Als je host bent kan je dat uitzetten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan handig zijn in het begin als je de baan niet kent, maar persoonlijk vind ik het jammer dat deze erin zitten eigenlijk.
Want in Forza1 kun je bijvoorbeeld online rijden met die strepen aan, en dan rij je zelf bijvoorbeeld met die strepen uit.. dat maakt de race makkelijker voor diegene die hem aan heeft aangezien de lijn veranderd als je harder of zachter rijdt.
mhh Is twi dus de forza man op fok?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb die dingen wel nodig als ik een beetje kans wil maken tegen een twi die wel alles uit heeft staan.
Het is wel leuk om af en toe zonder dat soort dingen te rijden, maar toch liever met.
twi is DE race god van fok.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
mhh Is twi dus de forza man op fok?
Ik kijk verder ook naar dit spel uit hier kun je echt zo lang mee bezig zijn speel je over 4 jaar nog![]()
Wou je net quoten met een paar van deze er in >>quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:20 schreef Henk-B het volgende:
Onjuiste info stond hier!
Ja ik was ook heel erg blij, totdat ik wat verder las en zag dat ze de releasedate van de demo van Spiderman 3 en Foza hadden omgewisseld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wou je net quoten met een paar van deze er in >>![]()
![]()
![]()
![]()
Laat hem maar komen met Forza 2quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
twi is DE race god van fok.
Heeft ie al bewezen met Forza 1 en met PGR3.
Ik hoop dus dat er voor Forza geen "prijsvraag" komt waar je een snelle ronde neer moet zetten. Want dan wint hij weer.
Idd, ben klaar voor iedereenquote:
Leuk spel, maar baalde dat ik alles kwijt was, net nog ff PGR3 gedaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd, ben klaar voor iedereen
Speel nu echt fucking veel Forza
Dan maak je ook geen kans tegen twi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik niet, kom niet meer mee met de computer
vlieg telkens van de baan
Irritant lage framerate alleen. Gelukkig is dit in deel 2 gefixt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja ik vind Forza er echt gruwelijk uitzien voor een Xbox 1 game
Af hankelijk van je scherm wordt het wel beter. Of slechter.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:52 schreef Bastard het volgende:
Ik heb deel 1 laatst ook nog gespeeld.. overnieuw begonnen natuurlijk.. meteen een CRX gekochtmaar de gfx vallen me inderdaad erg mee.
Maar goed.. ik heb nu zo'n hd-ready scherm staan.. ik was al verbaasd het kwaliteitsverschil met een crt scherm bij bijvoorbeeld pgr3.. Maar dat maakt voor Forza1 natuurlijk niet uit, dat blijft dan net zo 'slecht' er uit zien
Ik heb het scherm nog niet geprobeerd met andere spellen dan PGR en Pinball .. zal eens testen met Forza1 inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Af hankelijk van je scherm wordt het wel beter. Of slechter.
Waarschijnlijk wordt het door je scherm ge upscaled. Wat het beter kan maken.
En het contrast en helderheid zou beter kunnen zijn.
Ik ben destijds van een 37 cm CRT naar een 82 cm LCD gegaan.
Dat was toch wel een vooruit gang hoor.
quote:Originally Posted by YagizY:
What is all the stuff written on the track supposed to be?
Voor diegene die het zelf ook niet weten... op het asfalt van de Nurbergring staan teksten, vaak de namen van overledenen op dat stuk van het 21 km tellende circuit..quote:just a guess, but I suppose they have a bicycle race there or something.
Those people always write stuff on the tarmac.
Ik wist het ook niet, maar er staat toch wel meer op dan alleen namen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:24 schreef Bastard het volgende:
Overduidelijk Nurbergring
[afbeelding]
[afbeelding]
Die reactie daar ook op het forum
[..]
[..]
Voor diegene die het zelf ook niet weten... op het asfalt van de Nurbergring staan teksten, vaak de namen van overledenen op dat stuk van het 21 km tellende circuit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |