quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:29 schreef Bastard het volgende:
http://www.tilburgzeikt.com/index.php?option=com_content&task=view&id=873&Itemid=75
wij begin juliquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Ik heb hald juli al vakantie , komt lekker uit dan
Wat een prutser, dan is het alweer bijna winterquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
wij begin juli
dus tt was eigenlijk meer: B heeft eind augustus vakantie
![]()
Ja he .. doen we al jaren zo.. prima weer, lekker rustig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:21 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Wat een prutser, dan is het alweer bijna winter
ja juist over het algemeen gewoon goed weer ook rond die tijd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja he .. doen we al jaren zo.. prima weer, lekker rustig.
Ik heb nog geen kut weer gehad eigenlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja juist over het algemeen gewoon goed weer ook rond die tijd.
ZO'N baardquote:
Bob is een geweldig mooi beest zeg! Lijkt wel een soort van glitter over me heen ofzo? Shizzle beessiequote:Op donderdag 3 mei 2007 08:58 schreef QueenR het volgende:
goede morgen!
Harry leek er als kitten al op, maar nu is het zeker.. hij is een boskat
[afbeelding]
[afbeelding]
Tessa was nogal tekeer gegaan in de etensbak, dus smaakte ze wel erg lekker. En mocht ze eerst even bij ome harry
[afbeelding]
[afbeelding]
daarna nam ome Gijs het even over (beetje onscherp maar wilde toch laten zien)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook Teun had een lekker smaakje, en was daarna aan de beurt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ondertussen speelde de zusjes Toos en Tessa eroplos
[afbeelding]
Toos is de enige die zichzelf een beetje schoon weet te houden tijdens de etenssessiesZij is overigens de enige die nog op een baasje aan het wachten is.
Dan had ik verder nog iets anders.Maar ik heb hier dan ook nog Bob rondlopen. Lieve ex kater (ragdoll) van bijna een jaar (deze maand). Bob is heel erg lief, speels maar toch rustig. Alleen kan hij er dus niet zo goed tegen dat hij hier niet alleen rond mag dobberen. Wat resulteerd in hier en daar naast de bak plassen. Het is al vele malen beter dan dat het was, maar nog steeds niet goed. Ik heb het uitgetest door hem bij een vriendin neer te zetten die geen katten had, en daar deed ie het prima. Maar hier is hij dus niet gelukkig. Kittens vindt ie eng etc. Hij heeft een goede stamboom en is helemaal gezond (compleet binnenstebuiten laten draaien) Ik wil eigenlijk kijken of ik hem in een goed huisje kan herplaatsen. Ik wil er wel een behoorlijke vergoeding voor hebben, niet om eraan te verdienen (lukt toch niet) maar om de drempel wat hoger te leggen zodat niet iemand hem wil en vervolgens dus wel verkoopt. (ca. 300 eur) baal er erg van, maar denk toch dat Bob uiteindelijk veel gelukkiger is bij iemand waar hij alleen of max met een andere kat zit. En Ik met kinderen en andere katten worden er denk ik ook stukke rustiger van. Dus als jullie toevallig iemand kennen of zelf nog een kat willen, laat het me weten
hier is onze Bob
[afbeelding]
[afbeelding]
Bob is idd heel mooi. Heeft ook wel een beetje een decadente uitstralingquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bob is een geweldig mooi beest zeg! Lijkt wel een soort van glitter over me heen ofzo? Shizzle beessie![]()
Leuk ook dat de andere katten die ukkies op nemen en schoon maken.. die jongens zijn een beetje aan het bemoederen zeg maar.
Ik denk dat als ik bij jou zou langs komen ik eigenlijk alleen maar op de grond zit met de katten te spelen![]()
Pas als ik God of War 2 heb uitgespeeld graag.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:35 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Demo?
huisgenootje van mij ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
Zo nog 2 daagjes dan weer weekend.
Zaterdag naar Roger Waters.
lief hequote:
Nog niet klaar? Spel is 10 uur ofzo.. of speel je sjotime?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pas als ik God of War 2 heb uitgespeeld graag.
heleboel, maar geen Forzaquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:30 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Nog geen demo ?
Wel hele coole filmpjes gezienquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:30 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Nog geen demo ?
Ik hoop dat je uitglijdtquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt geen demo van Forza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |