abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49093199
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:19 schreef erodome het volgende:
Til haar onmiddelijk op als je haar eruit haalt, door het tillen stop je de plas zeg maar, dan houdt ze het nog even op.
Wel hollen naar buiten dan, maar dan maak je een hele goede kans haar droog buiten te krijgen.
Werkte dat bij jullie pup? Mijne piste dan gewoon door hoor, kon ik weer een heel spoor urine gaan opruimen
  maandag 7 mei 2007 @ 11:16:31 #52
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_49093520
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:43 schreef MissMayhem het volgende:
Mn pup (Sally) plast als ze bang is. Als ze iets doet wat niet mag en ik zeg foei of zo dan plast ze. Is dit normaal of is het omdat ze mss mishandeld is geweest bij die mensen waar ik haar gehaald heb?
Ze plast ook van blijdschap, maar dat is niet zo erg natuurlijk.
Dat passen van schrik of blijschap komt vaker voor bij zo´n jonkie hoor. Gewoon vriendelijk maar wel consequent aanpakken en als proberen het plassen bijtijds tegen te houden door haar gewoon op te pakken in een siruatie waar dat kan zonder haar aan ´t schrikken te maken.
Ik had een pup die van blijdschap plaste als mijn zoontje thuis kwam. Dus als ik hem aan hoorde komen pakte ik de pup even op. Als ik haar nadat ze hem gezien had op de grond zette plaste ze niet. Ik liet haar dan wel veiligheidshalve van te voren uit zodat ze niet écht hoefde te plassen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 7 mei 2007 @ 11:43:32 #53
37769 erodome
Zweefteef
pi_49094338
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:06 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Werkte dat bij jullie pup? Mijne piste dan gewoon door hoor, kon ik weer een heel spoor urine gaan opruimen
Bij de meeste pups werkt dit, zelfs als ze al aan het plassen zijn.

Maar je moet proberen het te doen voordat ze al plassen, optillen en snel naar buiten rennen, dan krijgen ze ook heel erg snel door dat ze ook als ze in die ochtend zo nodig moeten heel snel naar de deur moeten gaan
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:44:50 #54
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_49105859
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:47 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nee juf
[..]

zo bedoelde ik dat niet, ik zou niet durven naar jou toe
Ik probeerde het "gevaar" aan te geven van de uitspraak wanneer een wat minder nadenkend mens zo'n uitspraak leest.

"hey Piet, morgen gaan we een pup halen omdat ik volgend jaar een kind wil. Als je eerst een hond neemt dan wordt je en goede ouder!"
*volgend jaar*
"GDV tering beest dat me kaalvreet en de luiers zijn al zo duur en hij wil wel 4 keer daags naar buiten en ik moet ook al 8 keer een voeding aan dat kind geven en IEH het beest heeft gekwijld op de tutdoek van het kind! !"

(laatste stuk is op een waargebeurd verhaal gebaseerd)
[..]

je hondje naar de opvang !
Fantastisch natuurlijk, maar jemig wat klinkt dat schattig
[..]

ik wist dat ik wat vergeten had !!
[..]

Ja juf

je hebt gelijk juf

Uuuh

Zo bedoelde ik het niet

Laten we het erop houden dat we het roerend eens zijn

Ik veracht mensen die aan een hond beginnen en het daarna laten vallen als een baksteen Zo ken ik inderdaad ook een gezin. Hadden een collie.. alle tijd werd in het dier gestoken totdat er een kleine kwam Dat gaat mij niet gebeuren.

Al heb ik wel veel geleerd van mijn hondje

Ik werk 8u per dag, mijn vrouw ook.. dus je moet wat he. Ik wil dat het hondje gelukkig is dus overdag zit ie in de roedel. Ik ga hem nu van de creche halen!
Trotse mamma :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')