quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:29 schreef Bastard het volgende:
http://www.tilburgzeikt.com/index.php?option=com_content&task=view&id=873&Itemid=75
wij begin juliquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Ik heb hald juli al vakantie , komt lekker uit dan
Wat een prutser, dan is het alweer bijna winterquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
wij begin juli
dus tt was eigenlijk meer: B heeft eind augustus vakantie
![]()
Ja he .. doen we al jaren zo.. prima weer, lekker rustig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:21 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Wat een prutser, dan is het alweer bijna winter
ja juist over het algemeen gewoon goed weer ook rond die tijd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja he .. doen we al jaren zo.. prima weer, lekker rustig.
Ik heb nog geen kut weer gehad eigenlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja juist over het algemeen gewoon goed weer ook rond die tijd.
ZO'N baardquote:
Bob is een geweldig mooi beest zeg! Lijkt wel een soort van glitter over me heen ofzo? Shizzle beessiequote:Op donderdag 3 mei 2007 08:58 schreef QueenR het volgende:
goede morgen!
Harry leek er als kitten al op, maar nu is het zeker.. hij is een boskat
[afbeelding]
[afbeelding]
Tessa was nogal tekeer gegaan in de etensbak, dus smaakte ze wel erg lekker. En mocht ze eerst even bij ome harry
[afbeelding]
[afbeelding]
daarna nam ome Gijs het even over (beetje onscherp maar wilde toch laten zien)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook Teun had een lekker smaakje, en was daarna aan de beurt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ondertussen speelde de zusjes Toos en Tessa eroplos
[afbeelding]
Toos is de enige die zichzelf een beetje schoon weet te houden tijdens de etenssessiesZij is overigens de enige die nog op een baasje aan het wachten is.
Dan had ik verder nog iets anders.Maar ik heb hier dan ook nog Bob rondlopen. Lieve ex kater (ragdoll) van bijna een jaar (deze maand). Bob is heel erg lief, speels maar toch rustig. Alleen kan hij er dus niet zo goed tegen dat hij hier niet alleen rond mag dobberen. Wat resulteerd in hier en daar naast de bak plassen. Het is al vele malen beter dan dat het was, maar nog steeds niet goed. Ik heb het uitgetest door hem bij een vriendin neer te zetten die geen katten had, en daar deed ie het prima. Maar hier is hij dus niet gelukkig. Kittens vindt ie eng etc. Hij heeft een goede stamboom en is helemaal gezond (compleet binnenstebuiten laten draaien) Ik wil eigenlijk kijken of ik hem in een goed huisje kan herplaatsen. Ik wil er wel een behoorlijke vergoeding voor hebben, niet om eraan te verdienen (lukt toch niet) maar om de drempel wat hoger te leggen zodat niet iemand hem wil en vervolgens dus wel verkoopt. (ca. 300 eur) baal er erg van, maar denk toch dat Bob uiteindelijk veel gelukkiger is bij iemand waar hij alleen of max met een andere kat zit. En Ik met kinderen en andere katten worden er denk ik ook stukke rustiger van. Dus als jullie toevallig iemand kennen of zelf nog een kat willen, laat het me weten
hier is onze Bob
[afbeelding]
[afbeelding]
Bob is idd heel mooi. Heeft ook wel een beetje een decadente uitstralingquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bob is een geweldig mooi beest zeg! Lijkt wel een soort van glitter over me heen ofzo? Shizzle beessie![]()
Leuk ook dat de andere katten die ukkies op nemen en schoon maken.. die jongens zijn een beetje aan het bemoederen zeg maar.
Ik denk dat als ik bij jou zou langs komen ik eigenlijk alleen maar op de grond zit met de katten te spelen![]()
Pas als ik God of War 2 heb uitgespeeld graag.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:35 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Demo?
huisgenootje van mij ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
Zo nog 2 daagjes dan weer weekend.
Zaterdag naar Roger Waters.
lief hequote:
Nog niet klaar? Spel is 10 uur ofzo.. of speel je sjotime?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pas als ik God of War 2 heb uitgespeeld graag.
heleboel, maar geen Forzaquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:30 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Nog geen demo ?
Wel hele coole filmpjes gezienquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:30 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Nog geen demo ?
Ik hoop dat je uitglijdtquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt geen demo van Forza.
Allemaal starten... en allemaal rechtdoor in de eerste bocht zekerquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan hoop ik dat Forza bugged is en je niet kan sturen.
dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Allemaal starten... en allemaal rechtdoor in de eerste bocht zeker![]()
pmquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=235
noot welquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat pm
Ik heb geen Personal Message van je als je dat soms bedoeld
Die achievements van 1 punt ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=235
Uurtje of 14 is het denk ik. Zit nu op 10 uur.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:49 schreef Bastard het volgende:
Nog niet klaar? Spel is 10 uur ofzo.. of speel je sjotime?
Ik start ook in Europa.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:17 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat ik start in Europa.. maar alleen al D klasse zijn al zoveel coole wagens wel...OHHH MEN IK KAN NIET WACHTEN GEWOON!!!!
Ik begin denk ik met die Golf 1quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik start ook in Europa.
Mini - BMW M3 - Ferrari F355.
Klaar
Ik zit op Sjotime 12 uur,.... best een groot spel overigens,... ben er nog lang niet merkte ik gisteren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog niet klaar? Spel is 10 uur ofzo.. of speel je sjotime?
WHHHAAAAAquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:32 schreef Chocobo het volgende:
Forza haal ik ook denk ik,.... alleen al voor Daan in ieder geval. Burnout speelt hij nu en eindigt met goldNeed 4 speed doet hij uit zijn hoofd, en met World of Warcraft is hij klaar. Hij vind Motorstorm op PS3 wel cool,.......... maar denk dat hij gaat gillen als Forza uitkomt
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:32 schreef Chocobo het volgende:
Forza haal ik ook denk ik,.... alleen al voor Daan in ieder geval. Burnout speelt hij nu en eindigt met goldNeed 4 speed doet hij uit zijn hoofd, en met World of Warcraft is hij klaar. Hij vind Motorstorm op PS3 wel cool,.......... maar denk dat hij gaat gillen als Forza uitkomt
Meer voor de BlueRay denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:49 schreef -Struikrover- het volgende:
PS3 ook......
Wat voor info zou je willen weten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:50 schreef QueenR het volgende:
weet een van jullie hoe je van een hotmail adres meer info kan achterhalen? waar het vandaan komt etc?
(heb op hotmail wel staan wat ip is etc)
a/s/l ?quote:
waar het vandaan komt, wie het is weet ik het zoiets? Heb heel raar mailtje gekregen van iemand met foto'squote:
Ja klopt,... kijk er voornamelijk films op in HD. De nieuwe Bond film heb ik en 'The Departed' komt volgende week uit op het blauwe schijfje,.... prachtig beeld.quote:
hahahaha, ben benieuwd wanneer Merlijn aan de games gaat, kan ook nooit lang duren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja klopt,... kijk er voornamelijk films op in HD. De nieuwe Bond film heb ik en 'The Departed' komt volgende week uit op het blauwe schijfje,.... prachtig beeld.
Maar Daan inderdaad,... heeelemaal gek van Race-games,... hij zag de Forza 2 trailer en werd echt gek,... die die die zei hij de hele tijd. Dus als ik over een maandje over het beeld slinger dan weet je wie het is
Waar ben jij Gijs? Ik heb nu dat gedeelte met Atlas gehad en betreed nu de Temple of the Sisters of Faith.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Ik zit op Sjotime 12 uur,.... best een groot spel overigens,... ben er nog lang niet merkte ik gisteren.
Piemels?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:06 schreef QueenR het volgende:
waar het vandaan komt, wie het is weet ik het zoiets? Heb heel raar mailtje gekregen van iemand met foto's![]()
We gaan hem gewoon coachen Gijs! Over een paar jaar verslaat hij Twi!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:06 schreef Chocobo het volgende:
Dus als ik over een maandje over het beeld slinger dan weet je wie het is
quote:
Alweer?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kratos gaat dood op het eind.
The Departedquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:06 schreef Chocobo het volgende:
Ja klopt,... kijk er voornamelijk films op in HD. De nieuwe Bond film heb ik en 'The Departed' komt volgende week uit op het blauwe schijfje,.... prachtig beeld.
Naar mijn idee net voor Atlas! Geniaal spel,..........quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar ben jij Gijs? Ik heb nu dat gedeelte met Atlas gehad en betreed nu de Temple of the Sisters of Faith.
Ben je Icarus al tegengekomen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:13 schreef Chocobo het volgende:
Naar mijn idee net voor Atlas! Geniaal spel,..........
Persoonlijk denk ik dat de PS3 de verkoop van Blu-ray ziekelijk heeft versneld. Ze zijn als medium nu als eerste over de 1 miljoen verkoop heen en ik geloof dat New Line Cinema en Paramount nu een deal met Sony hebben gesloten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The DepartedDie ga ik volgende week ook halen! Wacht ik al lang op. Ik wacht nog even op het verloop van de strijd tussen HD-DVD en Blueray voordat ik geld uitgeef aan zo’n speler.
Ik verwacht ook wel dat Blue-Ray het gaat worden. Die PS3 komt er zeker, alleen even kijken wanneer. Ninja Gaiden Sigma ziet er echt heel mooi uit!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:15 schreef Chocobo het volgende:
Persoonlijk denk ik dat de PS3 de verkoop van Blu-ray ziekelijk heeft versneld. Ze zijn als medium nu als eerste over de 1 miljoen verkoop heen en ik geloof dat New Line Cinema en Paramount nu een deal met Sony hebben gesloten.
Ik heb het origineel gezien (infernal affairs), en die was al geweldig!quote:Mijn broer zei dat de Departed echt mega cool is,... kan niet wachten op die film. Koper!
Ja...jijquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dus als ik over een maandje over het beeld slinger dan weet je wie het is
Dat's wel beter.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt geen demo van Forza.
Je bent niet helemaal lekker geloof ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat's wel beter.
Laat die demo maar na de release komen.
Demo van Forza 1 was ook niets.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal lekker geloof ik
Ah nieuw.. zitten toch ook bekende banen in, je kent het principe van tunen en rijden.. das ook niet nieuw. Wil gewoon weten hoe het er uit ziet, hoe het een beetje speeltquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Demo van Forza 1 was ook niets.
Nee blijf wel wachten tot hij uitkomt.
Zie dan alles nieuw.
Ach een maandje is zo om ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah nieuw.. zitten toch ook bekende banen in, je kent het principe van tunen en rijden.. das ook niet nieuw. Wil gewoon weten hoe het er uit ziet, hoe het een beetje speelt
Hmm ik zit zelf op zon punt dat geen enkel spel meer intressant is.. kom ook weinig in het xbox topic, boeit me geen kont meer die andere games. (En het scheelt scrollen door een hoop geouwhoer heen, zoals scoreopbouw van flipperkasten bekritiseren, mijn god!)quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach een maandje is zo om ja.
Ik vermaak me nog best.
Xbox topic lees wel es wat door, tis een hoop shit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm ik zit zelf op zon punt dat geen enkel spel meer intressant is.. kom ook weinig in het xbox topic, boeit me geen kont meer die andere games. (En het scheelt scrollen door een hoop geouwhoer heen, zoals scoreopbouw van flipperkasten bekritiseren, mijn god!)
Ah.. maandje is zo om inderdaad.. vraag me eigenlijk af of ik straks ook wel aan gamen toekom, heb nu ook amper tijd.
Ik ook niet.. CMR denk ik ergens.. misschien nog eens ergens iets wat ik nu nog niet waardeer.. maar eigenlijk dit jaar alleen forza en halo voor mij ook inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Xbox topic lees wel es wat door, tis een hoop shit.
Verder kijk ik uit naar Forza, ben dan wel ff klaar en eind van het jaar Halo3.
Misschien nog een spel tussen door, maar zou niet weten welke.
Ja CMR lijkt me ook wel leuk, maar moet Unreal Tournament 3 ook op zekers hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook niet.. CMR denk ik ergens.. misschien nog eens ergens iets wat ik nu nog niet waardeer.. maar eigenlijk dit jaar alleen forza en halo voor mij ook inderdaad
Mits dit jaar uit komt dan .. moet ik hem ook hebben indrdaad!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja CMR lijkt me ook wel leuk, maar moet Unreal Tournament 3 ook op zekers hebben.
Bioshock, Mass Effect?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:45 schreef gijsje79 het volgende:
Misschien nog een spel tussen door, maar zou niet weten welke.
Dat sms-je van jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:55 schreef Bastard het volgende:
Nou.
Kheb op Vrijdag liever een kale poes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Voor al die katliefhebbers hier ....
[afbeelding]
110ccquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
De dagknaller van vandaag
http://www.speurders.nl/dagknaller/?ito=dk5
Daar zet ik mn dochter(s) niet opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Kamp-speelgoed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Mmm van wie zou ze dat dan hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tess zou er nu al willen
wat een wildebras is dat zeg![]()
Ja die gaat lekker wdb!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:04 schreef Magneet het volgende:
Merlijn is verslaafd aan glijbanen. Het liefst hoofd eerst naar beneden en op het kdv betekend dat zandhappenDaar kan hij ook al goed zelf omhoog btw.
No problemoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien hebben klus-gijsjes tips voor me.
Ik heb tegels voor mijn balkon nodig, tegels voor mijn badkamer en een nieuwe wastafel. En liefst een maanetje dat alles voor me doet.
Waar kan ik het beste voor zoiets gaan?
Jij hebt geld zat, ga naar een badkamerzaak en bestel alles incl montagequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien hebben klus-gijsjes tips voor me.
Ik heb tegels voor mijn balkon nodig, tegels voor mijn badkamer en een nieuwe wastafel. En liefst een maanetje dat alles voor me doet.
Waar kan ik het beste voor zoiets gaan?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[/b]Jij hebt geld zat[/b], ga naar een badkamerzaak en bestel alles incl montage
Kom op Gijs, je zit niet in de positie dat je hoeft te kijken op een honderdje meer of minder,... geeft ook niet, je werkt er ook hard voor.quote:
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:10 schreef Bastard het volgende:
Kom op Gijs, je zit niet in de positie dat je hoeft te kijken op een honderdje meer of minder,... geeft ook niet, je werkt er ook hard voor.
Doe ik ook.quote:Maar eigenlijk zou ik hetzelfde doen als wat Struik aangeeft, ga naar diverse toko's die dat doen, laat een offerte maken en laat het uitvoeren. Het is een eigen huis, je wilt dat het goed en strak gebeurt, uiteindelijk levert het weer een meerwaarde op.
Nee, tis niet EN dit EN datquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.Maar het betekent wel keuzes maken. In dit geval geen nieuwe computer en in het najaar niet ver op vakantie.
[..]
Doe ik ook.
Die vorige bewoners hadden nogal een aparte smaak. Zo zijn de badkamers en wc vrolijk wit/geel betegeld. Maar was het geld bij de wastafel blijkbaar op, want dat is een lelijk goedkoop model. Ook het balkon was een verzameling van houten vlonders en vaste plantenbakken.
Aangezien ik hier nog wel een paar jaar wil blijven wonen, wil ik het nu naar mijn eigen smaak opknappen, maar wel neutraal (scheelt bij verkoop). Dus witte tegels aan de muur en grijze anti-sliptegels op de vloeren. En een mooi badkamermeubel + spiegel. Op het balkon komen ook tegels en mooie potten.
Ik ben niet goed in keuzes maken.quote:
wat bedoel je met een zwevende wastafel?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in keuzes maken.
Al is dit wel een waardevermeerding van het huis, en ik raak het straks wat makkelijker kwijt.
Lijstje is nu als volgt:Zowel op de WC als de badkamer de gele tegels aan de muur vervangen door witte. Daar hebben de vorige bewoners gelukkig nog voldoende reservetegels voor achtergelaten. Vloer vervangen door mooi grijze antisliptegels. Mooie zwevende (design)wastafel met houten meubel, bijpassend rek voor handdoeken en spiegel. Balkon betegelen. Balkonrand opnieuw schilderen. Iets wat ik wel zelf kan! Afneembare hoor laten plaatsen voor slaapkamerraam. Schuifhor laten plaatsen voor schuifdeur balkon.
¤![]()
Dat hij aan de muur vasthangt. Dus niet rust op een meubel.quote:
Zwevend toilet ook nooit gezien zeker?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef kepler het volgende:
[..]
wat bedoel je met een zwevende wastafel?
ow, maar das toch gewoon normaal met een wastafel?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat hij aan de muur vasthangt. Dus niet rust op een meubel.
Gast, jij douched met 20 mannen daar in 1 douchequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ow, maar das toch gewoon normaal met een wastafel?
vind het juist bijzonder als de wastafel in een meubel zit
tis nu nog maar 10 man in twee douchesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gast, jij douched met 20 mannen daar in 1 douche
IIIEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef kepler het volgende:
[..]
tis nu nog maar 10 man in twee douchesDe rest heeft hun eigen badkamer, de patsers
euhu...quote:
Dan nog.. moet je je antislipslippers aanhouden om niet uit te glijden over de kwakjesquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan nog.. moet je je antislipslippers aanhouden om niet uit te glijden over de kwakjes![]()
Het schaamhaar van andere mensen uit het doucheputje peuteren als het water niet meer goed wegloopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:08 schreef Bastard het volgende:
Dan nog.. moet je je antislipslippers aanhouden om niet uit te glijden over de kwakjes![]()
Demo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:07 schreef Bastard het volgende:
[360] Forza 2, #2 Gentlemen start your engines!
Nederlands was zeker niet je hoofdvak zeg maar... de release van het spel Gijsquote:
Ik had nog niet in het topic gekeken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef Bastard het volgende:
Nederlands was zeker niet je hoofdvak zeg maar... de release van het spel Gijs
Ja moeten idd snel afspreken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:15 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Wat een toeval he!
Mis jou ook![]()
Snel weer langskomen
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:16 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja moeten idd snel afspreken.
Hoop te bespreken....
Er moet gepoetst worden. Zo visite.quote:
Whahahaa.. was het zeker een puinhoop als je er zo vroeg uit moet daarvoorquote:
Ja, MSN chatlogs worden bewaard op mn PC. Deze ging over Knut toevalligquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
ouwe chatlog
ben meer benieuwd naar die log dan
Nah, beetje stoffig na het klussen van gister.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:57 schreef Bastard het volgende:
Whahahaa.. was het zeker een puinhoop als je er zo vroeg uit moet daarvoor![]()
oh das een goede. Ik wil wel maar wil ook eerst nog ff kijken in de stad, of er een vrouwelijker ietsje isquote:Op zondag 6 mei 2007 20:56 schreef kepler het volgende:
QueenR wil jij mn telefoon nog kopen?
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
oh das een goede. Ik wil wel maar wil ook eerst nog ff kijken in de stad, of er een vrouwelijker ietsje iskan je me nog een paar daagjes geven? (probeer ik morgen te gaan kijken.
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:03 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
altijd maar wachten op die vrouwen
is goed, ik hoor het wel
Klinkt als een 'nee' Gijs!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:03 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
altijd maar wachten op die vrouwen
is goed, ik hoor het wel
quote:
Alles goed schat,........ met jou ook? Ga je voor een ladyphone?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
heb ik toch niet gezegd
klinkt als een nog ff kijken of ik voor dat geld ook een vrouwelijkere kan krijgen.
![]()
ps hoe gaat het?![]()
![]()
Die van Kep heeft vast ook een trilfunctie hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:20 schreef QueenR het volgende:
heb ik toch niet gezegd
klinkt als een nog ff kijken of ik voor dat geld ook een vrouwelijkere kan krijgen.
![]()
een hele goed zelfsquote:Op zondag 6 mei 2007 21:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die van Kep heeft vast ook een trilfunctie hoor.
ik heb er echt helemaal geen ene bal verstand van. Het doet me ook heel weinig moet ik zeggen. Altijd maar afdankertjes gehad haha. maar ja als ik er dan toch een moet kopen eens kijken wat er is toch?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alles goed schat,........ met jou ook? Ga je voor een ladyphone?![]()
Oh das wel gaaf jaquote:Op maandag 7 mei 2007 06:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisterenavond naar Tarzan geweest in het circustheater in scheveningen
Zaten op de 2de rij. Chantal, wat is ze lekker
Ze slingeren door heel de zaal aankabels![]()
Ja was het wat? Nog beetje vermaakt in Arnhem verder dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:05 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren bij Roger Waters geweest.
Wat een concertzeker het geld waard.
Jawel leuke kroegjes, we gaan nu iedere maand naar een stad om te stappen en wat rond te kijken.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja was het wat? Nog beetje vermaakt in Arnhem verder dan?
Dus iedere maand naar een stad.. ergens in NL.. en overnachten dan zeker?quote:Op maandag 7 mei 2007 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jawel leuke kroegjes, we gaan nu iedere maand naar een stad om te stappen en wat rond te kijken.
Waren geen live optredes maar gewoon gezellig.
niet als ik op de fiets zitquote:Op maandag 7 mei 2007 09:40 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het werkelijk heeeeerrrrlijk
Maar kom op.. 6 weken geen regen gehad, mag wel ff zo ook he
Sta je liever met 12 man onder de douche?quote:
Ik stond vanochtend heerlijk op het perron op de trein te wachten.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:54 schreef Bastard het volgende:
Zou ik nog lachend op de fiets zitten, echt waar!
Wouterina Bosquote:Op maandag 7 mei 2007 10:49 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop dat die vrouw het word..
Nee, met een rechts Frankrijk komt het wel in orde daar zeker? Nou ja we zullen wel zien ook.. ben rechts/links moe geworden.quote:
Sarko wil relschoppers harder aanpakken en die Fransen wat harder laten werken.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
Nee, met een rechts Frankrijk komt het wel in orde daar zeker? Nou ja we zullen wel zien ook.. ben rechts/links moe geworden.
Jep.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus iedere maand naar een stad.. ergens in NL.. en overnachten dan zeker?![]()
Eigen rechter spelen he, dat kan hier niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef Bastard het volgende:
http://nu.nl/news/1068982(...)rverkrachter%27.html
12 jaar... voor het vermoorden van de verkrachter van zijn kinderen... 12 jaar.
wat had de verkrachter gehad.. 3 jaar met tbs? hooguit dan denk ik..
Ik snap de actie van de beste man wel.. waarschijnlijk zou ik hetzelfde gedaan hebben als het mijn kinderen betrof
ik heb hier nog een tafelkoelkast staanquote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef Bastard het volgende:
Ken je dat... geef je net honderden euros uit aan een tv en rijexamen....
begeeft de koelkast het
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef Bastard het volgende:
Ken je dat... geef je net honderden euros uit aan een tv en rijexamen....
begeeft de koelkast het
Das aardig van je.. maar ik heb denk ik iets groters nodig nu we met zn 4'en zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb hier nog een tafelkoelkast staanHebben?
Ik heb de nieuwe cd van The Doors gekocht, verzamelwerk, ook erg lekkerquote:Op maandag 7 mei 2007 21:33 schreef Strolie75 het volgende:
TEEEEEEEEEEEEEEEEEEERING, wat is de nieuwe CD van Linkin Park GOED zeg!![]()
![]()
![]()
logisch, maar ik dacht misschien tijdelijk?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das aardig van je.. maar ik heb denk ik iets groters nodig nu we met zn 4'en zijn.
Doors is ook altijd erg goed!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef Bastard het volgende:
Ik heb de nieuwe cd van The Doors gekocht, verzamelwerk, ook erg lekker... wel anders..
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das aardig van je.. maar ik heb denk ik iets groters nodig nu we met zn 4'en zijn.
Daar past toch nooit een hele koe in?quote:
Daar zat ik vorig jaar een week voor op Kreta !!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep.
Maar ook België weekendje Atwerpen is ook niet verkeerd.
Hoeft allemaal niet veel te kosten.
¤125,- PP ben je wel klaar.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daar zat ik vorig jaar een week voor op Kreta !!
Nee, we kopen vandaag een andere.. moet wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef kepler het volgende:
[..]
logisch, maar ik dacht misschien tijdelijk?
ik heb met die ene al mijn handenvol. Hij was gisteren al heel vroeg gaan slapen maar werd rond half negen weer wakker. Heeft daarna zitten spelen tot 11 uur. Hij had totaal geen slaap meerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:10 schreef Bastard het volgende:
mja.. maar met 2 is je handen vol hoor.. als we met zn 2'en zijn is het al spits tot een uur of 8..
Wat een mooie dame is Tessquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Gelijk maar die 260 euro aan bekeuringen betalen
Vanavond ook alleen met m`n dochter
[afbeelding]
Ja, lief klinkt dat hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:33 schreef Magneet het volgende:
Melrijn begint wel steeds meer woordjes te zeggen trouwens. Het is goed luisteren maar hij zegt ze echt.
quote:
Geen idee, lees je eens in?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Waarom is het 360 topic dichtgegooid ?
Als die verrekte demo nu eens kwamquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef Bastard het volgende:
He.. nog een maand.
Dan kan ik je nog niet van de baan rossen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als die verrekte demo nu eens kwam![]()
Lekker he gijsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:18 schreef Bastard het volgende:
Ben overigs al zo aan het kwijlen van die 720 filmpjes op mn tv he
Tis heerlijk!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lekker he gijs![]()
M`n schoonbroertje heeft dezelfde tv besteld als ik heb maar dan de nieuwe versie ( 1 xtra HDMI aansluiting) kost nog maar 800 zoveel euro nu
Dit is precies zoals het daar is Gijsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Wat ingewikkeld allemaal.
*naar NeoGAF gaat*
Goed, even aankijken dan maar. Op zich waren die centrale topics wel ontoegankelijke slow chat reeksen geworden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is precies zoals het daar is GijsNeoGAF is het voorbeeld voor deze opzet
Heb jij geen vrouw?quote:
Die komt er ook niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:50 schreef gijsje79 het volgende:
Preview Dirt
Omdat er nog geen 360 topic is.![]()
quote:I swear that after 16 days of inactivity I can feel parts of me rusting... I'M TOO YOUNG TO DIE!! PLEASE! SAVE YOUR CONSOLE!
quote:Bobby is that you? Wait... I don't know a Bobby... WHAT IS HAPPENING TO ME!!
Owww... das wel een lastje!quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet naar de huisarts.
Bacteriele infectie in de hoek van mijn oog. Soort puistje.
Moet worden opengesneden![]()
![]()
Op elke andere plek zou het niet zoveel voorstellen...maar ogen....brrrrrr.....quote:
Alvast succes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet naar de huisarts.
Bacteriele infectie in de hoek van mijn oog. Soort puistje.
Moet worden opengesneden![]()
![]()
We dachten zelf om het samen met Sander en Wilma te vieren maar nog geen datum bekend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wow! ouwe lul
Maar je wist nog niet hoe en wat vieren zei je laatst ?
Ook de 17e zekerquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
We dachten zelf om het samen met Sander en Wilma te vieren maar nog geen datum bekend.
Weekend van de 26e word hem tenminste niet want dan zit ik op Pink Pop.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:29 schreef Bastard het volgende:
Ik word grijs... zag ik deze week.. hier en daar een grijze haar in mn wenkbrouw..dus ook op mn hoofd.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:29 schreef -Struikrover- het volgende:
*gunt*
Als de wekker gaat om 05.00 uur voel ik me 100quote:
Nee, C&C3 en The Departedquote:
ik vind sushi heerlijk, maar dit gaat toch wel heel erg ver moet ik zeggenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:31 schreef Bastard het volgende:
Zieke Sushi
Dit is best wel heel erg zielig ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |