Nee toch niet héquote:Op maandag 4 juni 2007 19:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zal dus ook meteen wel weer over de Donorshow gaan...
Mja zag 't inderdaad. Ga vannacht misschien nog even kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
4 posts erboven lezen en je had kunnen kijken
Ik vond het een aardige aflevering, een beetje zoals het hoort te zijn denk ik.
Het ging allemaal pijnlijk stroef vanavond, vond ik.quote:
Zo stroef dat ik maar wat anders ben gaan doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef Jane het volgende:
Het ging allemaal pijnlijk stroef vanavond, vond ik.
Vond haar wel lief, ze lijkt me verlegen. Maar Deelder die zie je echt zelden lachen. Volgens mij kwam dat ook door Noort, die er niet slecht uitziet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef blijerotterdammer het volgende:
Die Noort is suf, maar vond Deelder fantastisch. Al tijdens de quiz. Erg gelachen. En Deelder is ook Tarantino-fan!
Stomvervelend, inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
Booij.Zouten met die gast, wat een eikel. Ik kijk toch om de gasten te horen, niet om de presentator elke zin te zien afkappen.
Ik kon het na een minuut of 20 niet meer aanzien, dus dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stomvervelend, inderdaad![]()
Wel leuk: het muziekje bij dat politie-itempje. Hill Street Blues![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |