Yup.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:35 schreef veldmuis het volgende:
PRIO 1 AL221 TS223 PTT Postkantoren BV Delftseplein 31 ROTTERDAM Gebouwbrand (Middel Brand: ja) (Grote Brand: ja)
Dat, denk ik.
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Nieuws?itemid=43643quote:Brand aan Delftseplein R'dam-centrum
In het voormalige postkantoor aan het Delftseplein in Rotterdam-Centrum is brand uitgebroken.
De brandweer is met veel materieel uitgerukt om de brand op de hoogste etages van het veertien verdiepingen tellende gebouw onder controle te krijgen.
Er zijn twee mensen licht gewond geraakt. Ze liepen rookvergiftigingsverschijnenselen op.
Later meer...
Ik gok dat er ergens brand is in de buurt van het CS.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:27 schreef Reza-impreza het volgende:
Al 6 bluswagens, 2 ladderwagens, 1 brandweer commandant, 3 ambulances langs zien komen.
Allemaal met zwaailicht en sirene richting Rotterdam CS
Die kunnen ook hiernaar onderweg zijn:quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:41 schreef Reza-impreza het volgende:
en weer een bluswagen
Al staat daar geen TS tussen. Nja. Weetikhet, ik ken die regio verder niet.quote:BRAN PRIO 1 OD301 VC901 CP901 HO901 LR901 IM901 Bachplein SCHIEDAM HV Gaslucht (grip: 1)
mijn topic ! wat doen jullie!quote:
Er mag niet meer gerookt worden in openbare gebouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
mijn topic ! wat doen jullie!
[ontopic] Ik zit in een gebouw bijna tegenover de plek waar ze allemaal naartoe scheuren , maar ik zie geen rook
Zó hee, jij bent een slimme knaap!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik gok dat er ergens brand is in de buurt van het CS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |