quote:Van der Meyde wil bij Everton blijven
Andy van der Meyde is niet op zoek naar een nieuwe club. De rechtsbuiten zegt in The Liverpool Echo bij Everton zijn oude niveau op te willen zoeken.
De 28-jarige Van der Meyde heeft momenteel geen uitzicht op een basisplaats, maar toch wil hij blijven. "Ik ben niet bezig met een andere club. Ik wil bij Everton blijven en dat is altijd al zo geweest."
De zeventienvoudig international, die in het verleden uitkwam voor Ajax en Internazionale, heeft goede hoop op een terugkeer. "Ik moet fit blijven en niet geblesseerd raken. Als me dat lukt, zal het misschien nog goed komen. Maar ik wil niet te hard van stapel lopen. Er is nog genoeg werk te verzetten en ik heb nog een lange weg te gaan", aldus Van der Meyde.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:04 schreef JOHAN410 het volgende:
Liverpool - Andy van der Meyde lijkt weer een beetje in genade aangenomen bij zijn Engelse club Everton. De rechteraanvaller zit maandagavond bij de selectie van de club uit Liverpool voor het duel met Chelsea. De oud-international begint op de bank.
De afgelopen vier seizoenen kwam Van der Meyde amper in actie bij Everton. Sinds het begin van december zit hij echter weer bij de selectie van de tweede club van Liverpool.
Bron: Telegraaf
Andy van der Meyde Shalalala!
Hij is terug!quote:Van der Meyde eindelijk weer eens belangrijk voor Everton
05/02/2009 10:54
Andy van der Meyde had woensdag een aandeel in de verrassende zege van Everton op Liverpool in de strijd om de FA Cup. De oud-Ajacied leverde de assist op de winnende goal van Dan Gosling.
Het was het tweede optreden van de flankspeler dit seizoen voor The Toffees. 7 december vorig jaar was Van der Meyde voor het laatst ingevallen in de 84ste minuut van het duel met Aston Villa in de Premier League. Woensdag werd de aanvaller vijf minuten voor tijd ingebracht. Drie minuten later bediende hij Gosling die de winnende 1-0 aantekende.
Sinds zijn vertrek bij Ajax in de zomer van 2003 speelde Van der Meyde niet veel competitieduels meer. Bij Internazionale kwam hij in tweeënhalf jaar tot 32 wedstrijden. Sinds zijn komst bij Everton in januari 2006 speelde de zeventienvoudig Oranje-international slechts negentien duels. Blessures, vormverlies en privé-omstandigheden waren de boosdoeners.
Bogarde heeft prijzen gewonnen. Deze gast is puur een product en voorbeeld van alles wat er mis is met de huidige voetbal zakenwereld.quote:Op zondag 8 februari 2009 04:09 schreef versteegrob het volgende:
Zo floppen en zo lekker binnen lopen, doe niet veel mensen na. Doet me een beetje denken aan Borgarde
Bij Ajax wassie goed.quote:Op zondag 8 februari 2009 07:22 schreef Pugg het volgende:
Sex, drugs en rock gaan niet samen met middelmatige voetballer, zwaar overschatte jongen, en geen zelfkennis.
Dat viel ook wel mee. Om met JD te spreken: voor Ajax was het een bruikbare speler, maar daar was dan ook alles wel mee gezegd. Hij heeft ook nooit naast zijn schoenen gelopen. Dat begon pas toen Inter hem om onbegrijpelijke redenen heeft gehaald en hij zichzelf wijs heeft gemaakt dat hij dat niveau aan kan. Niet dus.quote:
Nou, je kunt altijd oversteken met een zebra anders.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:11 schreef fathank het volgende:
Beetje jammer voor hem dat z'n vrouw hem achterlaat om weer op die kinderboerderij in Italië te gaan wonen. Welke idioot neemt er nou een zebra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |