quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:58 schreef murp het volgende:
is dat zo'n lan spektakel?
Anders probeer je eerst een weekend ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:03 schreef MasthaX het volgende:
is ook hardstikke duur toch? Ik zou iig wel een keer willen gaan
ik zit thuis meer achter de pc dan op campzone!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:34 schreef heus het volgende:
ook wel zoiets ja.. maar ik vind het ook minder dat dat sixflags er niet meer naaststaat.. 11dagen achter PC rotten is iets te veel..
Klinkt helemaal te gekquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik zit thuis meer achter de pc dan op campzone!
Bier! Vrienden! Muziek! Nieuwe mensen leren kennen! en dan sochtends met je brakke hoofd een of ander potje Warcraft3 Towerdefence doen![]()
Aaah, herinneringenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Bier! Vrienden! Muziek! Nieuwe mensen leren kennen! en dan sochtends met je brakke hoofd een of ander potje Warcraft3 Towerdefence doen![]()
dit jaar voor het eerst in Oirschotquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:21 schreef MeneerMuis het volgende:
Sinds wanneer is de locatie veranderd?
Ik was nog een aantal jaar terug daar op het terrein van Six Flags![]()
ja je hebt helemaal gelijkquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dat was rond een uurtje of 8 s ochtendsquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Berenanus het volgende:
Zo zag onze tent er vorig jaar uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
sausquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dat was rond een uurtje of 8 s ochtends
SauS voor de mensen die het iets zegt![]()
SauS.HenK voor de mensen die dat weer wat zegt
SauSquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sausgaat wel een belletje rinkelen
en wat een chaos
Same here.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:33 schreef heus het volgende:
Ik wilde heen.. toen het nog in biddinghuizen was.. waar het nu is is me veel te ver...
Ja, want Six Flags is zooo tofquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:57 schreef nlboy het volgende:
[..]
Same here.En ik vond het wel relaxt dat je zo naar Six Flags kon.
Ik zie me tentquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Berenanus het volgende:
Zo zag onze tent er vorig jaar uit:
[afbeelding]
Doen dan!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:19 schreef Evertjan het volgende:
lijkt me zo gaaf om daar is naar toe te gaan
Er is internet, dus als we zon topic als dit openhouden zijn jullie allemaal welkom voor onze tent om een hoop bier te drinken. (gelieve uw eigen stoel mee te nemen)quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:09 schreef Pritt het volgende:
Ik stel voor dat een FOK!-meeting houden onder het genot van een biertje!
Maar ik ben een WoW nurd die worden toch meestal wel als buitenbeentjes gezienquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef Pritt het volgende:
[..]
Doen dan!
Het is misschien een grote stap om je eraan over te geven op het begin maar als je er eenmaal bent is het super genieten.![]()
Er zijn altijd wel mensen die nog een plekje vrij hebben in hun gametent.
En 99% van de mensen daar zijn gewoon zeer relaxt!
Wat is de entree voor die lan partyquote:
Periode 1: 25% korting! -> 149,-quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is de entree voor die lan party???
Meestal vragen lan party's fikse entree
Nouja hier nooit![]()
LIJKT ME VET GAAF.
ZO IN DIE TENTEN.
haha!
PWNEN!!!!!![]()
Wij zitten met 7 man in de tent waarvan er 7 man WoW'en.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Maar ik ben een WoW nurd die worden toch meestal wel als buitenbeentjes gezien![]()
Dat vraag ik me ook al af.. nog niets van gezien. Ook op www.demozone.nl staat niets.quote:Op woensdag 9 mei 2007 03:08 schreef cerror het volgende:
Waar is demozone?
Ow ik dacht dat ze dit jaar niet kwamen.quote:
subtielquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:19 schreef Pritt het volgende:
De pleeenpoetser?
gewoon gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:30 schreef aerodynamic het volgende:
Ik zit er nog over te twijfelen om te gaan. Op dit moment doe ik alleen maar WoW en ik ken niemand die daar heen gaat. Dus jaeven afwachten...
Laatste betalingsperiode is altijd wat duurder geweest. En dan nog, een beetje camping ergens kost zo ook al 20 euro per nacht.. Terwijl je hier zo veel meer hebtquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:48 schreef -Muse- het volgende:
Ik ben er 2 jaar geleden geweest, maar om nou 200 euri neer te tellen voor een weekje gamen...Tis wel erg duur geworden! Misschien dat ik een dagje langskom om een paar vrienden te checken en te pwnen!!
een weekje? bijna 2 wekenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:48 schreef -Muse- het volgende:
Ik ben er 2 jaar geleden geweest, maar om nou 200 euri neer te tellen voor een weekje gamen...Tis wel erg duur geworden! Misschien dat ik een dagje langskom om een paar vrienden te checken en te pwnen!!
Addicts, je weet wel dat er bijna geen internet is. Laatste keer dat ik op cz was was in 2k5, was toen ook een beetje aan het wowen, ping van 1500 ftwquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wij zitten met 7 man in de tent waarvan er 7 man WoW'en.![]()
Gelukkig hebben wij een paar happy campers die 24/7 in de tent zitten dus geen probleem, laat ze maar komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
kijk maar uit voor je aparatuur... er zit een asielzoekerscentrum langs!
ik mag het zeggen. Maar opgeruimt staat netjes. Opzouten met demozone. Gezeik elk jaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:39 schreef engessa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al af.. nog niets van gezien. Ook op www.demozone.nl staat niets.
Heb je nog sappige verhalen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik mag het zeggen. Maar opgeruimt staat netjes. Opzouten met demozone. Gezeik elk jaar![]()
Zulke shit hoort ook helemaal niet thuis op campzone, alleen wannabees die daar zouden willen zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik mag het zeggen. Maar opgeruimt staat netjes. Opzouten met demozone. Gezeik elk jaar![]()
Ik zal zeker even reageren op een internal thread en langskomen voor een leuke tafel/toernooitje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:50 schreef SNArky het volgende:
But of course! We nemen twee sets mee en jullie zijn uiteraard weer van harte uitgenodigd.
ik zag je persaanmelding binnen komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik kom zondag effe kijken. Wie is er interviewwaardig?
stefan was net bovenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:56 schreef Gloeidoos het volgende:
Fok TV is er nu....
Het was erg leuk miss_bleu. Wel een beetje modderig, maar goeie sfeer!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:12 schreef miss_bleu het volgende:
ik zag je persaanmelding binnen komenen ook die van stefan sunchaser voor foktv
Die muziekkeuze somsquote:Op maandag 23 juli 2007 09:47 schreef Danny het volgende:
FOK!tv @ Campzone (filmpjuh!)
FOK!tv @ Campzone 2007
Ik begrijp trouwens niet waar het vooroordeel vandaan komt dat er 11 dagen niet gedoucht wordt, ga zelf iedere dagquote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef Etcetera het volgende:
nou dat was wel weer een bevestiging van alle vooroordelen die er over CZ te vinden zijn he
zeker een beetje tussen de kwakjes van andere wanhopige rondlopen?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:27 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ik begrijp trouwens niet waar het vooroordeel vandaan komt dat er 11 dagen niet gedoucht wordt, ga zelf iedere dag.
Daarom draag ik ook slippers.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
zeker een beetje tussen de kwakjes van andere wanhopige rondlopen?
Als de campinggasten in de buurt gaan klagen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:41 schreef SunChaser het volgende:
Is er btw een avondklok wat betreft muziek?
tussen 22.00 en 10.00 is het boxen dicht/zachterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:41 schreef SunChaser het volgende:
Is er btw een avondklok wat betreft muziek?
van 22.00 tot 12.00 is het.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tussen 22.00 en 10.00 is het boxen dicht/zachter
nou in het reglement staat van 22-10uurquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef Berenanus het volgende:
[..]
van 22.00 tot 12.00 is het.
en om 22.01 staan ze naast de speakers hoor, tot nu toe elke avond.
Meld dat dan van tevorenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben er eventjes geweest, en vond het er heel leuk uitzien, tegen mijn verwachtingen in
ja, jeetje, was foktv niet al prominent genoeg aanwezig ofzoquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:58 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Meld dat dan van tevorenHadden we een heuse (korte) fok-meet kunnen hebben
Ik vind SC maar engquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, jeetje, was foktv niet al prominent genoeg aanwezig ofzo
Was jij met Sun meequote:
da's veld Cquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef Berenanus het volgende:
[..]
van 22.00 tot 12.00 is het.
en om 22.01 staan ze naast de speakers hoor, tot nu toe elke avond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |