Mja wat eerbetoon enzo.. maar hoofdzakelijk voor de doden die zijn gevallen in die bochten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar er staat toch wel meer op dan alleen namen?
Kijk heb ik vandaag toch nog iets geleerd op mijn stage.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja wat eerbetoon enzo.. maar hoofdzakelijk voor de doden die zijn gevallen in die bochten.
Die gast kan niet rijdenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef Frasier het volgende:
http://www.msxbox-world.c(...)za-Motorsport-2.html (filmpje: Forza Motorsport 2 Exclusive Arcade Exhibition Race 5 Sebring with Car Damage (640x360)
Hoor dat geluid van die donkere Ferrari in 't begin als ie weg rijdt![]()
Dat soort auto's trekt mij dus helemaal nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:18 schreef -Struikrover- het volgende:
"Nieuwe"
http://www.gametrailer.com/umwatcher.php?id=62517
Het werkt wel maar je auto gaat er op den duur niet veel beter van rijden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die gast kan niet rijden
Het aloude haal-je-tegenstander-in-door-hem-als-vangrail-te-gebruiken werkt nog steeds.
Tuurlijk, dat kan altijd... zorgen dus dat je beter rijdt en geen last hebt van die figuren verder!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die gast kan niet rijden
Het aloude haal-je-tegenstander-in-door-hem-als-vangrail-te-gebruiken werkt nog steeds.
Daar had ik het in deel 1 van dit topic al over. Hoe gaan ze dat online oplossen? Ik heb racers nooit online gespeeld dus weet niet of ze daar al iets voor hebben bedacht?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die gast kan niet rijden
PGR2 ging over het algemeen wel goed vond ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
Of je zet de ghost mode aan, dan ga je door de auto's heen meteen geen last van beuken.
En een kick bij de users wil ook wel helpen.
PGR3 was een ramp.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
PGR2 ging over het algemeen wel goed vond ik.
Die Ghost mode hoeft van mij ook niet, maar als er mensen zijn die zeuren over botsen is het een goed alternatief.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
PGR2 ging over het algemeen wel goed vond ik.
Kom op zeg, dat heeft toch niet veel met racen te maken. Het moet juist zo zijn dat je je auto er voro gooit zodat iemand er niet voorbij kan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:18 schreef Bastard het volgende:
En je weet van sommige mensen als ze achter je zitten dat je de lul bent, daar kun je op anticiperen door eerder te remmen, zodat hij voorbij komt... de bocht mist en jij fluitend verder rijdt
Ja.. precies, dat is netjes rijden en iemand de ruimte gunnen.. zie je niet zo vaakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat heeft toch niet veel met racen te maken. Het moet juist zo zijn dat je je auto er voro gooit zodat iemand er niet voorbij kan.
ik ook niet echt, maar het geluid is welquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat soort auto's trekt mij dus helemaal nietHopen dat daar niet al teveel van in zitten.
In PGR 4 hebben ze dat punt aangepast las ik. Beetje terug naar het niveau deeltje 2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
PGR3 was een ramp.
De beste oplossing is botsingen uit zetten, dat je dus gewoon door elkaar heen rijd.
Alleen ben je dan een beetje het race idee kwijt en wordt het online MP time trial.
Het is heel erg afhankelijk van hoe het gemaakt is . In PGR3 heb je iemand zo achterstevoren staan. Terwijl in andere race spellen dat een behoorlijke opgave is.
Het is natuurlijk wel realistisch dat iemand snel achterstevoren staat, maar fijn is het niet als je daardoor verliest.
Schade aan de auto is hier geen oplossing voor. Waarschijnlijk heeft het slachtoffer meer schade dan de dader.
Dat is ook irri. Maar daar heb je nooit meer dan 1 bocht last van.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
Bij mij komt beuken trouwens meer door een gebrek aan racetalent dan kwaadwillendheid.
Ja da`s leuk. Altijd alleen op de baan totdat je gelapt wordtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is ook irri. Maar daar heb je nooit meer dan 1 bocht last van.
Maar jij zou natuurlijk ook extra voorzichtig kunnen rijden. Of niet zo heel snel starten zodat je andere niet in de weg zit.
quote:Sorry, there's no demo this Friday.
The demo is still going through the certification process so things are still up in the air. Apologies all around for leaving you guys hanging. I know anticipation around this game and its demo is at an all-time high, but our (Turn 10's) hands are tied here.
Seriously, as soon as I know something, I'll make an announcement here.
Thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |