Gelukkig hebben wij een paar happy campers die 24/7 in de tent zitten dus geen probleem, laat ze maar komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
kijk maar uit voor je aparatuur... er zit een asielzoekerscentrum langs!
ik mag het zeggen. Maar opgeruimt staat netjes. Opzouten met demozone. Gezeik elk jaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:39 schreef engessa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al af.. nog niets van gezien. Ook op www.demozone.nl staat niets.
Heb je nog sappige verhalen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik mag het zeggen. Maar opgeruimt staat netjes. Opzouten met demozone. Gezeik elk jaar![]()
Zulke shit hoort ook helemaal niet thuis op campzone, alleen wannabees die daar zouden willen zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik mag het zeggen. Maar opgeruimt staat netjes. Opzouten met demozone. Gezeik elk jaar![]()
Ik zal zeker even reageren op een internal thread en langskomen voor een leuke tafel/toernooitje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:50 schreef SNArky het volgende:
But of course! We nemen twee sets mee en jullie zijn uiteraard weer van harte uitgenodigd.
ik zag je persaanmelding binnen komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik kom zondag effe kijken. Wie is er interviewwaardig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |