geen garantie voor geluk maar het is een begin.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het schijnt wel handig te zijn om te weten wat je wil als je iets wil behalen.
Ben je er al uit?
En weer zo'n sneue kinderachtige post... vervelend hè als je de discussie niet kunt winnen van "een 18-jarige". Je maakt jezelf echt belachelijk hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Goede post! Had ik eerder moeten doen.
Ja, dat wat ik dus ook al heel de tijd probeer duidelijk te maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Klaar met je studie? Dan binnen een jaar weg uit je studentenkamer.
Dat de Vestide dat al wel begrepen heeft is alleen maar mooi meegenomen maar dat zou landelijk vastgesteld moeten worden.
ja graag!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef Juup© het volgende:
Wordt er nog geneukt hier?
Nee, ik begrijp ook echt helemaal niks van jou. Jij bent echt zo ontzettend dubbel wat dat betreft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach meisje toch![]()
Dan heb je ZOOO niks van mij begrepen...
Mag ik even Flow en Gurlie er op wijzen dat het geld waarmee ik NAAST een hypotheek gefinancierd heb MIJN geld wasquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Appartementen huren, huizen/appartementen kopen op kosten van hun rijke ouders.
Wat Inu net zei illustreerd mijn probleem, het kan toch niet dat iemand van dertig nog een studentenkamertje huurt? Waar moeten die studenten dan heen?
Maar je hebt wel een groot appartement onder je kont, wat ik begrepen heb.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mag ik even Flow en Gurlie er op wijzen dat het geld waarmee ik NAAST een hypotheek gefinancierd heb MIJN geld was. Geld wat op MIJN rekening op MIJN naam staat. De één koopt van dat soort geld een Elise ik heb daar een deel van mijn huis mee betaald. En in plaats van dat mijn ouders hebben gewacht tot ze de pijp uitgingen zodat er extra belasting over betaald moet worden is dit als zijnde een pre-erfenis op mijn naam gezet. Weet Nederland dat ook weer
. Ik wil jullie ook wel ff voorrekenen dat ik per maand meer kwijt ben dan de gemiddelde lullo in een sociale huurwoning en dat dat in zijn geheel van mijn zelf verdient geld af gaat. Dat Amaranta, Mex, daNpy en Neteru HRA krijgen wat bij mij direct verdwijnt in een grote vermogensbelastingpot zodat ik per saldo minder inkomsten heb dan Amaranta, Mex en Danpy. Ja mijn hypotheek is wat lager dan van de anderen hier. Maar ik denk dat ik onderaan de streep per jaar minder inkomsten heb (een rekening daargelaten waar ik niet aan kom omdat ik graag mijn boontjes zoveel mogelijk zelf dop).
eh nee, liever niet...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mannenliefde, is dat het volgende project?
Nou, ENORMquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een groot appartement onder je kont, wat ik begrepen heb.
Jij bedoeld keiharde sex?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mannenliefde, is dat het volgende project?
Dat klinkt illegaal.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh nee, liever niet...
ben zelf erg gesteld op meisjes
Waar slaap jij dan vanavond?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen, ik pas er niet bij.
Voor twee personen zou het nog net gaan vind ik, maar dan moet je niet teveel dingen in huis hebben (veel kleding e.d.).quote:
Maar jij reageerde welquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik voelde me anders niet bepaald gestangd hoor
Ik ben altijd subtiel op mijn manierquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Slechts een subtiele verwijzing daar naartoe.![]()
Ik zal 'm maar niet inkoppen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar het is mooi, luxe, goede locatie, groot genoeg voor hem?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zegt hij met z'n PS3quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:26 schreef bleiblei het volgende:
Ja ik ben een rijkeluiskindje. Maar gelukkig zijn er in Nederland ook mensen met veel geld die hun kinderen wel willen helpen maar ze ook zeker aanleren om het zoveel mogelijk zelf te doen.
Ik zal nooit ontkennen dat ik geholpen ben financieel gezien met de aankoop van mijn huis. Al is het theoretisch gezien mijn geld geweest.
Ik zal nooit ontkennen dat mijn ouders rijk zijn.
Wel heb ik een gruwelijke teringhekel aan de term rijkeluiskindje omdat ik heeeel veel mensen zie die denken "Ow, die woont daar dus zijn pappie en mammie hebben veel geld en geven hun kind alles".
Ik heb op mijn 15de een vakantie lang in een wasserette handdoeken gevouwen. Er waren mensen die na het beantwoorden van de vraag "waar woon jij" me raar aankeken en vroegen "Waarom werk jij? Jij krijgt toch wel alles van je ouders?" Mijn zus had een vriendin die vond dat mijn zus wel alles betaalde als ze samen iets leuks gingen doen. Want mijn ouders hebben veel geld. Een goeie vriendin van me met welgestelde ouders loopt tegen het probleem aan dat haar ouders der minder geven dan wat Gurlie dadelijk van de IB-groep krijgt maar dat ze nergens aanspraak op mag maken. Die staat elke ochtend om 5 uur op om om 6 uur op der werk te zijn (telefoniste spelen) zodat ze om half 9 in der zelfbetaalde auto naar de TU kan gaan voor college's.
Rijkeluiskindjes zijn kinderen die alles krijgen van hun ouders. Niet kinderen waarvan hun ouders veel geld hebben. Bijv. Partygurl vind ik een rijkeluiskindje. Ondanks dat die ouders in een achterbuurt van Geldrop wonen. Rijkeluiskindjes hebben geen geldbesef. Een verneukt wereldbeeld waar alles kan. Dat zijn rijkeluiskindjes.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zal 'm maar niet inkoppen...
Maar lul toch op. In BB's appartement kun je prima als een stelletje leven.
Rustig jongen, rustig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:27 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben geen rijkeluiskindje. Ik ben opgevoed met het idee "Ja je hebt mazzel, ja je wordt geholpen indien nodig, neej je wordt niet gespoiled tot op het bot".
Ow en die PS3 die ik gekregen heb vond ik maar flauwekul. Zal wel ergens te maken hebben gehad met mijn pa's situatie op dat moment.
Het enige wat ik uit dit verhaal kan halen is dus dan mijn vermoeden bevestigd wordt: Je pa heeft (indirect) een deel van je appartement betaald. Zeg dat dan gewoon en lul er niet omheen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mag ik even Flow en Gurlie er op wijzen dat het geld waarmee ik NAAST een hypotheek gefinancierd heb MIJN geld was. Geld wat op MIJN rekening op MIJN naam staat. De één koopt van dat soort geld een Elise ik heb daar een deel van mijn huis mee betaald. En in plaats van dat mijn ouders hebben gewacht tot ze de pijp uitgingen zodat er extra belasting over betaald moet worden is dit als zijnde een pre-erfenis op mijn naam gezet. Weet Nederland dat ook weer
. Ik wil jullie ook wel ff voorrekenen dat ik per maand meer kwijt ben dan de gemiddelde lullo in een sociale huurwoning en dat dat in zijn geheel van mijn zelf verdient geld af gaat. Dat Amaranta, Mex, daNpy en Neteru HRA krijgen wat bij mij direct verdwijnt in een grote vermogensbelastingpot zodat ik per saldo minder inkomsten heb dan Amaranta, Mex en Danpy. Ja mijn hypotheek is wat lager dan van de anderen hier. Maar ik denk dat ik onderaan de streep per jaar minder inkomsten heb (een rekening daargelaten waar ik niet aan kom omdat ik graag mijn boontjes zoveel mogelijk zelf dop).
Vind ik ook. Daar heb ik het ook op gekocht. Anders was ik wel ergens gaan leven met een oppervlakte van 50m2.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar ik pas er niet bij. Ik heb namelijk ook spullenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
das zo niet bedoeld...quote:
jaha! jij zei frikandelquote:
Hoooohohooo eens effe, want nu maak je me wel pissig. Ik krijg helemaal niets van de IB-groep. Dus laat me alsjeblieft buiten je rijkeluiskindjes betoog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:26 schreef bleiblei het volgende:
Ja ik ben een rijkeluiskindje. Maar gelukkig zijn er in Nederland ook mensen met veel geld die hun kinderen wel willen helpen maar ze ook zeker aanleren om het zoveel mogelijk zelf te doen.
Ik zal nooit ontkennen dat ik geholpen ben financieel gezien met de aankoop van mijn huis. Al is het theoretisch gezien mijn geld geweest.
Wel heb ik een gruwelijke teringhekel aan de term rijkeluiskindje omdat ik heeeel veel mensen zie die denken "Ow, die woont daar dus zijn pappie en mammie hebben veel geld en geven hun kind alles".
Ik heb op mijn 15de een vakantie lang in een wasserette handdoeken gevouwen. Er waren mensen die na het beantwoorden van de vraag "waar woon jij" me raar aankeken en vroegen "Waarom werk jij? Jij krijgt toch wel alles van je ouders?" Mijn zus had een vriendin die vond dat mijn zus wel alles betaalde als ze samen iets leuks gingen doen. Want mijn ouders hebben veel geld. Een goeie vriendin van me met welgestelde ouders loopt tegen het probleem aan dat haar ouders der minder geven dan wat Gurlie dadelijk van de IB-groep krijgt maar dat ze nergens aanspraak op mag maken. Die staat elke ochtend om 5 uur op om om 6 uur op der werk te zijn (telefoniste spelen) zodat ze om half 9 in der zelfbetaalde auto naar de TU kan gaan voor college's.
Rijkeluiskindjes zijn kinderen die alles krijgen van hun ouders. Niet kinderen waarvan hun ouders veel geld hebben. Bijv. Partygurl vind ik een rijkeluiskindje. Ondanks dat die ouders in een achterbuurt van Geldrop wonen. Rijkeluiskindjes hebben geen geldbesef. Een verneukt wereldbeeld waar alles kan. Dat zijn rijkeluiskindjes.
Ik bespeur jaloezie in de discussie. Vind dat niet nodig. Uitleg van bb is duidelijk mijn inziens. Mijn ouders zijn ook met zoiets bezig m.b.t. erfenis. Zijn niet bepaald arm. Geen cent teveel hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ik pas er niet bij. Ik heb namelijk ook spullen
En moet dat nou altijd meteen, met dat "lul toch niet" "lul toch op" en "hou toch je bek" ?
Gooi merendeels weg?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En daar droomt ie nu nog welles vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:26 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb op mijn 15de een vakantie lang in een wasserette handdoeken gevouwen.
Je hebt meer dan 50m2? Dan kun je er sowiesó zeker met twee leven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vind ik ook. Daar heb ik het ook op gekocht. Anders was ik wel ergens gaan leven met een oppervlakte van 50m2.
WAAROM ZEG JE DAT TEGEN MIJ EN NIET TEGEN OKKE DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
En moet dat nou altijd meteen, met dat "lul toch niet" "lul toch op" en "hou toch je bek" ?
Je krijgt wel stufi hoor mop. Dat krijgt iedereenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hoooohohooo eens effe, want nu maak je me wel pissig. Ik krijg helemaal niets van de IB-groep. Dus laat me alsjeblieft buiten je rijkeluiskindjes betoog.
Je moet er wel even rekening mee houden dat je als rijkeluiskindje wel een financieel vangnet hebt wat een hele hoop anderen niet hebben. Dus. Je bent wel bevoorrecht, en doe niet alsof dat niet zo is.
Vermoeden? Dat zeg ik in het algemeen gewoon. Heb ik ook pas een keer of 4 uitgelegd in dit topic. Volgens mij zelfs een keer met de bedragen erbij omdat hier mensen in de veronderstelling waren dat ze wel ff als een starter een appartement konden veroorloven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het enige wat ik uit dit verhaal kan halen is dus dan mijn vermoeden bevestigd wordt: Je pa heeft (indirect) een deel van je appartement betaald. Zeg dat dan gewoon en lul er niet omheen.
Jouw vriendje mag wel schelden maar de mijne mag dat niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
WAAROM ZEG JE DAT TEGEN MIJ EN NIET TEGEN OKKE DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Om dezelfde reden als dat jij nooit wat tegen gurlie zegt en wel tegen mij als we soortgelijke dingen zeggen, lieve kroeliewoeliflowquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
WAAROM ZEG JE DAT TEGEN MIJ EN NIET TEGEN OKKE DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
En hoe zit het met de accu? Acer heeft ook een terugroepactie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:30 schreef Juup© het volgende:
Acer heeft ook weer eens iets slims gedaan. Ik heb gebeld waar de laptop toch blijft. Had vorige week al binnen moeten zijn. Komt die knakker er vandaag achter (het is dat ik gebeld heb, anders zat ik volgend jaar nog te wachten denk ik), dat ze de verkeerde verzendlabel gescanned hebben. Hij was nog niet verstuurd gelukkig vertelde de helpdesk meneer mij.
Volgend jaar krijg je minimaal 240 euro stufi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hoooohohooo eens effe, want nu maak je me wel pissig. Ik krijg helemaal niets van de IB-groep. Dus laat me alsjeblieft buiten je rijkeluiskindjes betoog.
Je moet er wel even rekening mee houden dat je als rijkeluiskindje wel een financieel vangnet hebt wat een hele hoop anderen niet hebben. Dus. Je bent wel bevoorrecht, en doe niet alsof dat niet zo is.
Volgens mij heb jij dat het afgelopen jaar al heel wat keertjes uitgelegd. EN nog heb ik de indruk dat mensen het niet helemaal willen of kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vermoeden? Dat zeg ik in het algemeen gewoon. Heb ik ook pas een keer of 4 uitgelegd in dit topic. Volgens mij zelfs een keer met de bedragen erbij omdat hier mensen in de veronderstelling waren dat ze wel ff als een starter een appartement konden veroorloven.
En ja ik zeg het liever niet. Ik ben niet zo voorstander van de sticker rijkeluiskindje die je dan direct krijgt.
Ik voel me geen rijkeluiskindje en dat probeer ik indien niet nodig niet uit te dragen.
Ja, en dat krijgt zij dus ook. Slaat dus als een tang op een varken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je krijgt wel stufi hoor mop. Dat krijgt iedereen
zie reactie op Flow, meisje-die-precies-hetzelfde-doetquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jouw vriendje mag wel schelden maar de mijne mag dat niet?Want op BB reageer je wat dat betreft ook niet.
Kan ik pas weten als de laptop binnen is. Acer controleerd dat niet als de laptop voor reparatie binnenkomtquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En hoe zit het met de accu? Acer heeft ook een terugroepactie.
Volgens mij voor accu's geproduceerd door Sony.
Kan ik pas weten als de laptop binnen is. Acer controleert dat niet als de laptop voor reparatie binnenkomtquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En hoe zit het met de accu? Acer heeft ook een terugroepactie.
Volgens mij voor accu's geproduceerd door Sony.
kap er nou es mee, doe je het expres ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
en by the way, Okke zei het niet tegen mij en flow wel, wat jullie onderling tegen elkaar zeggen zal me een vette worst wezen
jij kan zien door op batterijtje te klikken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan ik pas weten als de laptop binnen is. Acer controleert dat niet als de laptop voor reparatie binnenkomt
Heej bamihap.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
kap er nou es mee, doe je het expres ofzo![]()
Van jou dan toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je minimaal 240 euro stufi.
Whehehequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
kap er nou es mee, doe je het expres ofzo![]()
Kan ik niet als de laptop niet hier is toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij kan zien door op batterijtje te klikken...
kijk, die lus ik niequote:
sorry, die 240 is voor uithuiswonendenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Van jou dan toch?
Ik krijg een basisbeurs die ieder rijkeluiskindje ook krijgt, en geen cent meer. Dus lul niet.
bellen: eej kunde gij effe vur mij kieke?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan ik niet als de laptop niet hier is toch?
ik vraag alvast EXTRA BOTER voor je aanquote:
Ik zeg toch ook niks tegen BB of tegen jou over schelden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zie reactie op Flow, meisje-die-precies-hetzelfde-doet
Juup, ligt aan jezelf hoor, gaat keivlug hier..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:37 schreef Juup© het volgende:
AAAAARRRRRRRRRGGGGHH![]()
![]()
ik irriteer mezelf halfdood aan het trage forum
Dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niks tegen BB of tegen jou over schelden?
Bellen met de helpdesk van Acer is net zo erg als de helpdesk van UPC.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
bellen: eej kunde gij effe vur mij kieke?
Mijn foutquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:37 schreef bleiblei het volgende:
En waarom gaan we weer "Okken".
Ben dan consequent en ga ook Florissen, Margoten en Daniellen.
omdat je zo heet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:37 schreef bleiblei het volgende:
Ksssssssssstquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef Crash_Override007 het volgende:
Flow waar blijven mijn beloofde foto's ?![]()
Precies, en die krijgt iedereen en ik dus ook. Maar zijn voorbeeld slaat dus nergens op want hij weet dus helemaal niet hoe de vork in de steel steekt en dus moet hij daar ook zijn mond over houden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry, die 240 is voor uithuiswonenden
Mijn punt was dat zij ondanks een rijke pa het net zo moeilijk heeft als jij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Van jou dan toch?
Ik krijg een basisbeurs die ieder rijkeluiskindje ook krijgt, en geen cent meer. Dus lul niet.
??????? Ik denk dat je nu echt spoken ziet, maar goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
Precies, en die krijgt iedereen en ik dus ook. Maar zijn voorbeeld slaat dus nergens op want hij weet dus helemaal niet hoe de vork in de steel steekt en dus moet hij daar ook zijn mond over houden.
Oh prima hoor, het maakt mij niet uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:37 schreef bleiblei het volgende:
Ja, want jij bent wel zielig. sowieso. je woont in fucking nederland. Hier is niemand zielig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
Precies, en die krijgt iedereen en ik dus ook. Maar zijn voorbeeld slaat dus nergens op want hij weet dus helemaal niet hoe de vork in de steel steekt en dus moet hij daar ook zijn mond over houden.
Omdat wij een heel relaxed huis hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik kan toch helemaal niet in Eindhoven studeren. Waarom zou ik er dan een kamer gaan huren?
Als je je niet aangesproken voelt, zeg dan nietsquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:40 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh prima hoor, het maakt mij niet uit.
Bovendien zei ik geen namen, dus reageer op wie je doelt.
Geloof het of niet maar ik wist het niet. Heb het nog nooit ergens gezien hier. Vandaar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vermoeden? Dat zeg ik in het algemeen gewoon. Heb ik ook pas een keer of 4 uitgelegd in dit topic. Volgens mij zelfs een keer met de bedragen erbij omdat hier mensen in de veronderstelling waren dat ze wel ff als een starter een appartement konden veroorloven.
En ja ik zeg het liever niet. Ik ben niet zo voorstander van de sticker rijkeluiskindje die je dan direct krijgt.
Ik voel me geen rijkeluiskindje en dat probeer ik indien niet nodig niet uit te dragen.
Klinkt als een doordeweekse dag in mijn levenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:40 schreef febster het volgende:
[..]
Omdat wij een heel relaxed huis hebben
Ik en klussen trouwens:
Blauwe plekken: benen (compleet vol) heupen, armen en voet.
Wondjes: voet, been, arm, handen
Verf: Haar, armen en handen.
Ik zal er maar gelijk een ander cliche tegenaangooien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, want jij bent wel zielig. sowieso. je woont in fucking nederland. Hier is niemand zielig.
Misschien flow, heel misschien is het wel omdat je zelf altijd loopt te roepen dat je geen cent te makken hebt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik wist het niet. Heb het nog nooit ergens gezien hier. Vandaar.
Maar je roept wel dat je niet de sticker rijkeluiskindje opgeplakt wil krijgen en dat snap ik ook wel, maar waarom doe je dan alsof jouw pa wel een deel van jouw appartement zou kunnen betalen en mijn pa niet. Want zo komt het op mij over. Terwijl we beiden weten dat we in een bevoorrechte positie zitten en een fiscaal vangnet hebben en ja ik heb ook vanaf m'n 14e al krantenwijken gelopen enzo. Sterker nog: Mijn ouders betalen ook zo'n beetje heel m'n studie etc. en daar ben ik ze heel erg dankbaar voor maar ik heb naast mijn studie wel 10 keer zo veel gewerkt als jij. En daar ben ik ook blij mee want dat staat goed op m'n CV![]()
Ik heb zelf al meerdere malen aangegeven hier dat ik dat slecht vind van de IB-groep. Dat jij dit als laag bij de gronds argument gaat gebruiken zegt wat over jouw persoonlijkheid, maar die kende we toch al wel geloof ik. En iedereen moet vermogensbelasting betalen dacht is zo, dus dat is niet zo raar he.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn punt was dat zij ondanks een rijke pa het net zo moeilijk heeft als jij.
En zij kan al helemaaaal niet naar de IB om te gaan janken over een gescheiden pa die de klootzak uithangt.
Plus dat ook zij gewoon der vermogensbelastingrekening voor der neus krijgt 1 keer per jaar.
Ik betaal geen vermogensbelasting hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik heb zelf al meerdere malen aangegeven hier dat ik dat slecht vind van de IB-groep. Dat jij dit als laag bij de gronds argument gaat gebruiken zegt wat over jouw persoonlijkheid, maar die kende we toch al wel geloof ik. En iedereen moet vermogensbelasting betalen dacht is zo, dus dat is niet zo raar he.
Zijn hele betoog daarnet over rijkeluiskindjes waarin hij het weer zo ontzettend nodig vond om mij te betrekken. Lees dan. Dat jij het nu niet snapt zegt niet dat het er niet staat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
??????? Ik denk dat je nu echt spoken ziet, maar goed
Ik zie nu pas dat er 6 pagina's bij dit topic gekomen zijn dus even terug lezenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klinkt als een doordeweekse dag in mijn leven
Als je een vermogen hebt, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik betaal geen vermogensbelasting hoor
Ik ken er maar 3 die dat hebben.
Tja, ik ben 24 en werk nu een jaar, jij 26?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik wist het niet. Heb het nog nooit ergens gezien hier. Vandaar.
Maar je roept wel dat je niet de sticker rijkeluiskindje opgeplakt wil krijgen en dat snap ik ook wel, maar waarom doe je dan alsof jouw pa wel een deel van jouw appartement zou kunnen betalen en mijn pa niet. Want zo komt het op mij over. Terwijl we beiden weten dat we in een bevoorrechte positie zitten en een fiscaal vangnet hebben en ja ik heb ook vanaf m'n 14e al krantenwijken gelopen enzo. Sterker nog: Mijn ouders betalen ook zo'n beetje heel m'n studie etc. en daar ben ik ze heel erg dankbaar voor maar ik heb naast mijn studie wel 10 keer zo veel gewerkt als jij. En daar ben ik ook blij mee want dat staat goed op m'n CV![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, want jij bent wel zielig. sowieso. je woont in fucking nederland. Hier is niemand zielig.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zijn hele betoog daarnet over rijkeluiskindjes waarin hij het weer zo ontzettend nodig vond om mij te betrekken. Lees dan. Dat jij het nu niet snapt zegt niet dat het er niet staat.
Dan nog is het onlogisch.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:40 schreef febster het volgende:
[..]
Omdat wij een heel relaxed huis hebben
Ik en klussen trouwens:
Blauwe plekken: benen (compleet vol) heupen, armen en voet.
Wondjes: voet, been, arm, handen
Verf: Haar, armen en handen.
GODVER HOERIGE TERING!!!! Ik loop verdomme tig keer te verkondigen dat je voor de gulden middenweg moet gaan maar daar lezen jullie voor het gemak overheen om op het einde bij mijn begin punt terug te komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beter om wel iets af te spreken zodat er geen ruzie van komt. Het is ook nooit mijn intenTie geweest om het tot een rechtszaak of wat dan ook te laten komen en ik regel het liever met hemzelf. Maar ik kan wel van mijn kant aangeven van luister, dit en dit zijn mijn rechten dus ik denk dat je blij mag zijn als we het nu op een akkoordje gooien dat ik nog 4 of 5 maanden respijt heb maar als ik eerder weg kan dan zal ik dat ook doen. Dan hoeft er niemand te klagen denk ik en dan wordt de vrede bewaard.![]()
Wat staat er dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zijn hele betoog daarnet over rijkeluiskindjes waarin hij het weer zo ontzettend nodig vond om mij te betrekken. Lees dan. Dat jij het nu niet snapt zegt niet dat het er niet staat.
Dat wil je nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:44 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er 6 pagina's bij dit topic gekomen zijn dus even terug lezen
Dat heb je ook nog maar 30 keer gezegd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, hier ga ik niet op in. Dit is te voor de hand liggend. Verspilde moeite enzo.
Ach, Ehv-Tilburg, Ehv-Utrect en Ehv-Maastricht is allemaal per trein goed te doen hoorquote:
Nee, hoor, daar hebben ze ook rijkeluiskindjesquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zal er maar gelijk een ander cliche tegenaangooien.
In Afrika, daar zijn ze pas zielig.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, hier ga ik niet op in. Dit is te voor de hand liggend. Verspilde moeite enzo.
quote:
De teringquote:
Dat zegt het ook. Jij zegt dat ik zielig doe terwijl jij loopt te janken over wat je aan het eind van het jaar per saldo kwijt bent enzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat heb je ook nog maar 30 keer gezegd.
Vaak in combinatie dat het iets over mij zegt.
Lieve, lieve Gurlie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:26 schreef bleiblei het volgende:
DJ's op Stratumseind afgelopen maandagquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef Crash_Override007 het volgende:
Flow waar blijven mijn beloofde foto's ?![]()
Omdat ik helemaal niet meer krijg van de IB-groep dan het betreffende meiske. Jeetje, hoe moeilijk kan het zijn zeg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lieve, lieve Gurlie.
Dit staat er en niet meer.
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom je hier aanstoot aan zou kunnen nemen.
Dit is wel pas de eerste keer in heet de ehv topic geschiedenis dat hij er wat van zegt, omdat hier enkele figuren honderden posts lang eerst door hebben lopen zagen dat hij alles voor niets krijgt hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat zegt het ook. Jij zegt dat ik zielig doe terwijl jij loopt te janken over wat je aan het eind van het jaar per saldo kwijt bent enzo. Ach, laat ook maar. Plaat voor je hoofd.Ik kan nog tig keer mijn situatie uitleggen die ik deel met vele anderen maar dat begrijp je toch niet. Want je bent inderdaad een rijkeluiskindje.
Stoer!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
DJ's op Stratumseind afgelopen maandag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
NEEEEEEEEEEEEEE JE INTERPRETEEEEERT NIET!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:50 schreef gurlie het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal niet meer krijg van de IB-groep dan het betreffende meiske. Jeetje, hoe moeilijk kan het zijn zeg.
Ik jank helemaal niet. Ik heb er absoluut geen problemen mee en red me primaquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat zegt het ook. Jij zegt dat ik zielig doe terwijl jij loopt te janken over wat je aan het eind van het jaar per saldo kwijt bent enzo.
Ach, laat ook maar. Plaat voor je hoofd.Ik kan nog tig keer mijn situatie uitleggen die ik deel met vele anderen maar dat begrijp je toch niet. Want je bent inderdaad een rijkeluiskindje.
Haal die arm uit Okke!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:50 schreef Inu het volgende:
Ik wil me er niet al te veel mee bemoeien, maar ik vind BB eigenlijk helemaal niet zo'n rijkeluiskindje... Dan ben ik dat ook...
Ik ga me niet verlagen toch gescheld en dergelijke. Ondanks dat je het bijna een beetje verdient op dit momentquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je kunt toch lezen wat er staat? Serieus, hoe moeilijk is dat?
Er beweert hier niemand dat hij alles voor niets krijgt, hij heeft alleen financieel een bevoorrechte positie door zijn ouders, en dat kan hij ook niet ontkennen. Maar vervolgens betrekt hij mij wel in zijn verhaal terwijl dat dus helemaal niet zo is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is wel pas de eerste keer in heet de ehv topic geschiedenis dat hij er wat van zegt, omdat hier enkele figuren honderden posts lang eerst door hebben lopen zagen dat hij alles voor niets krijgt hoor.
Nee hoor babe, dat is structureel zo met alles wat wij hier zeggenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik jank helemaal niet. Ik heb er absoluut geen problemen mee en red me prima.
Ik leg alleen uit dat het allemaal wel meevalt. Het is allemaal maar net hoe je het wil lezen.
Ik kan hier zelfs verkondigen dat chillen in een boom met een jonko relaxt is en je maakt er nog iets negatiefs van.
Ligt dat dan aan mij?
Ik zie toch echt mijn naam staan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE JE INTERPRETEEEEERT NIET!!!
Er staat dat het meisje minder van har vader krijgt dan wat de gemiddelde student van de IB groep krijgt, en dat het hebben van een rijke papa dus helemaal niet altijd flink cashen betekent.
hij had in plaats van "gurlie" inderdaad ook "flow" of "inu" kunnen typen en dat heeft ie niet gedaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:52 schreef gurlie het volgende:
[..]
Er beweert hier niemand dat hij alles voor niets krijgt, hij heeft alleen financieel een bevoorrechte positie door zijn ouders, en dat kan hij ook niet ontkennen. Maar vervolgens betrekt hij mij wel in zijn verhaal terwijl dat dus helemaal niet zo is.
Dat is eigenlijk precies hetzelfde, zeggen dat je niet wil schelden maar het toch ook weer wel wilt doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga me niet verlagen toch gescheld en dergelijke. Ondanks dat je het bijna een beetje verdient op dit moment
Een financiële situatie is toch echt per persoon verschillend dacht ik zo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij had in plaats van "gurlie" inderdaad ook "flow" of "inu" kunnen typen en dat heeft ie niet gedaan.
Blieb, ga je in een hoekje zitten schamen nu
zoals je het wil kan je het krijgen hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk precies hetzelfde, zeggen dat je niet wil schelden maar het toch ook weer wel wilt doen.
Kom maar op hoor. Niet dat je er een woord reactie op krijgt.
Oh, en zelf verdien je het toch ook wel een heel klein beetje op dit moment.
Jaahaa, tuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja om het wat makkelijker interpreteerbaar voor je te maken.
Maar zelfs dat viel nog tegen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
DJ's op Stratumseind afgelopen maandag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stufi ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stufi niet.
Damn wat is het moeilijk zeg
Hoe is het met crash?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
das idd wel gaaf jah, maar adam was ook vet relax stoer en gaaf
![]()
Nah, dat is dus echt onzin. Als jij in financiële nood zit, of welk ander kind dan ook met rijke ouders, helpen die je uit de brand omdat ze dat kunnen, en anderen kunnen dat misschien niet. En een heeeele hoop rijke ouders schuiven hun kinderen extra geld door per maand of doen dure aankopen voor ze zodat ze het financieel gemakkelijker hebben. Dus dit geloof ik niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef bleiblei het volgende:
Mijn betoog ging om één ding:
Wat ik vertel is dat wat sommige mensen hier als rijkeluiskindjes betitelen heel erg meevalt.
Het is in de meeste gevallen vergelijkbaar met wat alle andere mensen per maand uit te geven hebben in Nederland. En daar moeten ze ook bijna altijd even veel moeite voor doen om dat te bereiken.
Jij bent vooralsnog 1 van de weinigen die het hele verhaal enorm negatief heeft opgepikt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jaahaa, tuurlijk.Omdat jij je verhaal niet kloppend kunt maken ligt het aan mij.
Wat was er te doen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
das idd wel gaaf jah, maar adam was ook vet relax stoer en gaaf
![]()
Ja omdat ik ook weer de enige ben die jij in je verhaal moet stoppen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij bent vooralsnog 1 van de weinigen die het hele verhaal enorm negatief heeft opgepikt.
*graaft in geheugen*quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Euj Feb, hadden we nou 5 juni staan voor Walibi?
Altijd? Hoe lang ken je mij nou eigenlijk?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien flow, heel misschien is het wel omdat je zelf altijd loopt te roepen dat je geen cent te makken hebt.
Nee hoor... Als ik aan het einde van de maand geen geld mee heb moet ik het zelf uit zien te zingen. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nah, dat is dus echt onzin. Als jij in financiële nood zit, of welk ander kind dan ook met rijke ouders, helpen die je uit de brand omdat ze dat kunnen, en anderen kunnen dat misschien niet. En een heeeele hoop rijke ouders schuiven hun kinderen extra geld door per maand of doen dure aankopen voor ze zodat ze het financieel gemakkelijker hebben. Dus dit geloof ik niet.
Ow naja jongen, neem het weer woord voor woord letterlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Altijd? Hoe lang ken je mij nou eigenlijk?
Dat is alleen van de laatste tijd ivm stage.
Dat ben je ook duhquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:50 schreef Inu het volgende:
Ik wil me er niet al te veel mee bemoeien, maar ik vind BB eigenlijk helemaal niet zo'n rijkeluiskindje... Dan ben ik dat ook...
Wat komt jou beter uit, maandag of dinsdag?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef febster het volgende:
[..]
*graaft in geheugen*
Hmmm de datum is niet bekend bij mij (kan ook aan de alcohol liggen) wist wel dat we in juni naar Walibi zouden gaan ja
Maandag, dinsdag zit ik met school enzo hequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat komt jou beter uit, maandag of dinsdag?
dan doen we 4 juni jeweetsquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef febster het volgende:
[..]
Maandag, dinsdag zit ik met school enzo he
mag ik mee?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Euj Feb, hadden we nou 5 juni staan voor Walibi?
Nee, maar je bent inmiddels financieel onafhankelijk, dat is wat anders. En daarbij heb jij je appartement niet helemaal zelf bekostigd, dat was mijn oorspronkelijke punt. Een ander zou dat niet kunnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor... Als ik aan het einde van de maand geen geld mee heb moet ik het zelf uit zien te zingen. Zoals het hoort.
Al zou ik het niet eens in mijn hoofd halen om met een handje open naar mijn ouders te gaan.
Ja, natuurlijk ga ik op subtiele wijze net wat vaker daar eten. Maar dat zou jij ook doen. Dat heeft niets met geld van je ouders te maken. Juist dat "niet zo maar toestoppen van geld" leert je met geld om gaan. En dat is iets wat in ieder geval mijn ouders zeker bij proberen te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |