Hou er nu maar over op jij snapt de beleving van de mensen hier die wel iedere week gaan toch niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:01 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat had m'n baas ook erg leuk gevonden..
Ja ik heb meer respect voor de mensen die iedere week gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef twi het volgende:
stefmans werkt gewoon graag met het klassesysteem joh. Je had in India geboren moeten worden.
Was het maar waar.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach alles is mogelijk als je het maar graag wil.
Tja waarom zouden we hem houden Ajax heeft al vaker kapitaal vernietigd met zulke spelers. Hij doet het af en toe leuk en heeft goede voorzetten maar echt een dreigende rechtsbuiten is het niet. We hebben sowieso ook nog Manucharyan waar ik eigenlijk meer van verwacht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:58 schreef twi het volgende:
[..]
Bakircioglu kost sowieso geen drol omdat 'ie een clausule in z'n contract heeft. Gewoon De Mul houden en Bakircioglu als 10 of als 7 aan je selectie toevoegen. Maar dan alleen wanneer Sneijder vertrekt, natuurlijk.
Zat seizoenskaarthouders die in de 85e minuut links en rechts van me vertrekken om de trein te halen. Veel respect voor hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik heb meer respect voor de mensen die iedere week gaan.
Bite me.
Waarom? Omdat hij leuke dingen op de training laat zien? Tom de Mul kost niks, dus daar kun je ook geen kapitaal aan vernietigen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:04 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja waarom zouden we hem houden Ajax heeft al vaker kapitaal vernietigd met zulke spelers. Hij doet het af en toe leuk en heeft goede voorzetten maar echt een dreigende rechtsbuiten is het niet. We hebben sowieso ook nog Manucharyan waar ik eigenlijk meer van verwacht.
Zitten nog altijd meer minuten in het stadion dan jij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Zat seizoenskaarthouders die in de 85e minuut links en rechts van me vertrekken om de trein te halen. Veel respect voor hebben
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:09 schreef twi het volgende:
Aha, we zijn eruit mensen. Laten we vanaf nu een minutenteller meenemen wanneer we naar het stadion gaan. Degene die er de meeste minuten heeft gezeten mag vanaf dan af aan als enige zijn mening posten en de andere users pesten dat ze geen fanatieke Ajacied zijn
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach alles is mogelijk als je het maar graag wil.
Dankquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef ericajax het volgende:
Krkic speelt nu dus mee met Spanje op Eurosport
Ok leuk dat hij dat op de training doet maar hoeveel talenten zijn er al echt doorgebroken die langer beter werden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij leuke dingen op de training laat zien? Tom de Mul kost niks, dus daar kun je ook geen kapitaal aan vernietigen.
pff en dat is een supporter??quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef BoNi het volgende:
Ik sprak begin dit seizoen iemand die geëmigreerd is naar Brazilië en daar een standtent heeft, maar wel iedere twee weken op en neer vliegt naar Amsterdam om Ajax in het stadion te kijken.
Lucratieve strandtent danquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef BoNi het volgende:
Ik sprak begin dit seizoen iemand die geëmigreerd is naar Brazilië en daar een standtent heeft, maar wel iedere twee weken op en neer vliegt naar Amsterdam om Ajax in het stadion te kijken.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:14 schreef Silenus het volgende:
He jongens, ik heb een oplossing!
Hier op FOK zijn we allemaal gelijk! Hooligans, teletekstsupporters, rolstoelsupporters, seizoenkaarthouders, CC-houders....Maakt niet uit!
Laat iedereen gewoon in z'n waarde, of 'ie nou vaak naar het stadion gaat of niet. Maakt iedereen voor zichzelf uit, en iedereen heeft daar z'n redenen voor. Boeiend.
Dan ben je dus wel heel wat minder dan de rest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Niet heel hun leven draait om Ajax. Sommigen hebben ook andere verplichtingen of beperkingen. Sociaal leven, vriendin, vrienden, hobbies, werk, ziekte, te weinig geld, te grote afstand...
Herkenbaar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar die discussie![]()
Ik vind iemand die weinig gaat niet minder dan de rest, maar ik kan me er wel aan ergeren dat ze dan wel een enorm grote bek hebben over alles wat maar met Ajax te maken heeft, dan heb ik het niet over Fok! hoor maar over mijn omgeving, mensen die JAREN niet bij Ajax zijn geweest die opeens aan mij komen vragen of ik nog een clubcard over heb voor de bekerfinale en zo..
Dan ben je geen supporter, dan ben je gewoon rijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef BoNi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |