Juist. Filmpje aanzetten en vanzelf in slaap vallen. Of niet. Evengoed relaxed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef plankie het volgende:
Ik zou gewoon, ondanks de koffie, lekker terugkruipen m'n nest in
om 6 uur is het al lang licht, helaas weet ik datquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Om 6 uur is het nog pikkedonker en jij verward dat met 9 uur.....
Dat kan maar 1 ding betekenen: Dat je een ongelofelijke luie vetzak bent die nooit voor 9 uur zijn nest uit is.... Ga eens werken ofzeau.
Kerel, wie is hier nou de luie vetzak die werk moet zoeken. Om 6 uur is het al licht!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat kan maar 1 ding betekenen: Dat je een ongelofelijke luie vetzak bent die nooit voor 9 uur zijn nest uit is.... Ga eens werken ofzeau.
Haha, ja eigenlijk welquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:47 schreef maok het volgende:
en je had niet zoiets van wat is het rustig op straat?
Gevoelstemperatuurtje van -10 ongeveerquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:13 schreef Aresdreams het volgende:
Maar het was wel lekker fris op de fiets dan? toch?
En dit was best wel kansloosquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat gevoel had ik voor me handen om 9 uur nog steedsquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuurtje van -10 ongeveer![]()
Beetje vroeg, niet?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
quote:
Ben jij niet die dj van 3ffm?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
maar na een paar seconden stroomde het dataverkeer weer door?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef Silven het volgende:
DE BIS GEPOOONT, DE BIS GEPOONT, DE BIS GEPOONT WIE UNNE N000000B
Dat zeg jijquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:36 schreef EdAtTheBar het volgende:
Nu zit ik hier (20 minuten later). Nog te rillen van het weinige slaap en koffie die bijna mn neus uitstroomt. Al dit bovenstaande voor niets dus, terwijl ik nu nog in mn nest had kunnen liggen..
Klacht: zelf te scheel zijn om fatsoenlijk op je leskaart te kijken en jezelf daardoor keihard pwnen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |