wat zie jij er als een vertyfte gothic uit manquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:20 schreef Andyy het volgende:
RIP Dribbel![]()
![]()
nah mag ik je neger hebben ?
past leuk bij m'n verzameling negers
counter strike noobquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh ja Straatnegert, er gaan er 17 in een Glock prutser
Volgens mij is een Glock Prutser geen type hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:21 schreef Straatneger het volgende:
[..]
counter strike noob
en er bestaat maar 1 type glock natuurlijk
Je moeder verwacht snel weer een miskraam, hoeven jullie voorlopig geen vlees meer te kopen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:28 schreef skiczukie het volgende:
IK HEB HONGER GODVER
KFC emmerst met Napalm Specialquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:28 schreef skiczukie het volgende:
IK HEB HONGER GODVER
dat weet jij helemaal niet BERGTURKquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij speelt graag russisch roulette. [afbeelding]
MOET IK MIJN GARP GAAN UITLEGGEN SOMSquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:31 schreef Straatneger het volgende:
[..]
dat weet jij helemaal niet BERGTURK
Als mijn moeder nog eens zwanger wordt is dat een heel maf wonder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Je moeder verwacht snel weer een miskraam, hoeven jullie voorlopig geen vlees meer te kopen.
Slovenen
Ik had vandaag nog zo een mooie boomerang kaartje gevonden bij de bios. Past hier wel bijquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:35 schreef skiczukie het volgende:
EN HOU NOU EENS JE KANKERKOP STINKENDE KLOTENEGER
racistquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:35 schreef skiczukie het volgende:
EN HOU NOU EENS JE KANKERKOP STINKENDE KLOTENEGER
Ik wacht nog steeds.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog zo een mooie boomerang kaartje gevonden bij de bios. Past hier wel bij
Wacht.
wacht jij maar eventjes dan, vuil dierquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef Straatneger het volgende:
wat ben jij een tyfusmongool zeg, ik ga toch ook geen grapjes over je vriendin of je rattenkoppie maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |