Jordiquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn veel bekende voetballers met zonen die goed kunnen voetballen eigenlijk.
Kasper Smeichel, Kenji Gorre, Arne Nilis, Christian Maldini, Daley Blind, Mads en Andreas Laudrup enz.
Goed idee trouwens.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
Laten we van dit topic het zo vader zo zoon topic maken![]()
Wat voor Feyenoordquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:46 schreef Deepad het volgende:
Ze kunnen beter het zoontje van Zidane scouten![]()
Kijk maar eens hier![]()
Hoe heet die dan Maldininhoquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef Apekoek het volgende:
vet als dat wat zou gaan worden, net als het zoontje van maldini.
heeft nigel ook vlugge vingers ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:21 schreef Jape het volgende:
Vader:
[afbeelding]
en Zoon:
[afbeelding]
Vader Jerry heeft drie interlands gespeeld, maar in dit geval doet zoon het toch een stukje beter
ook leuk om te zien! ik wist niet dat hij een half bloed was! dacht meer een ander soort mengel moesje/ras mix!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:21 schreef Jape het volgende:
Vader:
[afbeelding]
en Zoon:
[afbeelding]
Vader Jerry heeft drie interlands gespeeld, maar in dit geval doet zoon het toch een stukje beter
Nog een mooie
Vader:
[afbeelding]
en Zoon:
[afbeelding]
Ach, ik ken wel meer die er een schaartje uit gooien op hun 13e hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:27 schreef sjimz het volgende:
Zou PSV hem al gescout hebben?
Het zoontje van Romario!
Hij is minstens even klein![]()
http://forum.fok.nl/topic/1015473/1/50#48930968quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Urquhart het volgende:
De zoon van Blind heeft pas ook een contract getekend, en schijnt ook een goede te zijn. Speelt op de dezelfde positie als zijn vader.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kiefts halve neger zoon komt er ook aan.
OKeequote:
Die zijn geadopteerd inderdaad...dus de genen hebben ze van een ander. Brett Wright is wel een zoon van Ian, en die schijnt een sterspeler in de jeugd van Reading te zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:54 schreef sjimz het volgende:
Dan heb je ook nog min of meer Shaun&Bradley Wright Phillips en Ian Wright!
Daarom zei ik ook min of meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:13 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Die zijn geadopteerd inderdaad...dus de genen hebben ze van een ander. Brett Wright is wel een zoon van Ian, en die schijnt een sterspeler in de jeugd van Reading te zijn.
bron is Wikipedia.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[afbeelding]
Kon helaas niet zo snel een foto van Jan in actie vinden.
geweldig verhaal natuurlijk! wie zou hem dat na kunnen zeggen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Teddy Sheringham zegt dat ie pas gaat stoppen als ie met z'n zoon gespeeld heeft.
mooi afscheid en debuutquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef methodmich het volgende:
En natuurlijk Eidur Smari Gudjohnsen, die bij zijn debuut voor IJsland zijn vader Arnar kwam vervangen. Voor Arnar was het zijn laatste duel.
Volgens mij speelt Weah jr bij AC Milan, dus dan kun je wel een balletje trappenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef sjimz het volgende:
Hoe is George Weah jr eigenlijk?
[afbeelding]
Maar hij is ondertussen toch al 19 of 20, waarom hoor je er niet zo veel van?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:14 schreef Deepad het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Weah jr bij AC Milan, dus dan kun je wel een balletje trappen![]()
Milanquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:43 schreef DANILXL het volgende:
cudicini sr. (as roma geloof ik)
Geen ideequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar hij is ondertussen toch al 19 of 20, waarom hoor je er niet zo veel van?
Ik weet wel dat hij in het USA -20 team heeft gezeten.
America FCquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:27 schreef sjimz het volgende:
Zou PSV hem al gescout hebben?
Het zoontje van Romario!
Hij is minstens even klein![]()
USA?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar hij is ondertussen toch al 19 of 20, waarom hoor je er niet zo veel van?
Ik weet wel dat hij in het USA -20 team heeft gezeten.
helaas niet met de kwaliteiten van zijn vader, hij speelt toch nog steeds? bij shakthar donetsk?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:07 schreef Sensation89 het volgende:
Deze mag niet ontbreken natuurlijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht dat die bij Co speelde of bij die club van Advocaat, 1 van de 2 iig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
helaas niet met de kwaliteiten van zijn vader, hij speelt toch nog steeds? bij shakthar donetsk?
Nee, bij Metallurg Donetsk van Co Adriaansequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
helaas niet met de kwaliteiten van zijn vader, hij speelt toch nog steeds? bij shakthar donetsk?
Omgekomen door de bliksem toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 04:27 schreef tong80 het volgende:
De zoon van Jan Jongbloed keepte in de hoofdklasse.
Ook via Ajax?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:41 schreef DANILXL het volgende:
De familie Roy krijgt binnenkort ook zijn derde telg in profvoetbal (zoon van brian roy)
Ja keepte bij DWSquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef Beschouw het volgende:
Eddie en Axel Merckx, maar die konden alleen maar fietsen
Talentloze stakkersquote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef Beschouw het volgende:
Eddie en Axel Merckx, maar die konden alleen maar fietsen
Was bondscoach van Italië als ik me niet vergis ja, dacht midden of eind jaren '90.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de vader van Paolo Maldini is/was toch bondscoach?
quote:Zo vader zo zoon: Romeo bends it like David
Zinedine Zidane's zoon Enzo maakt pirouettes met de bal, Romarinho - jawel een zoon van Romario - houdt van doelpunten maken. Niets vreemds dus dat Romeo Beckham op zijn vijfde al een aardige vrije trap in huis heeft.
De paparazzi die Beckham senior altijd omringen, legden de overeenkomsten feilloos vast. Romeo Beckham voetbalde in Los Angeles en pa keek trots toe. De Mail Online kwam met de scoop.
Er zit 28 jaar verschil tussen vader en zoon maar de overeenkomsten zijn enorm. Romeo kopieerde ogenschijnlijk al David Beckhams vrije trap tegen Griekenland, met welk doelpunt Becks Engeland in de laatste minuut naar het WK 2002 schoot.
Zelfs de tegenstanders droegen vrijwel identieke shirts. Is hier sprake van een gelikte publiciteitsstunt, of van een voor de Engelsen hoopgevend voorteken?
Jr. is geloof ik met zo'n beetje elke club waar hij gespeeld heeft gedegradeerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:38 schreef Keltie het volgende:
Hans Kraay Sr. en Hans Kraay Jr.
Beide van die verdedigende rotsen in de branding
RKC niet gelukt? jammerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:46 schreef sjimz het volgende:
Kiprich Jr. heeft wat minder geluk met een club zoeken in tegenstelling tot zijn cultheld vader.
Recordhouder rode kaarten was hij toch ook ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Jr. is geloof ik met zo'n beetje elke club waar hij gespeeld heeft gedegradeerd
Dan moet je Mikel Alonso niet vergeten he!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:15 schreef Fides het volgende:
Miguel Ángel "Perico" Alonso & Xabi Alonso
En zo heb je Cees Paauwe en Patrick Paauwe (broers) die op hun beurt weer verre familie van Bas Paauwe schijnen te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vasili Frolov (Dynamo Moskou) is kleinzoon van... Lev Yashin.
Originele voornamen ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
En zo heb je Cees Paauwe en Patrick Paauwe (broers) die op hun beurt weer verre familie van Bas Paauwe schijnen te zijn.
Bas had dan ook nog wat broers die voor Feijenoord uitkwamen: Jaap, Arie en Jan Paauwe.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 06:19 schreef DarkShine het volgende:
Zoontje van Nilis schijnt ook niet verkeerd te zijn.
That's my line.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:29 schreef sjimz het volgende:
De zonen van Danny Blind en Edwin Gorter nu op het veld in de ArenA
Ik ben niet zo snel vandaagquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, het is dat jij zo traag bent.
Darren Ferguson is manager bij Peterborough United.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:56 schreef Keltie het volgende:
Is hij nu geen spelersmakelaar die veel zaken doet met Man Utd?
Daar gaan we nog veel plezier aan beleven. Tevens terugvindpost voor Damian van der Vaart.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Urquhart het volgende:
De zoon van Blind heeft pas ook een contract getekend, en schijnt ook een goede te zijn. Speelt op de dezelfde positie als zijn vader.
In een kadertje staat dat ook de twaalfjarige zoon van Gèrard een talent is, een linksbuiten.quote:Vader Dennis achterna
Die veelbelovende aanvallende middenvelder van het A1-elftal van Cortgene/JVOZ (Jeugd Voetbal Opleiding Zeeland). Daar wilden de enthousiaste scouts van Sparta afgelopen seizoen dolgraag de naam van in hun boekje noteren. 'Jeremy de Nooijer' werd er na navraag driftig op het lijstje van de jeugdtrainers Arjan van der Laan, Orlando Trustfull en teammanager Kevin Valkenburg gekalkt.
Inderdaad, de oudste zoon van voormalig Spartaan Dennis de Nooijer.
Het 17-jarige Zeeuwse talent treedt vanaf deze maand in de voetsporen van zijn bekende vader Dennis en oom Gérard. Het duo werd 23 jaar geleden, eveneens op 17-jarige leeftijd, door de Kasteelclub weggelokt uit Zeeland, bij RCS uit Souburg. ,,Ja, de geschiedenis herhaalt zich,'' lacht Dennis de Nooijer ontspannen op het trainingscomplex van Cortgene/JVOZ. De voormalige aanvaller, die meer dan vierhonderd wedstrijden in het betaalde voetbal speelde, is blij met de stap van zijn oudste telg. ,,Natuurlijk ben ik trots. Jeremy heeft zeker talent, maar nu moet hij de volgende stap zetten. Bijvoorbeeld laten zien dat hij er alles voor over heeft om prof te worden.''
Jeremy de Nooijer is een tweebenige aanvallende middenvelder met een sublieme techniek. De 'nummer tien' stond ook in de belangstelling van NAC Breda, RBC Roosendaal en zelfs Heerenveen, maar kiest voor exact dezelfde route die zijn vader aflegde naar het mooie bestaan van profvoetballer. Het talent speelde eerder voor RCS, Heerenveense Boys, Heerenveen, weer RCS en Cortgene/JVOZ, de club waar de voetbal(school)opleiding van de tweeling De Nooijer en Dolf Roks met veel succes jonge voetballers klaarstoomt voor het grote werk. ,,Dat het voor Jeremy Sparta is geworden, maakt het natuurlijk extra leuk,'' zegt De Nooijer. ,,Van Cortgene/JVOZ maken meer spelers de stap naar het betaalde voetbal. We zijn onafhankelijk en de spelers kiezen uiteraard zelf de profclub waar ze later willen slagen. Wat het voor mij helemaal leuk maakt, is het feit dat Arjan van der Laan en Orlando Trustfull mijn zoon er uit pikten zonder dat ze wisten dat hij een De Nooijer was.''
Aan het einde van het seizoen mocht de middenvelder al vijf dagen met zijn nieuwe club naar een toernooi in Servië. Hij startte gisteren de voorbereiding op trainingscomplex Nieuw Terbregge. Arjan van der Laan zal de eerste weken worden geassisteerd door Peter van den Berg, die hoofdtrainer van B1 zal worden. ,,Jeremy is verder dan ik destijds was toen ik de stap naar Sparta zette,'' weet Dennis de Nooijer. ,,Alleen was het voor mij makkelijker omdat ik mijn tweelingbroer Gérard bij mij had. Hij moet nu viermaal per week met de trein van Zeeland naar Rotterdam reizen. Daar pikt de club hem op bij het station.''
Half augustus speelt De Nooijer met zijn nieuwe club om de Otten Cup van PSV op de Herdgang in Eindhoven. Tegenstanders van de Kasteelclub zijn de hoogste jeugdelftallen van Real Madrid en Anderlecht en PSV.
,,Ik zal zelf weinig wedstrijden kunnen kijken,'' zegt Dennis de Nooijer. ,,Omdat ik simpelweg altijd bij de jeugd van Cortgene/JVOZ aanwezig zal zijn. Wij hebben een grote hoofdsponsor gevonden en de faciliteiten worden nog beter. Er komen meer Zeeuwse talenten aan bij onze voetbalschool. Wij vinden 16 of 17 jaar het geschikte moment voor talenten om naar een club te verhuizen. Dan hebben ze bijna hun school afgerond. Zoals Jeremy nu doet, zo ziet het ideale plaatje er uit. Alleen nu nog even doorbreken natuurlijk.''
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:06 schreef methodmich het volgende:
Hij liep wat scheef, maar later bleek waarom, want hij is in Pisa geboren.
Zou leuk zijn als hij later in de Eredivisie komt te spelen. Heb zelf een aantal keer tegen hem gespeeldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:05 schreef methodmich het volgende:
Uit AD / RD:
[..]
In een kadertje staat dat ook de twaalfjarige zoon van Gèrard een talent is, een linksbuiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |