Ze beloven zo vaak iets tijdens discussies, maar een paar minuten later zijn het allemaal weer vriendjes (collega acteurs). Eerst zien voordat ik het geloof...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef Meganog het volgende:
Dat heeft ze al beloofd.
hahahahhaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:57 schreef Liess het volgende:
Amanda denk eens na en duik bij Huub op schoot!
Tienquote:Brian verlaat het kantoor, maar Amanda laat hem niet met rust! Ze wil nog steeds de brief terug die ze van Netty, zijn moeder, heeft gekregen. Overal waar hij gaat, gaat zij. Ze vraagt meerdere malen naar de brief, maar krijgt ‘m niet. “Ik blijf net zo lang achter je aan lopen, totdat ik ‘m heb!”, zegt ze. De tocht gaat via het terras, naar de keuken, een paar rondjes door de woonkamer, naar de hal, naar de slaapkamer (waar niks gebeurt uiteraard) en eindigt op het terras naast het zwembad. Brian maakt haar meerdere keren uit voor h**r en Amanda antwoordt dat Brians moeder dat is. Ja, zo krijg je ‘m zeker niet terug, Amanda!
Tienquote:
Ze wacht nog even tot iedereen naar bed gaat, vervolgens stapt ze naakt bij Huub in bed en begint te kreunen. . .quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:57 schreef Liess het volgende:
Amanda denk eens na en duik bij Huub op schoot!
Ze kwam me al zo bekend voorquote:
This Mother sucks cocks in hellquote:
De dag dat Amanda het huis in kwam en er een scheld-oorlog tegen Huub begon onder leiding van Amanda en Natasja. Daarvoor had je ook wel kinderachtige ruzietjes met NL en Huub, maar het kleuter-niveau kwam toen Amanda (en later Eric en Jaap) erin kwamen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef LuNaTiC het volgende:
hoe lang is deze kleuterklas nou al aan de gang![]()
Kindje van Godquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef Larisje het volgende:
Goh toen Natasia die koffer van Ilona had verstopt kon de redactie wel snel reageren met een officiele waarschuwing. Waarom is dat nu zo moeilijk??
Omdat Amanda de brief kwaad naar Brian heeft toegegooid en toen wegliep. . .De redactie denkt misschien dat ze vrijwillig afstand heeft gedaan van die brief.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef Larisje het volgende:
Goh toen Natasia die koffer van Ilona had verstopt kon de redactie wel snel reageren met een officiele waarschuwing. Waarom is dat nu zo moeilijk??
Beetje goedkoop en hoort hier niet thuis toch? Wat heeft zijn moeder nou weer misgedaan...die handeld uit moederliefde toch? Al heeft ze het falikant mis,...en heeft ze een stuk shit te wereld gezet maar jah toch..tis maar gewoon een moeder...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |