En u bedoelt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef g4st het volgende:
[..]![]()
Net als Crouch, Gerard en Robben wou je zeggen?
Gaat echt nergens over, afschaffen die zooi.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
gruwelijke tering wat een zaadregel is dat buitenspel ook
Crouch heeft er al 6 inzitten in de CL.. Robben heeft zich ook al vaak genoeg bewezen in grote wedstrijden en Gerard al helemaal..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef g4st het volgende:
[..]![]()
Net als Crouch, Gerard en Robben wou je zeggen?
maar noodzakelijk....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
gruwelijke tering wat een zaadregel is dat buitenspel ook
Dat het nergens op slaat dat Kuyt weer wordt afgemaakt door het joodse volk hier; de andere spitsen scoren ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef WeebI het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
En dan met z'n allen wachten voor de goal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Gaat echt nergens over, afschaffen die zooi.
Die hadden niet zulke grote kansenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef g4st het volgende:
[..]
Dat het nergens op slaat dat Kuyt weer wordt afgemaakt door het joodse volk hier; de andere spitsen scoren ook niet.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef mcyodogg het volgende:
Eindelijk een keer een goede grens op Anfield
Wat nou internationaal niveau? ManU en Chelsea kom je ook tegen op nationaal niveau in Engeland hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef Panick het volgende:
Wanneer was Kuijt echt beslissend in een topwedstrijd op internationaal niveau?
quote:
Wat lul je nou man, Crouch en Drogba scoren flink wat in de CL.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef g4st het volgende:
[..]
Dat het nergens op slaat dat Kuyt weer wordt afgemaakt door het joodse volk hier; de andere spitsen scoren ook niet.
Oh je bent er zo eenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef g4st het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:51 schreef tong80 het volgende:
Robbie says:
zeg maar dat ik zeg dat het geen buitenspel was
Herman says:
?
Robbie says:
op fok
Herman says:
Oh ja je bent geband
omdat je anders voor de verdedigers kunt gaan staan zonder consequesnties... en is het veel makkelijker om te scoren etc..quote:
Het klinkt paradoxaal, maar buitenspel bevordert juist aanvallend spel.quote:
Robbie says:
Herman says:
?
Robbie says:
op fok
Herman says:
Oh ja je bent geband
ik dacht al waar was die anti-Ajax sjaak de laatste weken.. gebanned dusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:51 schreef tong80 het volgende:
Robbie says:
Herman says:
?
Robbie says:
op fok
Herman says:
Oh ja je bent geband
Lijkt me logisch ja, bij eilandjes-vorming krijg je een vreselijk saaie wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:53 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Het klinkt paradoxaal, maar buitenspel bevordert juist aanvallend spel.
Denk daar maar eens over na![]()
Robbie says:
Herman says:
?
Robbie says:
op fok
Herman says:
Oh ja je bent geband
Dat zou elke speler doen als hij de golden goal zou scoren in de halve finale CL.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat erg voor KuijtNET ZO KEI BLIJ RENNEN !!
golden goal mis ik iets?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:54 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat zou elke speler doen als hij de golden goal zou scoren in de halve finale CL.
Die zat er al opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
1ste helft voorbij.
Dat meen jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
de eerste helft van de verlening zit eral weer op.
juist wel penalty's! veel spannenderquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Liever geen penalties.
Laat het maar gewoon in de 2e helft van de verlenging beslist worden.
Op Stamford Bridge daarentegen is het variatie alomquote:
Daarom typ jij ook de wisselquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen die niet kijken willen dat toch weten, smurf
Bellamy erin voor Crouch.
Het Seedorf-syndroomquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:59 schreef Panick het volgende:
Kuijt gaat z'n eventuele penalty missen...
Helemaal niks mis met Frank Snoeksquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:59 schreef g4st het volgende:
Weinig mis met deze commentator toch?
ligt eraan, wie is dit? kom effe niet op de n aam...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:59 schreef g4st het volgende:
Weinig mis met deze commentator toch?
Nee, Kuijt kan gewoon niet scoren in de CL... Ik gok zelfs met een penalty nietquote:
Ja je moet hem niet op z'n naam beoordelen maar hoe ie het nu doetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:59 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ligt eraan, wie is dit? kom effe niet op de n aam...
Het hoort gewoon bij Liverpoolquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is ook mooi, maar zo. Maar niet na elk fluitsignaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |