Dichter bij huisquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:12 schreef SaskiaR het volgende:
luxemburgs?
is goed, geniet ik ondertussen ff van het zonnetjequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:40 schreef Cootz het volgende:
Whoepie... nou even een vraag bedenken... momentje
Warm, in ieder geval 't juiste continentquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:47 schreef Neleos het volgende:
Belize?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tegucigalpa - Honduras
Bisjkek - Kirgiziė
Doesjanbe - Tadzjikistan
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:09 schreef Yurithemaster het volgende:
shanghai
denk je dat ik alle vragen ga checken of een vraag al geweest is?quote:
Jeejquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Yurithemaster +1
Uh ik weet niet hoe het zit met het antal antwoorden geven bij zulke vragen. maar ik vroeg dus 4 dus ik neem aan dat je dan maar 4 antwoorden per keer mag gevenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Cootz het volgende:
De eerste twee zijn inkoppertjes... Johannes Paulus I en Johannes Paulus II
Daarvoor... tja, Pius, Leo, Benedictus, Paulus, Gregorius, Clemens... schiet mij maar lek... ik weet het niet...
Hahaha, die opsomming was niet echt een antwoord hoor. Ik kan een hoop pausen-namen bedenken, maar ik weet echt niet welke het zou moeten zijn...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Uh ik weet niet hoe het zit met het antal antwoorden geven bij zulke vragen. maar ik vroeg dus 4 dus ik neem aan dat je dan maar 4 antwoorden per keer mag geven![]()
Johannes Paulus I![]()
Johannes Paulus II![]()
Paulus![]()
nog 1 te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |