abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:56:40 #101
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60648504
Is hij nu geen spelersmakelaar die veel zaken doet met Man Utd?
pi_63973935
De zonen van Danny Blind en Edwin Gorter nu op het veld in de ArenA
pi_63974011
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 06:19 schreef DarkShine het volgende:
Zoontje van Nilis schijnt ook niet verkeerd te zijn.
pi_63974028
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:29 schreef sjimz het volgende:
De zonen van Danny Blind en Edwin Gorter nu op het veld in de ArenA
That's my line.
-
pi_63974069
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

That's my line.
Klopt, het is dat jij zo traag bent.
pi_63974080
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij kan schrijven
pi_63974268
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt, het is dat jij zo traag bent.
Ik ben niet zo snel vandaag .
-
pi_63974386
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij kan schrijven
WAT EEN TALENT
pi_63982431
En natuurlijk ook Joey Godee, zoon van Edwin Godee, die dit seizoen al regelmatig speelt bij Sparta.

Bij NAC debuteerde vorige week Edinho Pattinama, zoon van Ton. Zijn broer Jordão zat al eens op de bank bij Feyenoord, maar debuteerde nog niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63982795
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:56 schreef Keltie het volgende:
Is hij nu geen spelersmakelaar die veel zaken doet met Man Utd?
Darren Ferguson is manager bij Peterborough United.

Volgens mij is er inderdaad ook wel een familielid spelersmakelaar geweest ja, met geweldige transfers als die van Kleberson en Djemba Djemba op zijn naam
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_63983660
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Urquhart het volgende:
De zoon van Blind heeft pas ook een contract getekend, en schijnt ook een goede te zijn. Speelt op de dezelfde positie als zijn vader.
Daar gaan we nog veel plezier aan beleven. Tevens terugvindpost voor Damian van der Vaart.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71287721
Uit AD / RD:
quote:
Vader Dennis achterna

Die veelbelovende aanvallende middenvelder van het A1-elftal van Cortgene/JVOZ (Jeugd Voetbal Opleiding Zeeland). Daar wilden de enthousiaste scouts van Sparta afgelopen seizoen dolgraag de naam van in hun boekje noteren. 'Jeremy de Nooijer' werd er na navraag driftig op het lijstje van de jeugdtrainers Arjan van der Laan, Orlando Trustfull en teammanager Kevin Valkenburg gekalkt.
Inderdaad, de oudste zoon van voormalig Spartaan Dennis de Nooijer.

Het 17-jarige Zeeuwse talent treedt vanaf deze maand in de voetsporen van zijn bekende vader Dennis en oom Gérard. Het duo werd 23 jaar geleden, eveneens op 17-jarige leeftijd, door de Kasteelclub weggelokt uit Zeeland, bij RCS uit Souburg. ,,Ja, de geschiedenis herhaalt zich,'' lacht Dennis de Nooijer ontspannen op het trainingscomplex van Cortgene/JVOZ. De voormalige aanvaller, die meer dan vierhonderd wedstrijden in het betaalde voetbal speelde, is blij met de stap van zijn oudste telg. ,,Natuurlijk ben ik trots. Jeremy heeft zeker talent, maar nu moet hij de volgende stap zetten. Bijvoorbeeld laten zien dat hij er alles voor over heeft om prof te worden.''

Jeremy de Nooijer is een tweebenige aanvallende middenvelder met een sublieme techniek. De 'nummer tien' stond ook in de belangstelling van NAC Breda, RBC Roosendaal en zelfs Heerenveen, maar kiest voor exact dezelfde route die zijn vader aflegde naar het mooie bestaan van profvoetballer. Het talent speelde eerder voor RCS, Heerenveense Boys, Heerenveen, weer RCS en Cortgene/JVOZ, de club waar de voetbal(school)opleiding van de tweeling De Nooijer en Dolf Roks met veel succes jonge voetballers klaarstoomt voor het grote werk. ,,Dat het voor Jeremy Sparta is geworden, maakt het natuurlijk extra leuk,'' zegt De Nooijer. ,,Van Cortgene/JVOZ maken meer spelers de stap naar het betaalde voetbal. We zijn onafhankelijk en de spelers kiezen uiteraard zelf de profclub waar ze later willen slagen. Wat het voor mij helemaal leuk maakt, is het feit dat Arjan van der Laan en Orlando Trustfull mijn zoon er uit pikten zonder dat ze wisten dat hij een De Nooijer was.''

Aan het einde van het seizoen mocht de middenvelder al vijf dagen met zijn nieuwe club naar een toernooi in Servië. Hij startte gisteren de voorbereiding op trainingscomplex Nieuw Terbregge. Arjan van der Laan zal de eerste weken worden geassisteerd door Peter van den Berg, die hoofdtrainer van B1 zal worden. ,,Jeremy is verder dan ik destijds was toen ik de stap naar Sparta zette,'' weet Dennis de Nooijer. ,,Alleen was het voor mij makkelijker omdat ik mijn tweelingbroer Gérard bij mij had. Hij moet nu viermaal per week met de trein van Zeeland naar Rotterdam reizen. Daar pikt de club hem op bij het station.''

Half augustus speelt De Nooijer met zijn nieuwe club om de Otten Cup van PSV op de Herdgang in Eindhoven. Tegenstanders van de Kasteelclub zijn de hoogste jeugdelftallen van Real Madrid en Anderlecht en PSV.

,,Ik zal zelf weinig wedstrijden kunnen kijken,'' zegt Dennis de Nooijer. ,,Omdat ik simpelweg altijd bij de jeugd van Cortgene/JVOZ aanwezig zal zijn. Wij hebben een grote hoofdsponsor gevonden en de faciliteiten worden nog beter. Er komen meer Zeeuwse talenten aan bij onze voetbalschool. Wij vinden 16 of 17 jaar het geschikte moment voor talenten om naar een club te verhuizen. Dan hebben ze bijna hun school afgerond. Zoals Jeremy nu doet, zo ziet het ideale plaatje er uit. Alleen nu nog even doorbreken natuurlijk.''
In een kadertje staat dat ook de twaalfjarige zoon van Gèrard een talent is, een linksbuiten.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:17:37 #113
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_71288110

Luc en Gianluca Nijholt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_71288576
Papa en zoon Veron waren de 3e combinatie die de Copa Libertadores won
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71289714
Len Koeman, zoon van Erwin:

Nu speler van Helmond Sport:

Op bovenstaande foto zijn alle negen nieuwe selectiespelers te zien.
Staand van links naar rechts: Coen Jansen, Mark Veldmate, Sjoerd Winkens, Jeroen Veldmate, Charles Kazlauskas en Len Koeman.
Zittend van links naar rechts: Rob v.d. Sluijs, Johan Voskamp en Joas Siahaija.
pi_71323444
Nog een zoon van een Eredivisietrainer in actie gezien vandaag. Bij Jong Feyenoord / Excelsior een invalbeurt voor Gianluca Been, zoon van Mario. Hij liep wat scheef, maar later bleek waarom, want hij is in Pisa geboren. Viel verder niet op, maar is nog jong.

Ging met zijn team onderuit tegen twee andere zoons van een ex-voetballer trouwens, Joshua en Bryan Brard, zoons van Stanley. Josh als captain en Bryan die zelfs scoorde.
www.thuisuiteten.nl
pi_71327042
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 20:06 schreef methodmich het volgende:
Hij liep wat scheef, maar later bleek waarom, want hij is in Pisa geboren.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71332890
Die was leuk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71568715

Sonny Bosz. Sinds dit seizoen in de selectie van Go Ahead Eagles en uiteraard de zoon van de voormalig TD van Feyenoord, Peter. Is negentien jaar oud. Hij speelt het liefst op 10.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:22:50 #120
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71568803
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

pi_71569487
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:05 schreef methodmich het volgende:
Uit AD / RD:
[..]

In een kadertje staat dat ook de twaalfjarige zoon van Gèrard een talent is, een linksbuiten.
Zou leuk zijn als hij later in de Eredivisie komt te spelen. Heb zelf een aantal keer tegen hem gespeeld
EDIT: Jeremy dan hè
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:14:00 #122
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71570112
Hoe ist met de zoon van Pluisje?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71570770
Die had vorige winter geen club en speelde daarvoor semi-prof in Italie
pi_71573455
Valt op dat de familie Busquets: Sergi en Carles. En natuurlijk vader, zoon en tevens naamgenoten: Bojan Krkic en Bojan Krkic, nog niet genoemd zijn.
AFCA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')